Stránka 2 z 2

Napsal: čtv dub 03, 2008 12:01
od Milan
Spomeniem len pozitiva 1.6ky z mojich skusenosti:

1. brzdy nevadnu pri ostrom brzdeni. Nehovorim, ze su dobre, ale pri prazdnom aute a opakovanom ostrom brzdeni sa dobre drzia.
2. chladenie je dobre dimenzovane
3. spojka je dobre dimenzovana a aby ju clovek "spalil", nestaci len ostre jazdenie, ale asi treba stvarat ozaj likvidacne kusky.
4. pomerne kratke sprevodovanie obzvlast vyssich prevodovych stupnov
5. nizka hmotnost pri pomerne slusnom vnutornom priestore (ale to je charakteristika vsetkych starsich aut)
4&5 = velmi dobra dynamika na 1.6ku motor

Napsal: sob dub 05, 2008 23:16
od FoXo
kukos1 píše:neviem odkial mas je ze stoji 40000,-Sk ved vsade ho robia okolo 25.000,-Sk
To bolo asi na mna. Ano za 25 000 ale nei sekvencny ja potrebujem vraj sekvecny kvoli plastovemu nasavaniu alebo ako mi to vysvetlovali. nevyznam sa do LPG