Stránka 2 z 3

Napsal: pon bře 24, 2008 17:11
od Milan
:) To je fuk, tak na 60. Ak narazas na moj letny rozmer, tak hej, pri kupe som sa riadil niecim inym, ako vysledkom prepocitania obvodu. :)

Napsal: pon bře 24, 2008 17:29
od SkylineGTR
Jj, na ten jsem narážel. Asi to byla dobrá koupě,ne? :lol:

Napsal: pon bře 24, 2008 17:53
od Milan
SkylineGTR píše:Jj, na ten jsem narážel. Asi to byla dobrá koupě,ne? :lol:
Velka spokojnost. :)

Napsal: pon bře 24, 2008 22:33
od Kessler
Velmi dobré pneumatiky za rozumné peníze jsou Continental EcoContact 3... 8)

Napsal: úte bře 25, 2008 08:14
od Palinko 16V
Zdravím, ja som doteraz jazdil na 14" v lete aj zime. Včera som prezul na 15" hlinikáče 195/50 a rozdiel je citeľný. Jedna vec je že auto lepšie drží stopu a v zákrute to bolo tiež iné kafe. Ale zase auto dosť stvrdlo. Dúfam, že sa to čiastočne zlepší po výmene tlmičov. Ale Lanos s 15" vyzerá o 100 % lepšie! Neviete niekto ako je to s možnosťou zapísania 15" do TP?

Re: dakujem

Napsal: úte bře 25, 2008 11:49
od Milan
lanos18 píše:ja budem darmo pozornejsi ked niekto brzdi prudko predomnou.
Toto snad nemyslis vazne.

Napsal: stř bře 26, 2008 10:33
od peco
lanos18 píše:akoze ked predomnou ide bmw a prudko zacne brzdit tak co mozem spravit? ma silnejsie brzdy tak si nepomozem
mat dostatocne velky odstup. ked nezvladas takto zakladnu vec. zober noznicky a rozstrihni tu karticku co ti dovoluje soferovat aspon na 20 casti.

usetris tym problemy sebe aj ostatnym.



PS: aj skodovky vedia prudko brzdit, tak isto kamiony a ostatne vozidla. to len aby si sa nespoliehal ze ked to neni bmw tak je vsetko ok.

Napsal: stř bře 26, 2008 21:43
od skorpion,
Blue Lanos napsal
To bol ten pozitivny priklad. Podme k negativnemu.
Na ceste budes citit "skoro" kazdu nerovnost a to aj vdaka velmi zle (slabo) odhlucnenenu podvozku Crying or Very sad dalej sa ti niekolko nasobne zvysi valivy hluk od pneumatik (zalezi ako hlucne kupis) to ma taktiez za nasledok setrenia pri odhlucnovani a tlmeni...
trochu mi nesedi to ze pri vetsich kolech citim vic nerovnosti rekl bych teda ze je to naopak protože čim vetsi kolo tim do min der kolo vjede a vic jich prejede ;) to bych rek ze uplne pravdu nemas zato s valivym odporem a hlucnosti souhlasim. jeste u te prilnavosti mas pravdu ze vetsi kola maji lepsi prilnavost protoze se dotykaji vetsi plochou ale urcite nemuzes srovnavat prilnavost zimnich a letnich pneumatik. zatimco letni jsou konstruovány na sucho a mokro zimni jsou konstruovany hlavne na spravny odvod snehu a vody z dezenu a na asfalt jsou naopak v zime trochu tvrdsi nez letni v lete. kazdopadne plati ze etni pneumatiky se snizujici se teplotou tvrdnou a zimni meknou. pokud se v necem mylim prosim napis to sem abych nerozsiroval falesny fakta prece jenom zahravat si s pneumatikama neni zadna sranda. ;)

Napsal: stř bře 26, 2008 22:24
od mrk
no Blue to myslel tak ze cim vacsi priemer disku, tym menej gumy. a guma peruje/tlmi pokial vieme. takze s vacsimi kolesami citis aj tie najmensie nerovnosti.

Napsal: čtv bře 27, 2008 08:55
od SkylineGTR
Přesně tak. U 14" máš gumu 185/60, ale u 15" musíš dát 195/50. Takže když si to spočteš, tak u 14" je výška gumy 111mm, kdežto u 15" to je 97.5mm. 8)

Napsal: čtv bře 27, 2008 10:01
od Ivoš
Přesně tak...čím větší kola, tím víc žebřiňák :lol:

Napsal: čtv bře 27, 2008 11:15
od Milan
lanos18 píše:akoze ked predomnou ide bmw a prudko zacne brzdit tak co mozem spravit? ma silnejsie brzdy tak si nepomozem
a) brzdit skor ako on
b) mat vacsi odstup
c) preradit sa tam, kde sa brzdi menej