Stránka 2 z 2

Napsal: čtv úno 07, 2008 14:37
od obadal.rada
no já chci katalizátor vyndat uplně :D

Napsal: čtv úno 07, 2008 14:45
od Ivoš
A k čemu to bude dobrý? Kromě toho, že to auto bude vypouštět víc škodlivin....

Napsal: čtv úno 07, 2008 15:43
od KE
zdvihne sa nebadatelne vykon :lol: :lol:
my mame tiez katalizator len na okrasu lebo uz davno bol vykuchany :lol: :lol:
katalizator ma 15 rokov a este na nom nebola ziadna diera, asi jediny diel vyrobeny z poriadneho plechu :lol: :lol: :lol:

Napsal: čtv úno 07, 2008 16:02
od Slam
Dik za konkretni pokyny a postrehy, ktere jsem chtel slyset. :lol: Jinak ma smysl davat barvu na rezatej plech, nebude z toho akorat zbytecne smrad, az se to zahreje a odloupe?

Poznam, az katalyzator odejde, podle zvuku vyfuku nebo neceho jineho? 8) Jinak ze by nefunkcni katalyzator necemu ublizil (krome zivotniho prostredi) se mi nezda, kdyz tam byt ani nemusi... :|

Napsal: čtv úno 07, 2008 16:38
od obadal.rada
vznikne tzv. otevřený výfuk a ten výkon ne že se zdvihne nepatrně, právě že poznatelně se zvýší výkon, někde píšou až o 5-8% ale na druhou stranu to chce laděné svody, což na legu je tak nevidím problém :D

Napsal: čtv úno 07, 2008 16:55
od KE
Slam píše:Dik za konkretni pokyny a postrehy, ktere jsem chtel slyset. :lol: Jinak ma smysl davat barvu na rezatej plech, nebude z toho akorat zbytecne smrad, az se to zahreje a odloupe?

Poznam, az katalyzator odejde, podle zvuku vyfuku nebo neceho jineho? 8) Jinak ze by nefunkcni katalyzator necemu ublizil (krome zivotniho prostredi) se mi nezda, kdyz tam byt ani nemusi... :|
nie podla zvuku vyfuku ale podla toho ze ti z neho bude vyfukovat taky bordel,uz si nepametam co to bolo.A k tomu vykonu, urcite ten rozdiel ani nebudes citit lebo ten vykon sa bude dvihat pomalicky s vekom katalizatoru.

Napsal: sob úno 09, 2008 09:18
od Goose
obadal.rada píše:vznikne tzv. otevřený výfuk a ten výkon ne že se zdvihne nepatrně, právě že poznatelně se zvýší výkon, někde píšou až o 5-8% ale na druhou stranu to chce laděné svody, což na legu je tak nevidím problém :D
Krom toho ze ti auto bude cudit jak prase tak ani neprojdes technickou...nebo spis teda emisema abych to upresnil...

Napsal: sob úno 09, 2008 12:51
od obadal.rada
tak pokud si to člověk umí zařídit tak projde bez problému :D ale pořád dumám nad těma laděnýma svodama

Napsal: sob úno 09, 2008 13:41
od Kessler
Kat se může postupem času zevnitř rozsypat a pak nejen že nesnižuje emise, ale hlavně znatelně snižuje výkon...

Co se týče laděných svodů, tak bych k tomu jen dodal, že svařit trubky umí každej blbec se svářečkou, ale u svodů (zvlášť u svodů 4-2-1) závisí na každém cm délky a mm průměru...chce to odzkoušený výrobek, jinak jsou to vyhozené peníze...

A neplatí, že čím otevřenější výfuk tím větší výkon...

Napsal: sob úno 09, 2008 13:50
od KE
Kessler píše:...ale hlavně znatelně snižuje výkon...
co??? to si skade nabral taku somarinu? Je jasne ze bez katalizatora je vykon vecsi a nie mensi :!:

Napsal: sob úno 09, 2008 14:23
od obadal.rada
přece katalizátor brzdí odchod splodin z motoru a když tam není tak má lepší pruchod, protože to nic nebrzdí

Napsal: sob úno 09, 2008 14:54
od Kessler
Peter_KE píše:
Kessler píše:...ale hlavně znatelně snižuje výkon...
co??? to si skade nabral taku somarinu? Je jasne ze bez katalizatora je vykon vecsi a nie mensi :!:
Napsal jsem že když se rozsype, tak snižuje výkon...tím myslím rozbitý ten vnitřek, kdy už ten kat chrastí...tak v takovém případě snižuje výkon dost výrazně a je třeba ho vyměnit...

Napsal: sob úno 09, 2008 15:01
od Kessler
obadal.rada píše:přece katalizátor brzdí odchod splodin z motoru a když tam není tak má lepší pruchod, protože to nic nebrzdí
To není tak docela pravda...byl jsem u pokusu udělat co nejvíce průchozí výfuk (jednalo se o Felicii 1.3)...svody a pak jen rovná trubka až dozadu...žádný kat, žádné tlumiče, žádné ohyby...výsledkem byl kromě strašného hluku naprosto katastrofální úbytek výkonu...

...tím neříkám, že vyndání katu nemůže prospět...pravděpodobně to skutečně maličko zvýší výkon (i když to není pravidlem)...jen jde o to, že automaticky neplatí lepší průchod = větší výkon...

Napsal: sob úno 09, 2008 20:05
od Petr S.
Kessler píše:
obadal.rada píše:přece katalizátor brzdí odchod splodin z motoru a když tam není tak má lepší pruchod, protože to nic nebrzdí
To není tak docela pravda...byl jsem u pokusu udělat co nejvíce průchozí výfuk (jednalo se o Felicii 1.3)...svody a pak jen rovná trubka až dozadu...žádný kat, žádné tlumiče, žádné ohyby...výsledkem byl kromě strašného hluku naprosto katastrofální úbytek výkonu...

...tím neříkám, že vyndání katu nemůže prospět...pravděpodobně to skutečně maličko zvýší výkon (i když to není pravidlem)...jen jde o to, že automaticky neplatí lepší průchod = větší výkon...
Kessler,s výfukem to není žádná sranda. Jen trubky bez tlumičů je blbost,ale hlavně záleží na ohybech atd. Já stáhnul plány výfuku na Opel Kadett GSI 16V a dělalo se to třikrát,než se dostavil kýžený efekt. :roll: