Stránka 2 z 3
Napsal: stř dub 02, 2008 16:31
od Hanzy
Ivoš píše:Jirko, dneska už to nedělalo, ale když jsem prošel pár témat, tak si taky myslím, že je to olej
Vymenit olej a uvidis...vidis i Jirka reznik je profik do aut a hned to rozlustil...
Napsal: stř dub 02, 2008 19:52
od Pavel Beneš
Tak to já mám zase story - nechal jsem si dělat gufera ventilů, protože to začalo neúměrně papat olej..Dal jsem to do servisu a vyplázl za opravu 3000,- (Udělal bych si to sám, kdybych měl kde a hlavně čas. A stálo by mě to kapet míň
)
Hned na to jsem jel moravu a z5 (1000 km) a to jen na čtvrt plynu (víc nešlo, začal se dusit) a ještě na tři hrnce.. No nasr.. jak sršeň na mucholapce. Chlapík, jindy šikovnej, mi nedotáhl svíčky a nezastrčil kabely na svíčky, jeden byl dokonce volně položenej na víku..... 1000km!!!
Teď už vím, že si budu vždycky všechno dělat sám, aspoň vím, komu nafackovat...
Napsal: čtv dub 03, 2008 09:58
od cobyll
taky znám takového "mechanika" který dělá svou práci stylem "dodělej doma". ten mi pro změnu ještě na starém autě zapoměl připojit alternátor a protože mi z nějakého důvodu nesvítila ani kontrolka dobíjení,tak jsem na to přišel až druhý den,když jsem chtěl odjet do práce. Naštěstí jsem to našel a v garáži byla druhá baterka...
Napsal: sob dub 05, 2008 19:20
od kitt2002
Tak sme to se znamym rozebrali a nestacili se divit. Sundali sme horni dve vacky a mezi ozubenym kolem druhe vacky a blokem motoru je jakysi sroub drzici nejakej plech, ten byl samozrejme vytocenej a skrtal z vnitrni strany o ozubene kolo vacky. Ta ma samozrejme vybery, takze kdyby se dostal do toho vyberu, tak se to kousne... Ale to nebyl ten muj problem...
Sundali sme vanu, jen tak mimochodem, pri vyndavani vany se musi odsroubovat poloosa od prevodovky, jinak se nesunda...Sundali sme klec klikovky a nasledne saly.....Foto sem snad vpoho nahraju...Byl povolenej sroub na prvni ojnici a vylagrovalo to salu. Prestalo to pak mazat a dalsi jsou taky chycene. Ale to prvni oblozeni je totalne kaput. Jinak to uz muselo bejt nacaty peknejch par tisic km. Klikovka je celkem ok, nastesti....takze objednaval saly komplet, potom rozvodovej remen, ma 45000km a vsechny mozny tesneni a naplne...
Hydrostely vpoho, ventily taky, vacky taky ok, kompesni tlak taky na vsech stejnej, takze vrsek je ok. Az na ten spodek
Omluvte kvalitu, foceno mobilem
http://www.ukazto.com/?img=2594088,IMG142.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2594087,IMG138.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2594086,IMG139.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2594085,IMG140.jpg
http://www.ukazto.com/?img=2594084,IMG141.jpg
Napsal: sob dub 05, 2008 21:13
od Jura
kitt2002 píše:
Sundali sme vanu, jen tak mimochodem, pri vyndavani vany se musi odsroubovat poloosa od prevodovky, jinak se nesunda...Sundali sme klec klikovky a nasledne saly.....Foto sem snad vpoho nahraju...Byl povolenej sroub na prvni ojnici a vylagrovalo to salu. Prestalo to pak mazat a dalsi jsou taky chycene. Ale to prvni oblozeni je totalne kaput. Jinak to uz muselo bejt nacaty peknejch par tisic km. Klikovka je celkem ok, nastesti....takze objednaval saly komplet, potom rozvodovej remen, ma 45000km a vsechny mozny tesneni a naplne...
Hustý.
Napsal: ned dub 06, 2008 16:07
od kitt2002
Takova otazecka.. kudy se leje potom do prevodovky olej?
