Stránka 2 z 10
Napsal: pát črc 09, 2004 12:13
od PavelZ
Koukal jsem na tu diskusi. A k tomu ubrani mista, nevim, jak pisu mel sem Lanose HB5 na LPG, kamaradka ma Lanose Sedan taky na LPG a ted mam Nubiru Kombi, jak jinak nez na plyn
, a ani u jednoho auta nebyl snizen pocet cestujicich. Asi jde o to, jakou ma auo povolenou nosnost (nebo jak se tomu u osobaku rika, jestli se tam tech 5 lidi jeste vleze i po zastavbe plynu). Smrad za autem je sice pravda, ale spis u skodovek a Favoritu, ne u tehle novych, kde je pocitac a leze to pak jeste prez katalyzator.
Pri prestavbe se jeste musis zamyslet, jak moc jezdis. Jsou moznosti jednobod vstrik, nebo 4-bod. Ten 4-bod je drazsi, ale ma lepsi vykon nez jednobod, moje skusenost je, ze ted s Nubirou 1.6 mam o litr mensi spotrebu nez s Lanosem 1.5, takze ma i mensi spotrebu a ma lepsi prubeh krouticiho momentu v prubehu akcelerace. Takze uz jen vzhledem k te spotrebe se pri tom, kdyz clovek hodne jezdi, 4-bod vyplati.
Rozhodne bych taky doporucil nadrz misto rezervy. Neprijdes o moznost sklopit sedadla a kdyz potrebujes prostor na prevoz neceho velikyho, tak rezervu muzes hodit klidne treba na misto spolujezdce a maz celej zadek volnej pro naklad.
Napsal: pát črc 09, 2004 12:52
od eMKa Slovensko
samozrejme chcem namiesto rezervy, a rezervu u zosm aj skoro vyriesil. ta bude uchytena na drziaku aby nelietala po kufri. a tom ze sa uberie jedno miesto som pocul prvy krat. u nas na slovensku sa to asi neriesi takto.
Napsal: pát črc 09, 2004 20:05
od Akri
v tom foru jak si dal ten odkaz, jsou taky talenti, co názor to perla, se divím, co z člověka vypadne
Napsal: pát črc 09, 2004 22:32
od eMKa Slovensko
Napsal: pát črc 09, 2004 23:21
od Akri
PavelZ píše:Asi bych to nechal. Ale jak muj Lanos, tak Lanos kamaradky zacal kolem tech 60 000 km zlobit. Projevuje se to tak, ze kdyz clovek prudce prida plyn, tak auto streli do filtru vzduchu (ma chudou smes) a naopak, kdyz ubere, tak streli do vyfuku (ma bohatou smes, membrany uz jsou ztvrdle a maji "setrvacnost"). Nevim, pokud se nic takovyho neprojevuje, tak bych je asi jeste nemenil.
Díky
Napsal: pon črc 12, 2004 20:47
od eMKa Slovensko
Napsal: úte črc 13, 2004 09:08
od PavelZ
No jo, i ten clanek rika to, o cem sme se uz bavili, nejdriv pocitat a premyslet a pak se teprva rozhodnout, jestli clovek neco koupi a pripadne co. Citovanej system SGI mam v aute a zatim sem s nim spokojenej. Ale je pravda ze zatim necelej rok a asi jen 25000 km. Zatim mam ale dojem, ze kdyz si ted clovek dela prestavbu na plyn (a jezdi aspon tak to co ja, tedy neco okolo 30000km za rok) tak se vyplati priplatit za SGI. Jak co do ceny za km, tak co do pocitu z jizdy.
Napsal: úte črc 13, 2004 15:15
od eMKa Slovensko
ja najzdim max 15000 km rocne, a navratnost ratam min 30000 km. takze za dva roky by sa to malo vratit a zacal by som jazdit lacnejsie
Napsal: čtv črc 15, 2004 14:38
od machinak
Existujú viaceré sytémy. U niektorých ti uberú jedno miesto a stane sa tvoje auto 4 miestne. Ale to bolo viac-menej v minulosti.l Napr. zo 120 standardne robili 4 miestne auto. Zalezi to od pohotovostnej vahy vozidla. Ale mam tusenie, ze Lanos zostane vzdy 5 miestny. Ale to musis preverit v servise, kde ti to budu montovat.
Napsal: úte črc 20, 2004 11:13
od eMKa Slovensko
Napsal: stř črc 21, 2004 11:21
od eMKa Slovensko
Napsal: stř črc 21, 2004 11:51
od Franta
Chci se zeptat zda existuje nějaké dojezdové kolo pro NUBIRU.
Franta
Napsal: stř črc 21, 2004 12:11
od eMKa Slovensko
tak na toto ti urcite odpovie nas dvorny servisak petrm
ale podla mna urcite ano
Napsal: stř črc 21, 2004 12:16
od PavelZ
Podle dokumentace by to melo byt T125/70D15 na disku 4Tx15.
Napsal: stř črc 21, 2004 19:34
od petrm
Už sme to tu řešili mělo by jít použít třeba z Golfa nebo nějakého Opla těch asi bude na vrakáčích nejvíc