Stránka 2 z 3
Napsal: pát úno 22, 2008 16:34
od m31
:(neviem to tam najst...
Napsal: pát úno 22, 2008 22:50
od Slavek
m31 píše:takze sa neda vymenit za krajsiu ? ci ako to mam urobit?
nerek sem ze se vymeni neda jen ze je napevno
Napsal: sob úno 23, 2008 10:13
od m31
tak a ako sa to da? pls, porad
Napsal: sob úno 23, 2008 15:46
od Sato
Napsal: ned úno 24, 2008 09:35
od m31
dakujem
Napsal: úte úno 26, 2008 16:41
od rastikk11
dnes som sa pustil do opravy motorceka centralu v spolujazdcovych dverach .rozobral som ho zlozil namontoval a isiel ako ma ale len asi 1 hodinu potom z nicoho nic neide ....no nic zase som ho demontoval zlozil a pre skusku aj premeral kabel ci tam je napetie a ok.po nejakom case doobedu co asi --
kur.a zas neide tak ja fakt neviem......ked som z nervamy tahal ten kolik hore dole ...tak isel asi 3 krat a potom off no normalne som sa nasral...
Napsal: stř úno 27, 2008 04:51
od Slavek
mas foto vnitrku toho centralu??? ti poradim jeden figl, pokud si vyndaval tu osicku se zavitem tak 100% vim proc ti to nejde
Napsal: stř úno 27, 2008 16:21
od stefan
Treba rozobrať aj samotný motorček a vyčistiť komutátor a kefky!!!
Napsal: stř úno 27, 2008 17:49
od rastikk11
Slavek píše:mas foto vnitrku toho centralu??? ti poradim jeden figl, pokud si vyndaval tu osicku se zavitem tak 100% vim proc ti to nejde
a ja to viem
ta debilna tycka vyskocila ihned jak som ten motorcek zlozil lebo je treba co?
PORIADNE HO ZLEPIT PASKOU ALEBO IZOLACKOU ,PRI NAJMENSEJ VOLI SA MIERNE OTVORI A TYCKA VYSKOCI.mam pravdu?
uz my ideeeeeeee.
Napsal: čtv úno 28, 2008 04:33
od Slavek
=)
Napsal: úte bře 11, 2008 00:26
od SV-STORM
dakujem seckym za rady, vycistil som tie motorceky a secko funguje ako ma... fakt dikes
Napsal: úte bře 18, 2008 20:57
od tulo
No tak na toto sa mi neda nereagovat. Podla vasich rad som rozobral motorcek centralu a nic cistejsie a nevinnejsie som na mojom korejcovi este nevidel. Totalna hovadina. NEROZOBERAT!!! Je to zbytocna robota a navyse sa prave dopracujete k tomu ze po otvoreni sa vam tam zacne dostavat bordel. Ak mate problemy s centralom vsetko je v nastaveni tych vsemoznych tiahel na zamku. V krabicke je plosak s tromi kontaktnymi spinacimi plochami. Dve z nich su od seba vzdialene len asi milimeter.MILIMETER medzi odomknutim a zamknutim. Preto staci jama alebo potiahnutie klucky pokial mate zle nastavene a volne tiahlo na centrale.
Napsal: stř bře 19, 2008 06:38
od stefan
No tak na toto mi nedá reagovať !!!
To že to robí tiahlo jednoducho zistíš keď pri zhodenom
tapacíre poťahúš/potrasieš tyčkou k centrálu a zistíš
že odomyka / zamyká. Keď ti nefunguje motorček a ide
ti šťava do kábla (nie je prelomený kábel v priechodke -
husací krk dverí) tak potom s pravidla to sú opálené
komutátory motorčeka, ktorý je potrebné vyčistiť.
Krabičku s motorčekom cesnrálu je nutné namontovať
ako bola - nie otočene - zmenia sa parametre pohybu
páčky - možný dôvod problému so zamykaním počas jazdy.
Napsal: stř bře 19, 2008 06:57
od Sato
JJ Stefan ma pravdu.... tiez som dal dole tapacir... skusal potahovat tyckami, ale nic... motorcek mal aj stavu a nic... pomohlo az rozobratie motorceka a jeho vycistenie... Ten bordel tam bol prave z toho ze sucasti motorceka pri sa pohybe vzdy obrusovali a tak sa tam to svinstvo hromadi ...
Napsal: čtv bře 20, 2008 10:04
od rastikk11
tulo píše:No tak na toto sa mi neda nereagovat. Podla vasich rad som rozobral motorcek centralu a nic cistejsie a nevinnejsie som na mojom korejcovi este nevidel. Totalna hovadina. NEROZOBERAT!!! Je to zbytocna robota a navyse sa prave dopracujete k tomu ze po otvoreni sa vam tam zacne dostavat bordel. Ak mate problemy s centralom vsetko je v nastaveni tych vsemoznych tiahel na zamku. V krabicke je plosak s tromi kontaktnymi spinacimi plochami. Dve z nich su od seba vzdialene len asi milimeter.MILIMETER medzi odomknutim a zamknutim. Preto staci jama alebo potiahnutie klucky pokial mate zle nastavene a volne tiahlo na centrale.
to je tiez pravda ale neni to pravidlo vo vecsine pripadov je zaneseny samotny motorcek a v mojom pripade bola vyskocena tycka