Napsal: pát úno 29, 2008 10:50
hmm, s tou lahkou nohou je to diskutabilne (dnes mam taky diskutovaci den). imho, k najefektivnejsiumu spalovanu dochadza pri relativne prudkom rozjazde, takze teoreticky by sa mal clovek snazit cestovnu rychlosti dostiahnut co najskor. v meste sa to sice neoplati, ale chcelo by to otestovat na dlhsich trasach.
BTW, pri LPG je ta zlta kontrolka skoro nevyhnutny folklor - rozsvieti sa, zhasne, chvilu klud, a zasa do kola . kedze pri LPG su zavrete vstreky, bohatost zmesi mam nastavenu "natvrdo", tak mi nie je jasne, co ta ECU na LPG moze vlastne regulovat...
BTW, pri LPG je ta zlta kontrolka skoro nevyhnutny folklor - rozsvieti sa, zhasne, chvilu klud, a zasa do kola . kedze pri LPG su zavrete vstreky, bohatost zmesi mam nastavenu "natvrdo", tak mi nie je jasne, co ta ECU na LPG moze vlastne regulovat...