Stránka 2 z 2

Napsal: pon kvě 05, 2008 21:25
od Kool55
ferino28 píše:
Hynek píše:To Ferino28 - Jak může katalyzátor ovlivnit spotřebu oleje? Jak jsi to myslel?
Nie, myslel som to tak, ze s takym velkym mnozstvom spaleneho oleja by ten kat. uz nemohol "dychat".
preto som ho aj dal prec lebo bol pripchaty na EK to bolo len trochu od standartu .

Napsal: pon kvě 05, 2008 21:56
od ferino28
Tak, ucpaty si ho mal tymi sadzami co ti vznikaju pri spalovani toho oleja. Je rozdiel, ked ti kat. odide napr. chybou v zapalovani a rozdiel ked sa ti ucpe (aj ked v penazenke to vyjde nastejno).

Napsal: pon kvě 05, 2008 22:01
od Hynek
To je pravda! :lol: :lol: :lol: Vyjde to nastejno.

Napsal: pon kvě 05, 2008 22:32
od olin
jsem na tom podobně,nexie bere 1l oleje asi na 800km,nejdřív velký úbytek chladicí kapaliny,po výměně těsnění pod hlavou voda neubývá,ale začal se ztrácet olej,nechal jsem vyměnit gufera ale olej stále mizí,bílý dým není ,pod motorem sucho,taže jsou to pístní kroužky/jestli má generálka motoru smysl/ nebo blbě udělaný těsnění pod hlavou/předtím 1l oleje na 10000km/ale chladicí kapalina drží a olej v ní není a mám najeto 115tis,km /tak zatím měsíčně dolévám 1l oleje 10/40/ olin

Napsal: úte kvě 06, 2008 08:39
od Hynek
Ten údaj o ujetých km může být silně zavádějící. Měl jsem možnost vidět motor po ujetí 275 000 km. Jezdil s tím "kluk" tak kolem 40 let a to dost ostře. Trasy dlouhý , Dánsko, Holandsko, Anglie a na druhou stranu až za Ural. Pak už to prostě "netahalo".Vůle v pístech obrovský, ale válce zrcadlový.
Pak jsem viděl stejný motor po ujetí 27 000 km. Měl ho jeden starý pán, který jezdil opatrně a pomalu,jen když nepršelo. Na podzim zajel na hřbitov, párkrát do okresního města k doktorovi. Motor začal "haprovat" a tak to přivezl do opravy. Neskutečně zasviněný motor karbonem, zapečený kroužky , jeden dokonce prasklý, no prostě hrůza. ;)

Napsal: úte kvě 06, 2008 13:37
od ferino28
Tak, tak. Motor sa v nizkych otackach velmi rychlo "zasvini". Chodit z autom a drzat otacky okolo volnobeznych je vrazda.

nexia

Napsal: úte kvě 06, 2008 18:35
od Serpico
....to kool jedna z nejčastějších příčin gufera ventilů - jsou vystárlý a netěsní - to Hynek velká pravda motor potřebuje sem tam protáhnout, ale to nejpodstatnější je provoz za provozních teplot tj. voda se Vám ohřeje po 3- 4km ale olej po 20 - 25 km ( tedy, kdy je teplota na 1pístním kroužku 150°C na klice 85°C - 95°C ), no jinak auta co jedou 8-10km do práce a zpět jsou prostě utahaný po 100tisících, a auta co jezdí moc např. 300 až 400km za den ( a to je extrem nedosažitelný pro soukromníka ) vydrží neskonale víc - vím o čem píši, měl jsem v ruce formana, ze svozu po 450 000 km a žádný problém...

Mějte se fajn

Re: nexia

Napsal: úte kvě 06, 2008 18:39
od Muco
To je pravda- škoda,že nie som z tých,čo cestujú 100km hore-dole ,ale zrovna naopak :cry: :cry: :cry: