Stránka 2 z 3

Napsal: stř dub 02, 2008 18:34
od Ivan
cukrar píše:počkej a to jde c20XE s přídavkem turba?
nebo jak si to myslel.?.
Z celého českého Nexia Clubu má motor c20xe jen Svobik, který jej koupil ode mě. Já mám c20let, tedy 2,0 16V turbo (cca 230 HP).

Napsal: stř dub 02, 2008 18:42
od cukrar
Ivan píše:
cukrar píše:počkej a to jde c20XE s přídavkem turba?
nebo jak si to myslel.?.
Z celého českého Nexia Clubu má motor c20xe jen Svobik, který jej koupil ode mě. Já mám c20let, tedy 2,0 16V turbo (cca 230 HP).
a jde přidat turbo k c20xe. no ale ty sis na to snad nestěžoval ne?
párkrát jsem tě tu viděl v brně. a docela do jelo... :-)
nebo jinak je ten motor vůbec k tomu uzpůsoben když se přidá turbo(což bude asi moooc penež to turbo)

Napsal: stř dub 02, 2008 18:46
od Ivan
cukrar píše:
Ivan píše:
cukrar píše:počkej a to jde c20XE s přídavkem turba?
nebo jak si to myslel.?.
Z celého českého Nexia Clubu má motor c20xe jen Svobik, který jej koupil ode mě. Já mám c20let, tedy 2,0 16V turbo (cca 230 HP).
a jde přidat turbo k c20xe. no ale ty sis na to snad nestěžoval ne?
párkrát jsem tě tu viděl v brně. a docela do jelo... :-)
nebo jinak je ten motor vůbec k tomu uzpůsoben když se přidá turbo(což bude asi moooc penež to turbo)
Motory c20xe a c20let jsou poměrně identické a c20xe lze na turbo předělat, když se tam pár věcí povyměňuje, ale vždycky je lepší koupit už turbo motor.

To víš, 230 koní s Nexií už zahýbe ;) S jídlem roste chuť... 170 koní přestane brzy stačit...

Napsal: stř dub 02, 2008 19:17
od cukrar
Ivan píše:
cukrar píše:
Ivan píše: Z celého českého Nexia Clubu má motor c20xe jen Svobik, který jej koupil ode mě. Já mám c20let, tedy 2,0 16V turbo (cca 230 HP).
a jde přidat turbo k c20xe. no ale ty sis na to snad nestěžoval ne?
párkrát jsem tě tu viděl v brně. a docela do jelo... :-)
nebo jinak je ten motor vůbec k tomu uzpůsoben když se přidá turbo(což bude asi moooc penež to turbo)
Motory c20xe a c20let jsou poměrně identické a c20xe lze na turbo předělat, když se tam pár věcí povyměňuje, ale vždycky je lepší koupit
už turbo motor.

To víš, 230 koní s Nexií už zahýbe ;) S jídlem roste chuť... 170 koní přestane brzy stačit...

jj to si dokážu představit, ale tam je už nezbytná podmínka investovat do lepších brzd.

170koní mi musí stačit, ale zatím o tom jen uvažuji, přeci jen to něco bude stát, navíc když mám 90ti konové vozítko a la Daewoo, tak bude určitě pro mě rozdíl když bych tam měl 150-170koní :-)
otázka je jak to bude s rozjezdem... určitě to nebude tak líné, samozřejmě na to tvoje mít nikdy nebudu, ale to už tak prostě je někdo musí být Nejlepší. Bych bych spokojen jen za to že by mě to jezdilo dle mých představ a těch 150koníků pod kapotou není zase v nexii tak špatné když si každý myslí že vedle něj jede nějaká šunka z Koreje. :-)
a nějaký spojlery nepreferuju jen No Name auto. Ať jen každý kouká co ho to předjelo. Ty si na tom podobně ne? když jen tupě koukají co že je to předjíždí...:-)

Napsal: stř dub 02, 2008 19:33
od Ivan
Záleží, o co Ti jde. Jestli chceš jen rychlé auto, tak není nic jednoduššího než si za pár tisíc koupit třeba Astru GSi s c20xe, kde je všechno na svém místě a funguje, jak má. Jestli Ti jde jako mně o výzvu, tak pořiď sportovní podvozek, lepší brzdy a předělej si Nexii na sportovní auto. Připrav se ale na běh na dlouhou trať a na výdaje, které se Ti nikdy nevrátí.

Napsal: stř dub 02, 2008 19:38
od cukrar
mě jde o to jak říkáš, VÝZVA!!! by Nessii!!!

Nexie s motorem ďábla :-) ne doslova samozřejmě.

Jde mi o to, aby Nexie vypadala jak klasický tuctový auto, jen pod kapotou se malinko lišilo.!!!

Napsal: stř dub 02, 2008 20:15
od Hynek
Možná jsem sám, ale dost dobře nechápu tuto vaši diskuzi. Povolených devadesát jedu se seriovou Nesinkou na trojku zcela bez námahy. Stavíte speciál na uzavřenou dráhu nebo zabijáckou příšeru na normální cesty? :( :cry: :(

Napsal: stř dub 02, 2008 20:39
od cukrar
Hynek píše:Možná jsem sám, ale dost dobře nechápu tuto vaši diskuzi. Povolených devadesát jedu se seriovou Nesinkou na trojku zcela bez námahy. Stavíte speciál na uzavřenou dráhu nebo zabijáckou příšeru na normální cesty? :( :cry: :(
Ano na naše "normální" cesty kde všichni pitomci s obsahem 1.2HTP jezdí jak ďas.

Napsal: stř dub 02, 2008 21:14
od Hynek
Nevím, co ti dává právo nazývat mě pitomcem. Buď si jist, že jen vychování ve francouzkém penzionu mi brání nazvat tě pravým jménem. A není to lichotivý název! :roll: :evil:

Napsal: stř dub 02, 2008 21:26
od cukrar
Hynek píše:Nevím, co ti dává právo nazývat mě pitomcem. Buď si jist, že jen vychování ve francouzkém penzionu mi brání nazvat tě pravým jménem. A není to lichotivý název! :roll: :evil:
A jééé kam jsme se to dostali :?

mlčím. . . hauk

Napsal: čtv dub 03, 2008 08:07
od Ivan
cukrar: kolik Ti je roků?

Napsal: čtv dub 03, 2008 08:40
od cukrar
Ivan píše:cukrar: kolik Ti je roků?
Málo daleko míň jak tobě. :roll: ;)

Napsal: čtv dub 03, 2008 11:55
od Ivoš
Cukrar: Tvůj nápad je fajn, bylo by supr, kdybys to dotáhnul do konce a nainvestoval do Nesii oněch 100 000 Kč (hrubý odhad za new motor, podvozek, brzdy....a to se držím při zemi), ale nech si podobná invektiva...na silnicích jezdí magoři bez ohledu na kubaturu...jestli ovšem zamýšlíš postavit si nadupanou Nexii s tím, že se budeš chovat na silnici jako de*il co mu dělá radost předjíždět slaboučká auta, tak to raději nedělej....Daewáci ohrmují na silnici pohodovou jízdou a větším komfortem cestování....machrujou a předjíždí jak prasata jiní. ;) Hlavně TDi...

Napsal: čtv dub 03, 2008 13:20
od Ivan
Ivoš píše:Cukrar: Tvůj nápad je fajn, bylo by supr, kdybys to dotáhnul do konce a nainvestoval do Nesii oněch 100 000 Kč (hrubý odhad za new motor, podvozek, brzdy....a to se držím při zemi)
Toto je minimální hranice, aby to za něco stálo. Motor je většinou třeba zgenerálkovat stejně jako zbytek auta.

Napsal: čtv dub 03, 2008 13:59
od Ivoš
Jj...já si myslím...aby to za něco stálo tak to typuju (aniž bych znal přesný ceny komponent) tak okolo 200 000 Kč...