Stránka 2 z 2
Napsal: pon úno 25, 2008 21:40
od xidex
Napsal: pon úno 25, 2008 22:03
od Hanzy
xidex píše:Aha, takže namíchat barvu podle barvy auta a obrousit ty postižený místa a přestříkat? Bo co se stane když tam bude jen barva a lak ne...? Krom toho, že to bude hnusný...protože nechce se mi kvůli těm pár drobnostem (rohy př. nárazníku a ty dveře) dávat na lakovnu a hlavně sundavat a odstrojovat, rád bych si to udělal sám a pokud možno na autě...
No namichaji ti to bez problemu ale vzdy to musis pretahnout lakem jinak to bude matne a i tak to nebude ono to ti je doufam jasne...ale lepsi nez aby to rezlo...
Napsal: úte úno 26, 2008 18:59
od -peha-
No ta klapka je pod stredovou konzolou ale mám dojem že sa tam dostaneš keď dáš dolu rámeček okolo rádia a kúrenia a tieto kompomenty + kastlík sa dajú lahko vybrať no a za tým je kúrenie tak že sa tam asi dá takto dostať
mal som to nedávno rozobrané ale bohužial som si nevšimol či tam je dosah na klapky aj keď si myslím že hej
Napsal: čtv bře 13, 2008 11:02
od ferko
Zdravim
K tej 3 - mne teplota ukazovalo niekde okolo 70 - 75C tak som dal pred chladic papierovy karton asi tak 2/3 rozmeru toho chladica. A teraz mi teplota stupla na nejakych 85C - skoro v 1/2 stupnice teplom. Vela to pomohlo aj tomu plynu co mas dalsie body. Tiez mi auto skakalo ked som pridal a teraz to nerobi takze mi s toho vychadza ze plyn potrebuje urcitu teplotu motora aby to chodilo pekne plynule. Spotreba je cca to co pises ked natlacim 33l plynu tak tych cca 330-350 km prejdem. Inac ohladne kurenia v Lege som si vsimol ze to dost kolise ked si dam 25C a auto je studene tak zacne kurit a potom zase tlaci studeny vzduch po dakom case. Tak som to trocha pozeral a asi prehodim snimac ktory je umiestneny v tej palub. ovladania teploty. pravdepodobne to je ovplynene tym ze tam mam nohu a ani ten otvor nieje daky velky. Chcem ho umiestnit niekde do stredu auta, potom dam vediet ako to zabralo.
Napsal: čtv bře 13, 2008 14:45
od Hanzy
Pokud mas takovy problem s teplotou tak to bude spatny termostat,mel jsem to same a jezdil se zakrytym chladicem a ted jsem vymenil termostat a je klid papir pryc a teplota hezky drzi na 87C jak ma byt...