LAMBDA
Moderátoři: Blue Lanos, Admins
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
- Reklama
Trochu odbočím. Otázka asi pro JRD na volnoběh motor asi po 2 minutách začne cukat a nakonec zdechne, po vyblikání závady chyba 45 - Lambda - příliš bohatá směs, znamená to teda že mě šel do výfuku nespálený benzín ??
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
no to ze to napise bohata smes neznamena ze je lambada v haji.spis to znamena ze ti motor zere jako blazen a jednotka pripadne vstriky motor krmi benzinem co se do nej vejde.
takze by to asi chtelo najit duvod proc to je bohaty.proto se to taky po 2 minutach udusi.
rozvody vstriky zapalovani palivove vedeni a hlavne regulacni ventil na liste.
jo a jeste to ze je to bohate opravdu muze znamenat nespaleny benzin ve vyfuku.
takze by to asi chtelo najit duvod proc to je bohaty.proto se to taky po 2 minutach udusi.
rozvody vstriky zapalovani palivove vedeni a hlavne regulacni ventil na liste.
jo a jeste to ze je to bohate opravdu muze znamenat nespaleny benzin ve vyfuku.
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
uz ked ste pri tom tak mam jeden problem...ked nastartujem citim vzdy silno benzin aj ked je motor zohriaty....ked zastavim auto necham ho nastartovane na volnobeh pridem k vyfuku aj z neho silno citim benzin co si myslim nemalo by to tak byt citit z vyfuku....ked zaradim spatecku totalna katastrofa ako keby som jazdil na parnej lokomotive tolko dymu...neviem co s tym ..... a lambda ma pracovat v rozmedzi ci ako to je 0.8 do 1.2 a mne ukazuje ze 1.1 asi uz ju porazilo...a ten benzin preco je citit tak neviem neviempalikx píše:no to ze to napise bohata smes neznamena ze je lambada v haji.spis to znamena ze ti motor zere jako blazen a jednotka pripadne vstriky motor krmi benzinem co se do nej vejde.
takze by to asi chtelo najit duvod proc to je bohaty.proto se to taky po 2 minutach udusi.
rozvody vstriky zapalovani palivove vedeni a hlavne regulacni ventil na liste.
jo a jeste to ze je to bohate opravdu muze znamenat nespaleny benzin ve vyfuku.
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
Lamda ma pracovat cca od 0.180V do 1.100V cca...
podla toho ako sa hrajesh z plyn-pedalom..
takze neco je zle...
ja som mal tiez celkom zaujimavu poruchu..
odpojena lamba isla tak ako maaa,
prippojena behala okolo 800mV
a ze vadny kondenzatorik v ECU..
(ci co to bolo za SMD mrchu)
podla toho ako sa hrajesh z plyn-pedalom..
takze neco je zle...
ja som mal tiez celkom zaujimavu poruchu..
odpojena lamba isla tak ako maaa,
prippojena behala okolo 800mV
a ze vadny kondenzatorik v ECU..
(ci co to bolo za SMD mrchu)
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
jaaj takze pravdepodobne mam nieco zle..alebo uz odisla lambda sonda ano??takze asi ma caka servisJRD McLAREN píše:Lamda ma pracovat cca od 0.180V do 1.100V cca...
podla toho ako sa hrajesh z plyn-pedalom..
takze neco je zle...
ja som mal tiez celkom zaujimavu poruchu..
odpojena lamba isla tak ako maaa,
prippojena behala okolo 800mV
a ze vadny kondenzatorik v ECU..
(ci co to bolo za SMD mrchu)
ja nevim ale lambda nemusela odejit.zkusil bych ji odpojit co to bude delat.
jak jsem rekl moc benzinu muze zpusobovat vysoky tlak v systemu.
a samozrejme i poskozena ridici jednotka.
na diagnostice by bylo videt cas vstrikovani.
pokud nebudete jezdit v takovyhle pripadech do servisu na diagnostiku nikdy na problem neprijdete
jak jsem rekl moc benzinu muze zpusobovat vysoky tlak v systemu.
a samozrejme i poskozena ridici jednotka.
na diagnostice by bylo videt cas vstrikovani.
pokud nebudete jezdit v takovyhle pripadech do servisu na diagnostiku nikdy na problem neprijdete
Skoda Octavia combi 1,9tdi upravena na 81KW
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
Skoda Fabia 1,9tdi-pd 74kw
Simson s 51
SKODA GARDE pro radost(zatim jen starost-shanim marne dily)
SKODA 105 S abych se nenudil
otazka???
mam 5 kablikovu lambdu po merani som zistil ze ohrevom dosiahnem pracovnu teplotu zhruba za 45-60 sec...........cize ak nahradim 1 kablikovu nevyhrievanu v NEXII touto a spravim si nejaky jednoduchy obvod co bude kontrolovat aby bola lambda vyhriata mal by motor menej "zrat" pri mestskej prevadzke????
