Stránka 2 z 2
Ustálená rychlost
Napsal: ned úno 24, 2008 07:37
od Vazoun
" Vazoun "
zdraví forum a mám radost, že se zde dozvím jak blbě jezdím. Proto jsem si ten otáčkoměr pořídil, abych si mohl kontrolou
otáček a hlavně zvuku motoru včas přeřadit.Já osobně ustálenou 50tku
jezdím na 4 rychlostní stupen a spoléhám bedlivě nejen na otáčky,ale zvuk motoru.Domnívám se,že nedělám nic čím bych si snad navýšil spotřebu.Musím nutně respektovat kopcovitý teren - proto ta 4 a 5 až od 70tky v pohodě. Pište hodně na toto téma své zkušenosti at se na stará kolena konečně naučím správně a včas přeřazovat./motor nikdy neturuju/
Ahojky
" Vazoun "
----------------------------
Člen Matiz clubu reg.čís.20
Napsal: ned úno 24, 2008 08:14
od Ozorák Mikuláš
Zdravím Vás na fóre. Po meste jazdím 60 na 4 stupni. Je to tak akurát. Otáčky v pohode od 1800 - 2000. Pri dlhšej rovinke , čoho je málo , samozrejme 5-ka, no cítiť nedostatok otáčok.
Napsal: ned úno 24, 2008 22:24
od Jujing
ahojte no já někdy jedu ve městě za 4 někdy za 5 zaleží na mojí náladě většinou teda kolem tý 50tky
Napsal: ned úno 24, 2008 22:41
od mrk
ja jazdim po meste na 1,2,3,4,5 (60km/h podla tachometra)
pri parkovani aj R
ale ked nam schvalia o pol roka alebo kedy novelu (mesto 50km/h), tak uz asi len 1,2,3,4
Napsal: pon úno 25, 2008 00:34
od Slavek
Ondras píše:Pětka jako spěch? Ale... Pětka je u většiny aut ideální stupeň na ustálenou(!) padesátku. Jezdil jsem tak s Matesem, jezdím i Hondou. Zcela OK.
Pokud někdo tvrdí, že při padesátce přeřazením z trojky na čtyřku nebo pětku neušetří, tak patrně nemá nebo nevnímá palubák s údajem o aktuální spotřebě.
tak to neni, kdyz jedes paesat na 5 a potrebujesse razem dostat se na 70 tak spalis daleko vic nez kdyby si jel za 3 a zrychlil si na 70 a az pak si podradil, a co to mate vubec za mesta ze se tam da jezdit padesat plynule
Napsal: pon úno 25, 2008 09:29
od Ondras
Nemáš, Slávku, pravdu. Je přeci nad slunce jasné, že spálím méně jedu-li na pětku a v okamžiku, kdy potřebuji akcelerovat podřadím na tři. Proč stahovat kalhoty, když brod je daleko a proč jet pade na tři, když zrychlovat budu až po půl kilometru? Taky nejedeš s přišlápnutou brzdou, protože přeci někdy budeš zastavovat na světlech.
Jaké město? Ostrava.
Napsal: pon úno 25, 2008 23:34
od Slavek
No nevim ale 70% lidi s kteryma sem jezdil nepodrazuji, asi je to nebavi, proto milosh si koupil automat
, nevim jak vy ale taky kdyz jedu za 4 50 a abych zrychlil na 70 nepodrazuji, a tim ze to seslapnu na 4 abych dosah 70 spalim vic, nez kdyby zrichloval z 3. Z ty 4 je to prece jenom linejsi v 1500 otackach nez 3 ve 2000. Nevim jak dlouho bude pro starsi pany bavit porad tam sazet rychlosti. Osobne me to nebavi proto jezdim ve meste za 3. Ono taky tabulky a realita je neco jinyho ja mluvim o realnim zivote a ne o tom co je napsano na papiru, stejne te tvoje podvedomi nuti spis mackat plyn nez podradit, aspon je to tak u mne