Stránka 2 z 3
Napsal: pon úno 04, 2008 15:55
od Kessler
Ty kola jsou pravda...Lacetti má neobvyklý rozměr pneu 195/55 R15 a pak vyjde nákup pneu dost draho...ale není problém tam dát 195/60 R15 a pak už je to lepší...
...spotřeba...1.6 má podobnou spotřebu jako jiné šestnáctistovky...při lehké noze a dlouhých trasách se dá jezdit za 7 litrů...když budeš chtít trochu výkonu nebo budeš jezdit po městě, tak to poleze nahoru...
...časté vypalování žárovek též potvrzuju...
...jinak můžu pro představu posloužit seznamem závad u tátovýho Lacíka SW 1.6...koupeno na jaře 2006 s 15.000 km, dnes najeto asi 70.000 km...
- v servise to škrábli, dodaná lakovací tužka byla úplně jiné barvy, tu správnou nebyli schopni zajistit...
- od novoty dělá servo divné zvuky, dodnes servis nebyl schopen vyřešit...
- opakovaně odpadlo těsnění ze dveří...servis vyřešil...
- dvakrát praskly žárovky v hlavních světlometech...
- při 60 tkm odešla lambda sonda...na novou se čekalo měsíc...
- při 65 tkm při zapnutí vyhřívání zadního skla kolaps elektriky, zhaslo podsvícení středového panelu a praskly obě žárovky v potkávacích světlech...bylo nutno dojet domů na mlhovky...výměna celého středového panelu v záruce...
...takže není to žádná tragédie, ale bezproblémové auto to teda taky není...
Napsal: pon úno 04, 2008 18:59
od Satik
Hmm. Docela slušný seznam ! Mám SW objednaný, tak snad budu mít štěstí
Napsal: pon úno 04, 2008 20:12
od Ivoš
Jééé, Poličák....tak to se můžem vídat přibližně od dubna každou neděli u fotbalovýho hřiště....bduu tam jezdit zase na tréninky slowpitche....hrajem vedle fotbaláku a vedle benzínky:)
Napsal: pon úno 04, 2008 20:58
od Satik
JJ. Jak je ten svět malej !!
Napsal: pon úno 04, 2008 21:02
od Ivoš
No to je paráda....skoro všude, kam mířím, tak kolega nebo kamarád....bezva práce.....auto parkuju u hřiště na takovým malým parkovišti....je to asi pro 4 nebo 5 aut....poznáš mě spolehlivě....buď stříbrnej Kombík Nubira, nebo tmavě modrá metalíza Sedan Nubira
Napsal: úte úno 05, 2008 07:10
od brucus
Ivoš píše:Sice Lacetti nemáme, ale to vypalování žárovek je věcí kus od kusu....vyšší spotřeba je otázkou....já jsem zvyklej jezdit za 8 - 8,5 litru u 1,6ky a za 9 litrů u 2,0litru....oba benzín....a to je nijak nešetřím.
Servis je max. nastejno drahej jako servisy jiných značek...myslím cenu za práci....náhradní díly jsou mnohdy levnější než u jiných aut.....a ty kola nevím..
Vdaka za odpoved.
ta spotreba by bola o.k. akurat ten servis sa aj u inych znaciek dost lisi. Mozete uviest kolko Vas vysla rocna servisna prehliadka? Teraz mam fabku a serviska stoji okolo 2000 Kc. Ma Lacetti pozinc?
Napsal: úte úno 05, 2008 10:40
od Ivoš
Kolik stála v záruce už si bohužel nepamatuju, ale teď stojí okolo 3 tisíc - taky je to větší auto
....kontrola brzd, výměna tekutin.....ta cena je většinou i s nějakými těmi součástkami a cena práce bohužel taky není nízká (jako všude)....běžná údržba....jestli má Lacetti pozink....řekl bych že má, ale to budou spíš vědět kluci, kteří tady Lacetti mají. ono hlavně jde o to, že pokud chceš lepší svezení než teď ve Fabii, tak Lacetti určitě. Sice se třeba víc nakloní v zatáčce, ale to je díky měkčímu pérování, což je o dost lepší na české (slovenské) silnice bych řekl....a navíc je o dost větší
Napsal: úte úno 05, 2008 10:44
od Rastos
Zakladom dobrej ceny rocnej prehliadky je priniest si vlastny olej, kupeny za dobru cenu. Servis ho nemoze odmietnut, ak splna predpisanu specifikaciu (maximalne moze do servisky napisat, ze olej bol vlastny a aky presne). Potom je ta cena uplne normalna a prijatelna.
Napsal: úte úno 05, 2008 12:57
od brucus
Zdravim.
3000 je myslim cena v pohode. Ja som tu na fore niekde cital ceny 9 az 12 tisic, a to ma vystrasilo. Dovod ze uvazujem nad inym autom je ze potrebujem rodinne auto. A Lacetti SW preslo do uzsieho vyberu.
