Stránka 2 z 2

Napsal: pát úno 29, 2008 10:50
od Granko
hmm, s tou lahkou nohou je to diskutabilne (dnes mam taky diskutovaci den). imho, k najefektivnejsiumu spalovanu dochadza pri relativne prudkom rozjazde, takze teoreticky by sa mal clovek snazit cestovnu rychlosti dostiahnut co najskor. v meste sa to sice neoplati, ale chcelo by to otestovat na dlhsich trasach.

BTW, pri LPG je ta zlta kontrolka skoro nevyhnutny folklor - rozsvieti sa, zhasne, chvilu klud, a zasa do kola ;). kedze pri LPG su zavrete vstreky, bohatost zmesi mam nastavenu "natvrdo", tak mi nie je jasne, co ta ECU na LPG moze vlastne regulovat...

Napsal: pát úno 29, 2008 11:16
od Hanzy
Ja oranzovou kontrolku znam jen ze startovani a to ja s timhle najel uz pres 53000km a rozla se jen tehdy kdyz uz dochazel plyn a po pridani to nechtelo jet tak tehdy se na chvili rozla jinak vubec takze podle toho myslim lze soudit ze to dela spatne serizeni LPG...