Stránka 2 z 2

filtr

Napsal: sob bře 22, 2008 18:14
od Serpico
...jo mám taky mokrou vložku ( tuším JR ) do original vzduchového boxu ( udržba jednou za rok vyprat a naolejovat finančí odhad asi 200 ) - řekněme, že motor líp dýchá, menší odpor oproti klasické, navíc si myslím, že i líp filtruje je prostě naolejovaný...nakonec nic novýho pod sluncem i starý Tatry 111 - 138 - 813 atd., měly vzduch filtr s drátěnkou v oleji...plus otevřený - sportovní III. díl výfuku ...ale jde jenom o zvuk, na brzdě jsem to neměl..nejsem tak moc zua limitem zvuku je to s katalyzátorem...takže procházím na STK

Mějte se fajn

Napsal: úte bře 25, 2008 15:29
od FoXo
M.A.J.K.L píše:ja jsem si objednal kit primeho sani za 3500 a nema to chybu a je to znat i na vykonu a na spotrebe
Mozes hodit dake linky ? dik

Napsal: úte bře 25, 2008 22:29
od sudzin
tak to mam konečně hotove,myslelsem že to bude aj složitějši ale nejvic dalo zapřemyšlet jak to upevnit nebo spiš kde.nakonec sem nahřal novodur. trubku trošku ju zdeformoval při ohybani a objimku ju upevnil ke zbytku puvodniho černeho boxu filtru.Sice de vidět že to nedělal profik ale myslim že sem to udělal snad aj dobře.Akorat nevim jestli to nebude dělat velky problem že je to blizko motoru ale časem uvidim.Ještě se chcu zeptat jestli mam ten otvor od puvodniho filtru nějak ucpat nebo to ničemu nevadi?