Napsal: úte úno 05, 2008 15:04
od Ivoš
9-12 tisíc je cena, když ti dělají rozvody a to ještě v drahém servisu....takže to tě čekám někde okolo 70 000 najetých km a pak daleko za 100 000 km....nicméně to je u každý značky auta....pro rodinu je to dost prostorný auto....naš rodina je docela vysoká - já s bráchou 190 cm a taťka s mamkou okolo 180 cm a není problém se vejít....navíc se v tom autě převeze všechno, včetně 7mi pytlů cementu
Já říkám, že korejci jsou jedna z nejlepších variant - hodně muziky za málo peněz
Napsal: stř úno 06, 2008 20:35
od Parťák1
Buď v pohodě měl jsem nubču a servisky s rozvodama byly dražší a bez rozvodú jen olej a filtr s kontrolou tak okolo tří tis. a to počítám i cenu matrošu co jsem si vždy přivez vlasní. Teď mám lacetti a jsem spokojený, mám ho druhý měsíc. Jak říkali kluci přede mnou jak se o toto auto staráš, tak se ono postará o tebe. Pro rodinu je to nejvhodnější auto v rovnici kvalita za rozumnou cenu. S tím nakláněním v zatáčkách je to taky pravda, ale na CZ/SK cesty je to super. Myslím dobrá volba pro mladou rodinu s prúměrným příjmem.
Napsal: čtv úno 07, 2008 08:09
od brucus
Parťák1 píše:Buď v pohodě měl jsem nubču a servisky s rozvodama byly dražší a bez rozvodú jen olej a filtr s kontrolou tak okolo tří tis. a to počítám i cenu matrošu co jsem si vždy přivez vlasní. Teď mám lacetti a jsem spokojený, mám ho druhý měsíc. Jak říkali kluci přede mnou jak se o toto auto staráš, tak se ono postará o tebe. Pro rodinu je to nejvhodnější auto v rovnici kvalita za rozumnou cenu. S tím nakláněním v zatáčkách je to taky pravda, ale na CZ/SK cesty je to super. Myslím dobrá volba pro mladou rodinu s prúměrným příjmem.
Zdravim.
Vdaka za info. Este by ma zaujimalo ci ma lacetti pozinkovanu kasnu. A ak ano, tak ako: jednostranne, obojstranne, celu alebo strechu uz nie? Vie to niekto? Inac sa mi zda batozinovy priestor dost maly. 400 litrov nie je nic moc. Nevadi to ked idete napriklad na dovolenku?
Napsal: pon úno 11, 2008 21:04
od Parťák1
Člověče mě se nezdá malý, podle mě je stejný jak na Nubire I HB, kterou jsem měl a na dovolenku jsem mastil s dvěma klučíkama (pánská jízda ve třech naložené tři ruksaky (80l, 2x45l), velká cestovní taška (sbalíš do ní manželku včetně svých drobností na týden ve španělsku-prostě loďák
) potom podporné nářadí, sekera, pila, rožeň, gril, dřevěné uhlí, dva pytle, stan pro tři dospělé osoby, tři spacáky a dvě vojenské RF 11 - vysílačky, plato šlo dole a v pohodě, jenže nerad jezdím bez plata, tak byl kompromis a 80l bágl dělal spolujezdce a to jsem netušil, že budu muset naložit dvě nafukovací Pálavy (čluny), šest vesel a čtyři záchranné vesty, furt jsme se nějak poskládali a v pohodě. Prostě loňských čtrnást dní rajcování po Slovensku s děckama byla sranda a správné dobrodružství pro kluky. A hlavně Nubča mě nenechala ve štychu jen mi začal svítit olej, jenže ten byl právě týden nový a nechyběl=>tlakové čidlo cca 160,-Sk + 2 hodiny časové stráty - to jsem čekal až se vrátí servisák s oběda a dovolená pokračovala. Co se týče Lacetti tak s tou karoskou nevím, ale kdyby to bylo jak u Nubiry tak jsem spokojený, měla devět let a nic. V servise byli nad míru spokojeni ze stavem karosérie s takovým nájezdem kilometrů (238000 km) a parkováním před panelákem. Předpokládám, že to bude to samé u Lacetti, nebo lepší.
Napsal: pon úno 11, 2008 21:38
od Kessler
brucus píše:Inac sa mi zda batozinovy priestor dost maly. 400 litrov nie je nic moc. Nevadi to ked idete napriklad na dovolenku?
Je malý...ale zase se dají nějaké drobnosti nastrkat do té mezipodlahy...na dovolenou to stačí...
...koneckonců jel jsem na dovču v pěti lidech se zavazadly v krátké Feldě a taky jsme se poskládali...a nic jsme nevezli na střeše...i plato nakonec zůstalo tam kde má být...záleží jak je člověk náročný...
Napsal: pon úno 11, 2008 21:59
od pekrtek
http://lacetti.com.ua/chevy-man/EN/docu ... cetti.html
Lacetti má oboustranný pozink. Hledal jsem to před jeho koupí. Mám najeto 5 tis. a můžu říct, že pži běžném jěždění, kdy se nevlečeš, vytáčím ho tak kolem 4 -4,5 tis. a jezdím za 7,75 l/100 km (měsíční průměr).
Jediné, co jsem nezjistil, jak se jim podařilo položit proti předcházejícím modelům Lacetti kroutící mometn o 400 otáček níž, při zachování jeho velikosti a stejném výkonu. Pokud by byl někdo chopen to stručně vysvětlit, budu rád.