Napsal: sob úno 02, 2008 17:23
..a neni...
..just..
..just..
Forum pro majitele vozů Chevrolet a Daewoo
https://www.chevroletclub.cz:443/
uz ked ste pri tom tak mam jeden problem...ked nastartujem citim vzdy silno benzin aj ked je motor zohriaty....ked zastavim auto necham ho nastartovane na volnobeh pridem k vyfuku aj z neho silno citim benzin co si myslim nemalo by to tak byt citit z vyfuku....ked zaradim spatecku totalna katastrofa ako keby som jazdil na parnej lokomotive tolko dymu...neviem co s tym ..... a lambda ma pracovat v rozmedzi ci ako to je 0.8 do 1.2 a mne ukazuje ze 1.1 asi uz ju porazilo...a ten benzin preco je citit tak neviem neviempalikx píše:no to ze to napise bohata smes neznamena ze je lambada v haji.spis to znamena ze ti motor zere jako blazen a jednotka pripadne vstriky motor krmi benzinem co se do nej vejde.
takze by to asi chtelo najit duvod proc to je bohaty.proto se to taky po 2 minutach udusi.
rozvody vstriky zapalovani palivove vedeni a hlavne regulacni ventil na liste.
jo a jeste to ze je to bohate opravdu muze znamenat nespaleny benzin ve vyfuku.
jaaj takze pravdepodobne mam nieco zle..alebo uz odisla lambda sonda ano??takze asi ma caka servisJRD McLAREN píše:Lamda ma pracovat cca od 0.180V do 1.100V cca...
podla toho ako sa hrajesh z plyn-pedalom..
takze neco je zle...
ja som mal tiez celkom zaujimavu poruchu..
odpojena lamba isla tak ako maaa,
prippojena behala okolo 800mV
a ze vadny kondenzatorik v ECU..
(ci co to bolo za SMD mrchu)
No, ten olej, ze menis, noo, zodpovedne. Uvaha je to pekna, ale pochybujem, ze by ju niekto realizoval a tiez, ze by to prinieslo nejaku vyraznejsiu usporu. Ak uberies benzin na studenom motore (lepsie povedane - ochudobnis zmes) tak ti motor bude "dechnut". Ja tiez jazdim caste a kratke trasy kazdy den (rano - maly do skoly, na obed znova, navyse prestavujem a tak neustale do stavebnin a tak pod.) a spotrebu mam (pri poslednom tankovani) 11,2 l/100 km. Som zo severu slovenska. Je kopu inych veci, ktore maju zasadny vplyv na spotrebu, takze neni potreba vsetko zhadzovat na lamda sondu.PeterMI_SK píše:otazka???
mam 5 kablikovu lambdu po merani som zistil ze ohrevom dosiahnem pracovnu teplotu zhruba za 45-60 sec...........cize ak nahradim 1 kablikovu nevyhrievanu v NEXII touto a spravim si nejaky jednoduchy obvod co bude kontrolovat aby bola lambda vyhriata mal by motor menej "zrat" pri mestskej prevadzke????
co na to povedia skusenejsi???
v mestskej premavke mam spotrebu cca 13-14 lit./100 km (pozor jazdim 4-6x denne trasu 1-2km v intervaloch asi 3 hodin cize stale dokonale chladny motor a takmer 100% trasy idem na sytic.
koli tejto prevadzke aj menim olej v intervaloch 5-6 tis km
nooo nezavisle kurenie som rozmyslal ze by bolo najlepsie......a prinieslo by urcite lepsiu tepelnu pohodu a aj spotrebu.JRD McLAREN píše:..NO..
Lamda ma viac nez vplyv na spotrebu, vplyv na emisie..
cize by si dosiahol mozno toho, ze by davala "pouzitelne hodnoty" uz za studena..
ale prd by si to pomohlo,...
lebo ECU ide za studena podla uplne ineho programu..
mozno by ti ale pomohlo WEBASTO..
ano viem ale ak sa nemylim tak spustacom pre prepnutie do rezimu riadenia emisii pomocou spatnej slucky (lambdy) je prave objavenie sa napatovej spicky na lambda sonde niekde okolo 1VJRD McLAREN píše:..NO..
lebo ECU ide za studena podla uplne ineho programu..