Stránka 2 z 3
Napsal: ned bře 23, 2008 22:21
od Ivoš
Já pořád přemýšlím nad tou hlučností...dneska jsem vzal Sedana (2.0) a jakmile se zahřál, tak jsem ho pořádně vytáčel....ale žádnej velkej hluk jsem nezaznamenal....točil jsem dokonce až okolo 4 000 ot. a pořád pohoda....z toho co píšeš mi přijde, že tvoje Nubira není tak úplně v kondici a že předchozí majitel dobře zamaskoval závady....fakt obě auta co máme jsou potichu...
Napsal: ned bře 23, 2008 23:20
od Tomac
Jak uz jsem tady nekde psal, me to taky dost duni, hlavne kolem 3000 ot/min. Kdyz se jede 100 km/h na 5 tak je to hodne neprijemny. Jakmile se otacky zvednou tak celkem OK a nad 130 to ma zvuk jako normalni auto
.
Jak nad tim hloubam, prijde mi, ze rezonuje neco za motorem, ale vyfuk je komplet novej, to by mohl byt treba jen ucpanej katalizator ??? Muze se to stat?
Napsal: pon bře 24, 2008 10:26
od Richard
Mrkni se taky na sání, tuším u Lanose tady psal Palikx, že je vypadlá nějaká hadice v podběhu od rezonátoru, nebo od krabice s filtrem. Nevím jestli ji má i Nubira, ale myslím, že vzduch bere taky z pravého podběhu, tak jestli tam není nějaký problém. Mě takhle v určitých otáčkách rezonovala Felda a byla to prasklá hadice sání, od filtru k motoru......
Napsal: pon bře 24, 2008 14:29
od kitt2002
no jo ,ale je to taky konstrukci vejfuku, ktera prave , pokud je vyfuk sprave navrzen, tak by nemelo v takove mire vznikat kondenzat nebo alespon by mel vylitat ven a ne se tam drzet...
Ja v posledni dobe bojuju se spotrebou , ktera se ted v zime drzi po jezdeni hlavne ve meste kolem 12l. Coz je dost a prave chci zjistit, zda ta vysoka spotreba nema co docineni se stavem vejfuku...Tech 10l bych jeste bral... Ja jen , jestli mam koupit novej vejfuk kvuli hluku a hlavne kvuli spotrebe. Jinak ja sem jeste vlnovec predni nemenil, ale uz by to chtelo, protoze ten prvni dil je dost KO, ale jeste neni slyset...Jinak kolik kostuje ten prvni dil s vlnovcem?
aaa
Napsal: pon bře 24, 2008 23:23
od simone
k tej spotrebe mam LPG a kombinovana spotreba jazdim do Košic a okolie Moldavy je 10 litrov / najmenej som mal cestou do bulharska 7litrov s klimou/ hlučnoesť je uspokojiva až nato že mam konusový filter a ten pri cca 2500-3000 tak trochu rezonuje.
osvetlenie som vymenil za LED a k spokojnosti. Nemam dôvod nadavať na Nubiru som s ňou spokojný.
Napsal: úte bře 25, 2008 09:53
od Vít, Jiří
kitt2002 píše:no jo ,ale je to taky konstrukci vejfuku, ktera prave , pokud je vyfuk sprave navrzen, tak by nemelo v takove mire vznikat kondenzat nebo alespon by mel vylitat ven a ne se tam drzet...
Ja v posledni dobe bojuju se spotrebou , ktera se ted v zime drzi po jezdeni hlavne ve meste kolem 12l. Coz je dost a prave chci zjistit, zda ta vysoka spotreba nema co docineni se stavem vejfuku...Tech 10l bych jeste bral... Ja jen , jestli mam koupit novej vejfuk kvuli hluku a hlavne kvuli spotrebe. Jinak ja sem jeste vlnovec predni nemenil, ale uz by to chtelo, protoze ten prvni dil je dost KO, ale jeste neni slyset...Jinak kolik kostuje ten prvni dil s vlnovcem?
nechci dělat někomu reklamu ale já mám koncovej bosal a ten má dírku na odtok kondenzátu - takže nevozím tři litry vody ve výfuku jako u origo
aaa
Napsal: úte bře 25, 2008 12:27
od simone
Jiří aky to je model od Bosalu ja ho mam tiež ale nemam ten otvor
Re: aaa
Napsal: úte bře 25, 2008 12:40
od Vít, Jiří
simone píše:Jiří aky to je model od Bosalu ja ho mam tiež ale nemam ten otvor
to se mně moc ptáš - namontoval mi ho tam kámoš opravář - neptal jsem se stál asi 1800 samo bez práce
Napsal: stř bře 26, 2008 14:31
od lubinob
Aj mne to dosť hučí, hlavne keď idem nad 120 na dialnici a po skúsenosti z Lanosa vidím chybu v poškodenom vlnovci v prdnej časti výfuku a možno to má súvis i so spotrebou, ale tú pri využívaní ako taxík mám okolo 11 litrov LPG a to málokedy jazdím na spotrebu, väčšinou na čas....
A s tým kondenzovaním vody vo výfuku neviem či je to krátkymi trasami, ked som išiel zvárať koncový tlmič tak po vymontovaní z neho vytieklo tak trištvrte litra vody, občas mám síce aj pár krátkych jázd, ale aj ju dobre prevetrám, tak neviem, tiež som rozmýšlal nad dierkou, len na jamu som sa nedostal....
Napsal: čtv bře 27, 2008 18:28
od Ivoš
Sice to nesouvisí tady s diskuzí, ale když je to téma "všechno možné" tak to zkusím.....rád bych na Sedanu umyl motor...teda pokud někde seženu VAPku...ale mám trochu problém....motor je docela zaolejovanej...podle mě nebyl nikdy mytej za celejch 11 let....mám strach aby třeba nebyla nějaká skulina v těsnění pod hlavou nebo kdekoliv jinde....stalo by se něco vážnýho, kdybych to prostě umyl a ta voda někam vnikla? Například do bloku motoru....
Napsal: pát bře 28, 2008 11:11
od Tomáš
Ivoš , skulina v bloku opravdu být nemůže , ani v těsnění pod hlavou , to by jsi asi nejezdil........
( myslel jsem , že díky foru už jsi znalec z oboru )
POZOR na alternátor a ostatní elektroinstalaci , ostatní pohoda .
nubira
Napsal: pát bře 28, 2008 11:42
od Serpico
...no Ivoš " čistota půl zdraví " no vono to platí i u motoru - snadno můžeš identifikovat následné problém - úniky oleje, vody...jinak klidně to vem vapkou ale předtím si zaslep izolepou dva otvory odvětrání rozdělovače jsou zezadu na rozdělovači, to je jediný možný problém...zapalovací kabely jsou dobře utěsněny návlekama...no moc to neper na alternátor, ale odtamtud voda vyteče...dělám to taky buď vapkou nebo u pump, kde je ruční mytí - předtím vše nastříkám při čekání obyčejnou " ARVOU ", no v Bráníku mi to prochází, dělá to tam hodně lidí...
Mějte se fajn
Napsal: pát bře 28, 2008 12:10
od Ivoš
Tomáš píše:Ivoš , skulina v bloku opravdu být nemůže , ani v těsnění pod hlavou , to by jsi asi nejezdil........
( myslel jsem , že díky foru už jsi znalec z oboru )
POZOR na alternátor a ostatní elektroinstalaci , ostatní pohoda .
Jo kamaráde....já jsem motorovej antitalent....resp. díky fóru jsem už něco udělal (EGR, krokáč...) ale jinak nevím nic...proto radši vždycky předem říkám, že motorům nerozumím....max. díky fóru vím, kde by asi tak mohla výt chyba, když se něco děje a kde se co přibližně nachází ale jinak nic
Každopádně díky
Serpico: Když mi myl jeden známej Kombika motor, tak to jen nastříkal všude odmašťovačem, chvíli to nechal (asi půl hodiny) a pak to vzal všude VAPkou...přes noc jsme to nechali vyschnout a pohoda...ještě si zjistím, kde je rozdělovač a alternátor
Díky za radu
Napsal: pát bře 28, 2008 12:17
od Tomáš
No alternátor je jak máš plochý řemen - je tam i servo a klima . Alternátor poznáš , že do něj nevedou hadice , ale dráty ......
Rozdělovač tam nehledej , ten u Nubiry není ......( Serpico ho u nessi má )
Napsal: pát bře 28, 2008 12:18
od Ivoš
Super, díky moc
...ještě pošéfuju tu VAPku a bude to úplně oukej