Stránka 2 z 2
Napsal: pát úno 15, 2008 23:47
od Dark69
jasne odvzdusnene je vsetko presne podla postupu ako sa ma odvzdusnovat....rucna ide krasne lahko je v poriadku..len ten pedal strasne tvrdy je....inak po jazde ked som kontroloval brzdy tak na jednom strmeni vsimol som si pri odvzdusnovacom ventilku mokru mapku kvapaliny mam dojem ze strasne malicko vyteka po dlhsej jazde a je mokra malinka plocha okolo ventilku asi 7mm..utrel som to po jazde zas skontroloval a zase malinka plocha mokra okolo ventilku nemoze to nieco sposobovat aj to s pedalom???ako to opravim aby vobec ani kusok nebolo mokre okolo ventilku ako na druhom strmeni??dotiahnut to viac nemozem pretoze to uz by som ulomil ventilok!je to dotiahnute na maximum...mozem s tym jazdit???ked stale kusok je mokry ventilok po cca 50 km jazde??inak ventilok je dobry nema nijake poskodenie takze neviem neviem
Napsal: sob úno 16, 2008 09:57
od JRD McLAREN
no ..tak to netesnii...
a ked je tvrdy pedal, taq sa pravdepodobne nevracia niektory z valcov..
ale tazko povedat takto..
Napsal: sob úno 16, 2008 11:46
od Dark69
a neda sa to neako urobit aby to tesnilo???alebo co s tym??mozem takto jazdit??ked len kusocek tam to premaka... a brzdi to rovnomerne presne skusal som...a ten pedal no ked je to valec neaky da sa to urobit??
ak mozes tak neaky presnejsi postup poprosim aby som pochopil presne o co ide diki JRD-a
Napsal: sob úno 16, 2008 12:35
od JRD McLAREN
no ..vyber odvzdusnovak. pozri ci tam neni spinka hrzda ryha..
prip. ho rovno vymen..
to iste plati aj o tom sedle v strmeni..
Napsal: sob úno 16, 2008 15:18
od Dark69
mnoo valce v strmeni sa obidve pekne pohybuju tam aj spät...takze problem tam neni..ten odvzdusnovacik skusim vymenit je tam dole kusok ryha v strmeni
...a s tym pedalom ja uz neviem stale je tvrdy moc ale ked pritlacim pedal pocas jazdy tak to brzdy ako dive...asi to necham tak mozno po case ked poriadne sadne oblozenie tak sa to umudry ako ma..teraz musim vyriesit to malinke prepustanie kvapaliny cez ten ventilok
alebo necham tak a mozno casom prestane noo neviem
Napsal: pon úno 18, 2008 07:07
od Slavek
mas ABS???
A druha vec me napadla, neuchazi ti nekde tlak v brzdovym valci to by ti pak nesel posilovac
Napsal: pon úno 18, 2008 16:38
od Dark69
Slavek píše:mas ABS???
A druha vec me napadla, neuchazi ti nekde tlak v brzdovym valci to by ti pak nesel posilovac
nemam ABS..a ten posilovac asi ide ked nastatrujem tak pedal je mäksi ked ho stlacam ako ked je vypnuty motor...lenze i ked je zapnuty motor je dost tvrdy mozno musia sadnut este dosticky a rozhybat sa poriadne tie valce v strmenoch
Napsal: pon úno 18, 2008 20:32
od tuto
Mne sa toto stalo tiež ale na Š120. Mal som tvrdý pedál. Nevracal sa mi strmeň a prišiel som na to tak, že som odmontoval kolesá silno som zabrzdil a potom som rukou skúšal otočiť kotúčmi. Jeden išiel ťažko. Rozobral som strmeň vyumýval som ho, piestik som vyleštil jemným gumovým brúsnym kameňom pretesnil a dodnes funguje k mojej spokojnosti. Inak minulý týždeň som zistil, že mám na nexii brzdy z leganzy a brzdí to skvele.
Napsal: pon úno 18, 2008 20:35
od ferino28
Neviem ako vela mas tvrdy ten pedal, ale ked si tam dal tie GSI brzdy, tak sa ti zmenili hydraulicke prevody tlaku, kedze na tych "novych" brzdach mas ine priemery a pocet strmienok, oproti povodnym, kedze hl. brzdovy valec ostal povodny. Nehladaj chybu, vsetko je zrejma v poriadku a zakony fyziky ta nepustia. Bud sa s tym zmieris, alebo si zozenies posilovac brzd s vacsim priemerom membany. Pre priklad - keby si tam dal nejake spec. sportove brzdy (prasiatka s napr. so 6 strmienkami) a zbytok nechal povodny, tak vtedy by ten brz. pedal bol hodne tvrdy, ale zaroven by boli tie brzdy hodne citlive. Kedysi som mal moznost skusit jeden mercedes ktory mal (podobne ako ty) prekopane brzdy z packetu AMG a ten pedal bol tiez dost tvrdy. avsak ked som nan viac pritlacil tak spolujazdec bol nalepeny na prednom skle. Inak by som povedal, ze to bolo az neprijemne silne a tazko sa odhadovala brzdna sila. To auto bud nebrzdilo, alebo az tak, ze to krotilo ABS. Bolo to proste zbastlene a prehnane.
Napsal: pon úno 18, 2008 20:52
od Dark69
ferino28 píše:Neviem ako vela mas tvrdy ten pedal, ale ked si tam dal tie GSI brzdy, tak sa ti zmenili hydraulicke prevody tlaku, kedze na tych "novych" brzdach mas ine priemery a pocet strmienok, oproti povodnym, kedze hl. brzdovy valec ostal povodny. Nehladaj chybu, vsetko je zrejma v poriadku a zakony fyziky ta nepustia. Bud sa s tym zmieris, alebo si zozenies posilovac brzd s vacsim priemerom membany. Pre priklad - keby si tam dal nejake spec. sportove brzdy (prasiatka s napr. so 6 strmienkami) a zbytok nechal povodny, tak vtedy by ten brz. pedal bol hodne tvrdy, ale zaroven by boli tie brzdy hodne citlive. Kedysi som mal moznost skusit jeden mercedes ktory mal (podobne ako ty) prekopane brzdy z packetu AMG a ten pedal bol tiez dost tvrdy. avsak ked som nan viac pritlacil tak spolujazdec bol nalepeny na prednom skle. Inak by som povedal, ze to bolo az neprijemne silne a tazko sa odhadovala brzdna sila. To auto bud nebrzdilo, alebo az tak, ze to krotilo ABS. Bolo to proste zbastlene a prehnane.
jaaj no asi to bude tym...no nevadi tak si zvyknem ono pedal je tvrdsi ale ako si pisal staci kusok pritlacit a spolujazdec je na okne
takze som spokojny ono splnilo to moj ucel chcel som aby to rychlejsie brzdilo a silnejsie takze som spokojny
s povodnymi brzdami som mal problem dobrzdovat pohotovo ked napriklad niekto pre dmonu nahle zastavil s povodnymi brzdami som skoro bol v nom a s tymi GSI ked pribrzdim tak ma sekne a prilepi o cestu
takze odporucam vrelo vsetkym a abs nemam
Napsal: pon úno 18, 2008 21:36
od ferino28
Dark69 píše:ferino28 píše:Neviem ako vela mas tvrdy ten pedal, ale ked si tam dal tie GSI brzdy, tak sa ti zmenili hydraulicke prevody tlaku, kedze na tych "novych" brzdach mas ine priemery a pocet strmienok, oproti povodnym, kedze hl. brzdovy valec ostal povodny. Nehladaj chybu, vsetko je zrejma v poriadku a zakony fyziky ta nepustia. Bud sa s tym zmieris, alebo si zozenies posilovac brzd s vacsim priemerom membany. Pre priklad - keby si tam dal nejake spec. sportove brzdy (prasiatka s napr. so 6 strmienkami) a zbytok nechal povodny, tak vtedy by ten brz. pedal bol hodne tvrdy, ale zaroven by boli tie brzdy hodne citlive. Kedysi som mal moznost skusit jeden mercedes ktory mal (podobne ako ty) prekopane brzdy z packetu AMG a ten pedal bol tiez dost tvrdy. avsak ked som nan viac pritlacil tak spolujazdec bol nalepeny na prednom skle. Inak by som povedal, ze to bolo az neprijemne silne a tazko sa odhadovala brzdna sila. To auto bud nebrzdilo, alebo az tak, ze to krotilo ABS. Bolo to proste zbastlene a prehnane.
jaaj no asi to bude tym...no nevadi tak si zvyknem ono pedal je tvrdsi ale ako si pisal staci kusok pritlacit a spolujazdec je na okne
takze som spokojny ono splnilo to moj ucel chcel som aby to rychlejsie brzdilo a silnejsie takze som spokojny
s povodnymi brzdami som mal problem dobrzdovat pohotovo ked napriklad niekto pre dmonu nahle zastavil s povodnymi brzdami som skoro bol v nom a s tymi GSI ked pribrzdim tak ma sekne a prilepi o cestu
takze odporucam vrelo vsetkym a abs nemam
No, tak snad budu mat to ABS aspon ty, co budu dobrzdovat za tebou
Napsal: pon úno 18, 2008 21:40
od Dark69
ferino28 píše:Dark69 píše:ferino28 píše:Neviem ako vela mas tvrdy ten pedal, ale ked si tam dal tie GSI brzdy, tak sa ti zmenili hydraulicke prevody tlaku, kedze na tych "novych" brzdach mas ine priemery a pocet strmienok, oproti povodnym, kedze hl. brzdovy valec ostal povodny. Nehladaj chybu, vsetko je zrejma v poriadku a zakony fyziky ta nepustia. Bud sa s tym zmieris, alebo si zozenies posilovac brzd s vacsim priemerom membany. Pre priklad - keby si tam dal nejake spec. sportove brzdy (prasiatka s napr. so 6 strmienkami) a zbytok nechal povodny, tak vtedy by ten brz. pedal bol hodne tvrdy, ale zaroven by boli tie brzdy hodne citlive. Kedysi som mal moznost skusit jeden mercedes ktory mal (podobne ako ty) prekopane brzdy z packetu AMG a ten pedal bol tiez dost tvrdy. avsak ked som nan viac pritlacil tak spolujazdec bol nalepeny na prednom skle. Inak by som povedal, ze to bolo az neprijemne silne a tazko sa odhadovala brzdna sila. To auto bud nebrzdilo, alebo az tak, ze to krotilo ABS. Bolo to proste zbastlene a prehnane.
jaaj no asi to bude tym...no nevadi tak si zvyknem ono pedal je tvrdsi ale ako si pisal staci kusok pritlacit a spolujazdec je na okne
takze som spokojny ono splnilo to moj ucel chcel som aby to rychlejsie brzdilo a silnejsie takze som spokojny
s povodnymi brzdami som mal problem dobrzdovat pohotovo ked napriklad niekto pre dmonu nahle zastavil s povodnymi brzdami som skoro bol v nom a s tymi GSI ked pribrzdim tak ma sekne a prilepi o cestu
takze odporucam vrelo vsetkym a abs nemam
No, tak snad budu mat to ABS aspon ty, co budu dobrzdovat za tebou
hehehe no tak to dufam
a ked nie tak maju smolu...vies ako to ide u nas ten kto nabura zo zadu do teba je automaticky vinny
Napsal: pon úno 18, 2008 22:11
od ferino28
Ale s tym sa tak trochu pleties, pretoze vinny mozes byt aj ty s naburanym zadkom, pamataj, ze okrem ineho nesmies ohrozit bezpečnosť a plynulosť cestnej premávky atd. Vsetko zavisi od okolnosti. Viem o pripade, kedy vodic vchadzajuci na hl. cestu z vedlajsej "nedal" prednost v jazde vozidlu iducemu po hlavnej ceste, stala dsa nehoda a pritom ten vodic (vchadzajuci na hl. cestu) nebol vinnikom dopravnej nehody, ale ako vinnikom bolo oznacene vozidlo iduce po hl. ceste.
Napsal: úte úno 19, 2008 07:30
od Slavek
Napsal: úte úno 19, 2008 14:57
od Dark69
ved jasnee...ale ved som neurobil nic zle ze som tam dal brzdy z opla si pripadam teraz ako keby to bolo zakazane.. zlepsil som si brzdy nic viac...a pochybujem ze s nimy aj neako niekomu ublizim alebo sposobim nehodu ved preco by som mal??brzdia oproti povodnym lepsie su ucinnejsie nic viac je to normalna vec