Stránka 2 z 3
nexia
Napsal: pon úno 25, 2008 15:15
od Serpico
...to PeterMI_SK...no těch " hydroštelů " bych se obával po tom, co jsem tady přečet - máš smůlu, že palikx je CZ a to je trochu daleko...ale to jsou rady na dálku - jsou slyšet, cvrlikaj víc než je zdrávo? - zkus změřit kompresi - nejde o hodnotu nominální ale o stejnou na všech válcích - rozdíl v maximální a minimální hodnotě je při teplým motoru a studeným...ten manometr není až tak drahý od 400 - 800Kč a prostě se neztratí...no asi moc jsem tě nepotěšil...
Mějte se fajn
Napsal: pon úno 25, 2008 16:58
od SK
no tie hydrosteli niekedy nepocut vobec..........motor ide ako hodinka pocut akurat troska lozisko z altiku (neviem ci to je lozisko) a troska viac pocut lozisko na napinacej kladke klimatizacie....
ale niekedy neviem od coho to zalezi....ale vacsinou je to vtedy ked startujem a nenecham natiahnut cerpadlo benzin a vtedy tocim dlhsie starterom a vtedy je aj pocut take dost vyrazne cvrlikanie, alebo cvakanie tych hydrostelov....toto je pocut tak 3-4 minuty kym sa motor trosku nezohreje a je ticho.
Napsal: sob bře 01, 2008 12:13
od SK
ked prepustaju vstrekovace..........je nejaka moznost ich opravy alebo sa musia iba vymenit?????
co stoji taky jeden vstrekovac?????
mozu ist do DOHC 16 vstrekovace z OHC 8V?????? a naopak?
Moja uvaha je ze ak mechanicky pasuju tak by to malo byt jedno.....v podstate bohatost sa reguluje na zaklade udaju z lambda sondy a meni sa dlzka vstreku cize prietok vstrekovaca je nepodstatny pokial nemam palubny pocitac, nakolko RJ ak je zmes bohata tak vstrek zkrati ak chudobna tak predlzi.
Napsal: sob bře 01, 2008 12:21
od KE
no ked tie vstriekovace z 8V su na to iste napetie a maju taky isty odpor ako maju tie zo 16V tak by to aj slo.....ale to si len myslim
Napsal: sob bře 01, 2008 12:38
od SK
odpor vstrekovacov je rozdielny
Napsal: sob bře 01, 2008 13:37
od KE
no tak to je jasne, vymena nieje mozna, posrala by sa ECU
nexia
Napsal: ned bře 02, 2008 10:04
od Serpico
...to PeterMI_SK vstřikovače to je průser 8 - 10 tis Kč jeden - pokud jejich cena nešla dolů ( pro srovnání vypínač pro mlhovky stál 600 a nyní asi 150 Kč ) - odkazuji na palikxe ( možná náhrada s feldy za 2 tis. ale to já nevím jenom jsme se o tom bavili, když jsme řešily jeden problém, no můj )...navíc má dobré kontakty a nejlepší ceny....
Mějte se fajn
Napsal: ned bře 02, 2008 13:31
od SK
no cize som zistoval a premeraval a dopatral som sa k takemu zaveru.......
- snimac teploty vzduchu OK
- lambda sonda OK
- snimac teploty chl. kvapaliny OK
- hodnoty MAP senzora OK
- nefunkcna podtlakova regulacia na uhlikovom filtri - OPRAVENE
- nefunkcny snimac polohy sktriacej klapky TPS
........dnes idem pozriet tie vstreky ci neprepustaju a chcel by som zmerat tlak v potrubi ale nemam na to tlakomer na kvapaliny ci nieje chyba v regulacii tlaku
- skusim tie vstreky ak to pomoze vytriast v poriadne silnom ultrazvuku .... mam k dispozicii 200W ultrazvuk a pretlacit ich lekarenskym benzinom pod vysokym tlakom snad to pomoze a budu zatvarat.
Klepotanie co som spominal mozu byt vstreky a nie hydrosteli
- tlaky su vo valcoch rovnake a keby niektory ventil, ci uz saci alebo vyfukovy netesnil tak je to velmi dobre pocut na chode motora, reps. vynechavajuci (bublajuci) zvuk vo vyfuku.
Moj motor ide krasne hladko aj v otackach aj na volnobeh...len sustanie z vyfuku je pocut a ani pri klesani otacok z vyssich do volnobehu nieje pocut strielanie vo vyfuku.
Re: nexia
Napsal: ned bře 02, 2008 13:34
od SK
Serpico píše:...to PeterMI_SK vstřikovače to je průser 8 - 10 tis Kč jeden - pokud jejich cena nešla dolů
blaaaaznis???
8-10 tis KČ to je 10-13 tis SK.........to by boli drahsie ako vstrekovace na Comon Rail alebo PumpeDuse pre diesla a tie su omnoho technologicky zlozitejsie na vyrobu ako tieto jednoduche ucvrkavatka.
si myslim ze cena 1000-1500 SK za kus je uz dost nadsadena.
ved pocitam ze cely motor ako diel kupim mozno za 120-130 tis novy (aj to neviem ci neprehanam??) od vyrobcu a nie za 4 vstreky vycalovat 50 litrov.
