Stránka 2 z 2

Napsal: ned kvě 18, 2008 21:34
od Vlasta
Tak jsem to vyzkoušel, ale nefunguje to. Po nastartování bliká Check a motor jde někde kolem 1500 otáček a nic dalšího se neděje.

Napsal: pon kvě 19, 2008 08:08
od Vít, Jiří
Richard píše:Jsem rád, že ti to pomohlo, ale vysvětli nám kde byl ten problém - pro příště ať víme kam jít a kam se koukat 8) 8)
A jinak malá oprava Ríša se píše s měkým, ale jen píše :lol: :lol: :lol:
Richarde - měl ten samej problém jako já před dvěma lety - neukostřenej motor - zdvojil jsem ukostření na blok i na svody odkud bere kostru i lambda - --- když mi měřil funkci lambdy a kostru měl na baterce tak to ukazovalo a když ji hodil na blok motoru tak to nefungovalo - myslím že ten samaj problém je i při těch vsokejch otáčkách -


Jindrys - zkus přidat kostru na blok a svody - třeba jen startovacím kabelem :lol: :lol: :lol:

Napsal: úte kvě 20, 2008 19:11
od jindrys
já právě ukostřený všechno měl ale né na kabelu,kdekoli jsem měřil tak kostra byla krom kabelu na konektoru od map. ale uš je to funkční - studenej spoj v řídící jednotce.Musel na to přijít aš jeden muj kámoš šikovnej elektrikář co dělá Oply tak s tim má zkušenosti.Jo a k tý spotřebě tak bylo v čudu čidlo teploty vzduchu,ale je mi divný že jednotka to nedetekovala jen mi vyblikávala chudou směs což opravdu nebyla ( 16 ltr na dálku) a v nouzáku to bere za základ že je venku 40 pod nulou tak mě napadlo dát tam místo toho čidla odpor 2200 Ohm. kterej podle tabulky simuluje +/- 20 nad nulou a bylo po problému :lol: :lol: teť jezdim za 8 ltr. po městě ;)