Stránka 2 z 2

Napsal: úte kvě 20, 2008 23:40
od Ivoš
Já tam viděl dokonce 1000 MB...samosebou volant napravo ;) A v jednom bazaru měli Rapida asi za 100 liber ;)

Napsal: stř kvě 21, 2008 08:35
od kasma
no tak to som teda naozaj necakal.... ale je super ! :lol:

Napsal: stř kvě 21, 2008 08:39
od Goose
Jo vsak do Anglie se skodvky vyvazi snad od zacatku...videl jsem nadherny strary erko v peknym tuningu a volant na "spatny" strane... :lol: :lol: :lol:
Jinac kamos mel Favorita a byl dovezenej z Belgie...a byl opravdu super vybave...byl to rok 1992 ale uz mel cerny interier,otackomer,digitalni hodiny,4 ramenny volant,alu kola,folie na oknech atd...a to vse bylo z fabriky... ;) dal se srovnavat se silver linem nebo black linem a vsem tema linema... ;)

Napsal: stř kvě 21, 2008 08:44
od faczko76
Nejlepší řada byla Škoda Henlein... :D (česká soda)

pokec

Napsal: stř kvě 21, 2008 11:50
od Serpico
...no vážení za jawu se rozhodně nemusí stydět ani tzv. " dělnická třída ", ale to sem nepatří...jawa byla po válce s pérákem na špici ( a to se jezdily testy z janečkárny za války na benzín " hitlera ", a za to by byl provaz...moje hluboká úcta...) jiná věc je degradace dalšího vývoje v rámci RVHP a direktivy velkého bratra - byl ale nenáročný a tak se hlavně plnila kvantita...a to platí i pro automobilový průmysl...no nakonec o Š 120 nemůžu říci nic špatného, otáčely jsme je v tom nejnáročnějším provozu - taxi a hlavně s malými náklady ( byli jsme v tzv. zvláštním zapojení tj. výnosy mínus náklady...), odjel jsem čtyři poslední měla 250tis. km ( jezdily se na 110tis. km a proto byly zajímavý proti volze 250 - 300tis. km, bylo to auto se zajímavou koncepcí i když zastaralou - motor vzadu, chladič v předu a ruční spínač ventilátoru jsme přidělávali a bylo po problému, hlavně k ovládání byl volant i plyn ( přetáčivý smyk...) no nic je to vše věc názoru

Mějte se fajn

Napsal: stř kvě 21, 2008 14:05
od Hynek
Direktiva "velkého bratra" dokonale zastavila i výrobu ryze českých vrtulníků jako na př. HC 2, HC 102, HC-3 atd.Tyto dokonalé, na svou dobu, stroje, byly nahrazeny žrouty typu MI . Tyto vrtulníky dosáhly technické úrovně našich strojů až za 8 let!!! V té době stačili technologii ukrást amíci a dnes se honosí parametry vrtulníků BELL , které nejvíc používají ukradené technické nápady. Kdyby nám rusáci nešlápli na zlaté české hlavičky a ručičky, tak se dnes ve Kbelích nebo Kunovicích vyráběly špičkové stroje pro celý svět. :(

Napsal: stř kvě 21, 2008 14:33
od Ivoš
Je to smutný, ale je to tak...dalším příkladem může být metro....místo lehkých českých souprav jsme museli nakoupit těžký sovětský mrchy... :roll: :roll:

Napsal: stř kvě 21, 2008 14:37
od Goose
Vsechny ty rusky nesmysly bych naskladal do letadel a nahazel jim to na hlavu... :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv kvě 22, 2008 08:10
od alvin
Ivoš píše:Je to smutný, ale je to tak...dalším příkladem může být metro....místo lehkých českých souprav jsme museli nakoupit těžký sovětský mrchy... :roll: :roll:
Toto rozoberali v Slbodke (rádio Slobodná európa-RFE) ešte na jeseň (podzim) 1980,že pri dodávke vagónov metra sa hovorilo o "Sovietskej pomoci" hoci bolizastaralé,nie veľmi kvalitné,ale hlavne oveľa drahšie ako keby ich boli dodali zo Švédska či Švajčiarska,ale keď niečo dodal vtedy Západ,už sa nevravelo o "pomoci" ale len kontrakte,či spolupráci,napr. pre Tatranské železnice pred MS 1970, dodali vagóny švajčieri (zubačka) a vagóny spolu so strojovňou pre pozemnú lanovku na Hrebienok,ktorá slúžila až do minulého roku,teda 37 rokov,taliani,ale tam sa o "pomoci" nevravelo. Nepokryte si tam vtedy z tej terminológie uťahovali.Ovšem malo to aj druhý,nepolitický aspekt,skôr ekonomický:
Hoci ruské vagóny boli oveľa drahšie aj nekvalitnejšie,ako povedzme tie švajčiarske,pre vtadajší režim bolo asi ovaľa výhodnejšie čosi nakúpiť,hoc aj drahšie za rublíky,než vycálovať.tvrdé valuty. A k tomu,kto pamätate tú súdružski doslova idióciu,keď ceny západneho tovaru a ivestícii vyčísľovali v tzv.prepytujem "devízových korunách" také niečo defacto neexistovalo,platilo sa v dolároch,markách,či Librách a pod.,ale u náš súdruhovia všetko museli prerátať na devízové koruny,aby nedajbože "hlúpy ľud" lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol nevedel,že oni si dovoľujú obchodovať so "špinavou" kapitalisticko-imperialistickou menou. :P :P :P :P :P :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv kvě 22, 2008 18:34
od SkylineGTR
Goose píše: Jinac kamos mel Favorita a byl dovezenej z Belgie...a byl opravdu super vybave...byl to rok 1992 ale uz mel cerny interier,otackomer,digitalni hodiny,4 ramenny volant,alu kola,folie na oknech atd...a to vse bylo z fabriky... ;) dal se srovnavat se silver linem nebo black linem a vsem tema linema... ;)
Jj, takový se dělal a dal se koupit i u nás. Byla to myslím verze RS a poznávací znamení byly dvojice kulatých světlometů. Dělaly se hlavně pro západní trh. Jeden maník od nás z ulice ho má, ale jelikož je tuzer, tak ho neuvěřitelným způsobem zprasil. :roll: ;)

Napsal: čtv kvě 22, 2008 18:41
od Goose
Heled ty kulaty svetla nemel...ale melo to vystuze dveri,zadni svetla takovy ty kourovy a bylo to v krasny cerveny barve...nejsem si jist ale mel myslim,ze i original skodovackou zozpernou tyc tlumicu... ;)