co na to povedia skusenejsi???
v mestskej premavke mam spotrebu cca 13-14 lit./100 km (pozor jazdim 4-6x denne trasu 1-2km v intervaloch asi 3 hodin cize stale dokonale chladny motor a takmer 100% trasy idem na sytic.
koli tejto prevadzke aj menim olej v intervaloch 5-6 tis km
mam 5 kablikovu lambdu po merani som zistil ze ohrevom dosiahnem pracovnu teplotu zhruba za 45-60 sec...........cize ak nahradim 1 kablikovu nevyhrievanu v NEXII touto a spravim si nejaky jednoduchy obvod co bude kontrolovat aby bola lambda vyhriata mal by motor menej "zrat" pri mestskej prevadzke????
co na to povedia skusenejsi???
v mestskej premavke mam spotrebu cca 13-14 lit./100 km (pozor jazdim 4-6x denne trasu 1-2km v intervaloch asi 3 hodin cize stale dokonale chladny motor a takmer 100% trasy idem na sytic.
koli tejto prevadzke aj menim olej v intervaloch 5-6 tis km
No, ten olej, ze menis, noo, zodpovedne. Uvaha je to pekna, ale pochybujem, ze by ju niekto realizoval a tiez, ze by to prinieslo nejaku vyraznejsiu usporu. Ak uberies benzin na studenom motore (lepsie povedane - ochudobnis zmes) tak ti motor bude "dechnut". Ja tiez jazdim caste a kratke trasy kazdy den (rano - maly do skoly, na obed znova, navyse prestavujem a tak neustale do stavebnin a tak pod.) a spotrebu mam (pri poslednom tankovani) 11,2 l/100 km. Som zo severu slovenska. Je kopu inych veci, ktore maju zasadny vplyv na spotrebu, takze neni potreba vsetko zhadzovat na lamda sondu.PeterMI_SK píše:otazka???
mam 5 kablikovu lambdu po merani som zistil ze ohrevom dosiahnem pracovnu teplotu zhruba za 45-60 sec...........cize ak nahradim 1 kablikovu nevyhrievanu v NEXII touto a spravim si nejaky jednoduchy obvod co bude kontrolovat aby bola lambda vyhriata mal by motor menej "zrat" pri mestskej prevadzke????
co na to povedia skusenejsi???
v mestskej premavke mam spotrebu cca 13-14 lit./100 km (pozor jazdim 4-6x denne trasu 1-2km v intervaloch asi 3 hodin cize stale dokonale chladny motor a takmer 100% trasy idem na sytic.
koli tejto prevadzke aj menim olej v intervaloch 5-6 tis km
- JRD McLAREN
- Příspěvky: 3599
- Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
- Bydliště: Mexico City
- Kontaktovat uživatele:
..NO..
Lamda ma viac nez vplyv na spotrebu, vplyv na emisie..
cize by si dosiahol mozno toho, ze by davala "pouzitelne hodnoty" uz za studena..
ale prd by si to pomohlo,...
lebo ECU ide za studena podla uplne ineho programu..
mozno by ti ale pomohlo WEBASTO..
Lamda ma viac nez vplyv na spotrebu, vplyv na emisie..
cize by si dosiahol mozno toho, ze by davala "pouzitelne hodnoty" uz za studena..
ale prd by si to pomohlo,...
lebo ECU ide za studena podla uplne ineho programu..
mozno by ti ale pomohlo WEBASTO..
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Opravy vašich plechových miláčikov
nooo nezavisle kurenie som rozmyslal ze by bolo najlepsie......a prinieslo by urcite lepsiu tepelnu pohodu a aj spotrebu.JRD McLAREN píše:..NO..
Lamda ma viac nez vplyv na spotrebu, vplyv na emisie..
cize by si dosiahol mozno toho, ze by davala "pouzitelne hodnoty" uz za studena..
ale prd by si to pomohlo,...
lebo ECU ide za studena podla uplne ineho programu..
mozno by ti ale pomohlo WEBASTO..
Len o tej 5 kablikovej som uvazoval lebo ta spotreba je blazniva a inac som skusal aj vypojit lambdu a chodit bez nej.........tak spotreba bola asi 1lit mozno 1.5lit nizsia ako s lambdou. Ale bol som aj na emiske kolo znameho a hned to ukazovalo ovela vyssie hodnoty.
Tady je jedna levná lambda :
http://www.vyfukyonline.cz/info/Lambda- ... lni-11037/
http://www.vyfukyonline.cz/info/Lambda- ... lni-11037/
Megane Grandtour ,Chevy Trax diesel automat
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová
Sen- http://www.youtube.com/watch?v=mhAT0Bm1gjg&feature=related
Jde o politováníhodný omyl, který se stává maximálně dvakrát za deset let.
Přéčinó bela chebná elektronka E13 z našeho podniko Katoda Olomóc.
80% mozku tvoří kapalina u některých brzdová