Napsal: ned bře 02, 2008 13:50
od KE
sak daj pred kazdy vstiekovac odpor aby sedela vysledna impedanica a skus, pri najhorsiom odseries tie tranzistory o ktorych som pisal
Napsal: ned bře 02, 2008 19:23
od SK
ciiize:
vstreky neprepustaju ani pri natlakovanom systeme..........aj tak som ich vycistil v ultrazvuku, potom som ich napojil technickym benzinom pod tlakom zhruba 4 bar a testoval uzatvaranie.........uzatvaraju a otvaraju spolahlivo uz pri napati zhruba 8V bez toho aby v uzavretom stave prepustali. 2 vstreky su trosilinku hlucnejsie pri cvakani cievok.
________________________________________________________
nooooooooooooo co vy nato???? uz ozaj neviem co moze tu spotrebu sposobovat????
uvazujem teda o lambda sonde meral som ju len voltmetrom s rychlou reakciou na zmeny a napatie na vystupe sa pohybovalo sinusoidne v rozmedzi 0,3-0,9 V
..............ale ci ozaj spravne indikuje mnozstvo kysliku v spalinach???
..............je to mozne ze signal dava ale nespravny???
Napsal: ned bře 02, 2008 21:26
od Dark69
PeterMI_SK píše:ciiize:
vstreky neprepustaju ani pri natlakovanom systeme..........aj tak som ich vycistil v ultrazvuku, potom som ich napojil technickym benzinom pod tlakom zhruba 4 bar a testoval uzatvaranie.........uzatvaraju a otvaraju spolahlivo uz pri napati zhruba 8V bez toho aby v uzavretom stave prepustali. 2 vstreky su trosilinku hlucnejsie pri cvakani cievok.
________________________________________________________
nooooooooooooo co vy nato???? uz ozaj neviem co moze tu spotrebu sposobovat????
uvazujem teda o lambda sonde meral som ju len voltmetrom s rychlou reakciou na zmeny a napatie na vystupe sa pohybovalo sinusoidne v rozmedzi 0,3-0,9 V
..............ale ci ozaj spravne indikuje mnozstvo kysliku v spalinach???
..............je to mozne ze signal dava ale nespravny???
uz som to raz pisal pozrel si ci nemas derave palivove potrubie niekde??je to najjednoduchsi sposob ak vsetko je ok poriadne to prekontroluj ci niekde ak je motor v chode a cerpadlo tlaci benzin nepreteka z nekadial..hrdzave potrubie ma kazda nexia a nie kusok ale az moc!!takze pozri
Napsal: pon bře 03, 2008 08:37
od SK
no este skusim to palivove potrubie prejst........v motorovom priestore nepreteka nikde.....noeste to prejdem popod auto na dvihaku a uvidime.
Dik aj za tuto radu skusim cokolvek....
nexia
Napsal: pon bře 03, 2008 10:36
od Serpico
...to PeterMI_SK opravdu jsem se nezbláznil...cena kterou mi nabídli v Srba servisu v roce 2005...no byla " rána ", pak problém vyřešil palikx, takže jsem je nepotřeboval, ale je to ....zkus se optat na cenu v Drafelu ( za poloosu celou Srba chtěl 9tis. v Drafelu byla asi za 5,5 tisíce, vše original...), jinak tvorbě cen nerozumím - chápal bych skladovou obrátku ( servisy ji ale nemají, většinou se vše objednává, soused čekal u Srby na tu poloosu 2,5měsíce... ) a přesto účtují nehorázné přípočty mnohdy i přes 100%, tak nevím....
Mějte se fajn
Re: Nehorazna spotreba
Napsal: stř srp 04, 2010 14:40
od Dark69
to serpico and JRDa: Sviecky nove NGK BKR6E-11. Olej mi auto nezerie, pouzivam Castrol 10W-40. Tlaky vo valcoh su OK, boli merane vsetko skoro 10,5 .... Predstih som si nastavil s mojim diagnostickym kablom, na volnobehu skace od 7 do 11 stupnov, od povodneho nastavenia som nepohol rozdelovacom skoro ani o milimeter....
Okolo zapalovania vsetko nove okrem indukcnej zapalovacej cievky...Auto nieje take svizne pri rozbiehani ako ked som ho kupil, je lenive, a to asi kvoli tomu ze prechlastava motor benzinom..Vyfuky aj katalyzator vsetko nove...Lambda ok, chodi ako ma...
A spotreba vysoka a sviecky cerneeee
Preto som chcel este odskusat vymenit regulator tlaku paliva. Lenze ked som sa dozvedel za taku malu vec cenu 40 Eur, tak kaslem na to a zozeniem radsej pouzity, i tak neviem ci chyba bude v nom... Nema ho niekto? A pasuje z 8V do 16V?
Uz aspon polrok mi chodi po rozume ze vyberem vstreky komplet aj s tou listou, neda mi to pokoja... Pretoze to dost cvaka a neviem ci ta spotreba nebude aj kvoli nim, mozno budu vadne...