Napsal: ned dub 06, 2008 16:49
od Hynek
Až mě z toho zamrazilo! Pokud to vydržela klika, tak to je malý zázrak!!!
Napsal: ned dub 06, 2008 16:50
od Richard
Kitte někde se to tu řešilo v souvislosti s výměnou, či nevýměnou náplně ( Daewoo píše ´že se olej v převodovce nemění...... mrkni se přes hledat....
Mám takový pocit, že nemá přímo plnící otvor, ale nějaká díra tam je....
A našel jsem to tady:
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... ov%FD+olej
a tady:
https://www.chevroletclub.cz/viewtopic.php ... ov%FD+olej
Napsal: pon dub 07, 2008 00:11
od palikx
no koukam stary znamy motror 2,0.to znam.
ale pokud je v tomto stavu lagr tak klikovka temer urcite neni v poradku a nebo ne tak aby vydrzela dalsich 100 tis km.ale delej jak uznas za vhodne.
to ze se musi u 2,0 motoru povolit domecek poloosy vim vzdy jsme pak ubrousili vanu aby to slo priste sendat snadneni.nove modely ji ubrousenou uz maji z vyroby.
olej se tam leje horem pres odvzdusnovaci sroub na razeni.
Napsal: pon dub 07, 2008 08:26
od Brainman
palikx píše:no koukam stary znamy motror 2,0.to znam.
ale pokud je v tomto stavu lagr tak klikovka temer urcite neni v poradku a nebo ne tak aby vydrzela dalsich 100 tis km.ale delej jak uznas za vhodne.
to ze se musi u 2,0 motoru povolit domecek poloosy vim vzdy jsme pak ubrousili vanu aby to slo priste sendat snadneni.nove modely ji ubrousenou uz maji z vyroby.
olej se tam leje horem pres odvzdusnovaci sroub na razeni.
Haahaa, taky jsem si rikal : a tech penez
Napsal: pon dub 07, 2008 08:28
od kitt2002
no ona nevypada tak zle, zadny ryhy na ni nejsou, je pravda, ze taky jako nova neni. Vyndat klikovku sem koukal, ze nebude az takova sranda, jak sem si myslel...Lehce ji vezmu 1200 smirglem, ale opravte me, jestli rikam kravinu.
Rikaz , ze je to klasika 2litru? Takhle brzo, ze de do kelu klikovka, to se mi moc nezda..nekdo se v tom musel hrabat
Odvzdusnovak najdu kde?
Napsal: pon dub 07, 2008 08:42
od Tomáš
Odvzdušnovák je zvrchu na převodovce , ale jde to i kontrolním šroubem z boku.
K té klikovce , jde hlavně o ovalitu , která tam jistě bude , když už to máš rozhozený , určitě bych nechal přebrousit .
Napsal: pon dub 07, 2008 18:40
od jindrys
Ty šály sou teda hustý,já bych rači ještě skouknul čepy na pístech jestli nedostaly klepanou,vůle tam nato uš určitě byla
Napsal: pon dub 07, 2008 22:03
od palikx
no uprime je to urcite 3 motor ktery takhle vidim a to bez zjevnych pricin.proste jezdi a najednou je po nem.(ale neni to vysada jen techto motoru)priznam se ale ze vetsinou je to zpusobeno tim ze v tom motoru nekdy nebyl olej nebo ho tam bylo mene a proste se to chytlo.obvykle staci jen treba 2-3 vteriny pokud je motor v tahu a nebo proste konstatntne slabsi mazaci tlak.
kazdopadne zmerit ovalitu a presne prumer.jsou dany nejake tolerance a mozne je vsecko.ovsem vuli to uz mit bude.
klikovku na aute nevyndas.nebo jen v pripade ze vyndas prevodovku.
olej do prevodovky kontrolnim otvorem nenalejes jelikoz hladina je spravne tesne nad timto sroubem.
takze nalit ue shora -domecek razeni a sroub na 17 klic s cernou cepickou.pri pohledu na prevodovku ho nemuzes minout.