Stránka 2 z 3

Napsal: sob led 26, 2008 13:52
od ftaxi ds
Keď to dáva iskry a cítiť z výfuku benzín tak to bude palivové čerpadlo !
Dáva slabý tlak a zmes nieje rozprášená aby sa to vedelo zapáliť.

Napsal: sob led 26, 2008 17:44
od LooKeen
Tak koupil jsem nove svicky NGK vymenil a porad nechtela naskocit po 2 min se to povedlo, nastartoval jsem jenze v motoru zacalo neco klepat.. vypl jsem motor a znovu nastartoval (ted uz na prvni pokus) ale klepani bylo porad slyset. tohle uz sam neopravim, musi se tam asi neco sestelovat. na jednu stranu jsem stastny ze jsem nastartoval ale na druhou stranu me mrzi ze auto bude muset jeste chvili pockat nez vyjede na cestu. :cry:

Napsal: sob led 26, 2008 19:05
od Dark69
LooKeen píše:Tak koupil jsem nove svicky NGK vymenil a porad nechtela naskocit po 2 min se to povedlo, nastartoval jsem jenze v motoru zacalo neco klepat.. vypl jsem motor a znovu nastartoval (ted uz na prvni pokus) ale klepani bylo porad slyset. tohle uz sam neopravim, musi se tam asi neco sestelovat. na jednu stranu jsem stastny ze jsem nastartoval ale na druhou stranu me mrzi ze auto bude muset jeste chvili pockat nez vyjede na cestu. :cry:
ma tak napada a olej si kontroloval???skontroluj ci vlastne mas olej v motore!!ked si buchol olejovu vanu mohol ti uniknut...mne sa to stalo ked som otacal pri cca 5 km/h ! a natrafil som na kmeň stromu a kusocek som iba buchol vanu a olej mi vytekal stale pomali az kym som nezistil ze ho tam skoro nemam...ak som dobre cital mas 16V motor a ten motor ma hydraulicky zdvihane zdvihatka tak to moze byt ten problem asi ze to tam klepe..zatial pozri....a nech sa este nch sa k tomu vyjadria kolegovia

Napsal: sob led 26, 2008 19:17
od Hynek
:roll: Tak to tady čtu a napadlo mne, nemáš náhodou "zdeformovanou" tu olejovou vanu natolik, že tam něco z klikovky "chytá" o plech tý vany? Odkud jde to klepání se nedá poznat? Pokud jde odněkud od ventilů, tak to raději nech na pokoji a do servisu!Obrázek

Napsal: sob led 26, 2008 19:42
od Dark69
Hynek píše::roll: Tak to tady čtu a napadlo mne, nemáš náhodou "zdeformovanou" tu olejovou vanu natolik, že tam něco z klikovky "chytá" o plech tý vany? Odkud jde to klepání se nedá poznat? Pokud jde odněkud od ventilů, tak to raději nech na pokoji a do servisu!Obrázek
pochybujem aby mu klukovka klepala alebo buchala do vane olejovej,to by ju musel poriadne zdemolovat a spucit smerom nahor...sam pisal ze trafil ju ale nie moc ze je v pohode podla mna bude uvolnena a vytiekol olej ako mne...naj ju este raz skontroluje a poriadne dotiahne ako ja a ked nebude olej naj doleje...inak pocul si niekedy nastartovany motor skoro bez oleja 16V??ja ano neskutocny ramus chrčalo to nezdvihalo zdvihatka strasny zvuk...podla mna olej!! ale mozno sa mylim nech skontroluje a napise sem to

Napsal: sob led 26, 2008 19:55
od JRD McLAREN
..no ...
pockam si co napise o tom oleji..
a potom vam nieco prezradim ... :o)

Napsal: sob led 26, 2008 19:58
od Dark69
jupiii JRD McLAREN uz sa neviem dockat som zvedavi co mas na mysli

Napsal: sob led 26, 2008 20:32
od ferino28
Ved som sa tu uz pytal ako je na tom ta vana. On mu ani olej nemusel vytiect, staci ak ma poskodene cerpadlo. Za tu dobu, co to mal odstavene mu olej spadol a uz mu ho nehce nasat (ak je rozbite), alebo tak nejak. Tu vanu by mal dat dole, skontrolovat to a narovnat ju (ak sa da).

Napsal: sob led 26, 2008 20:37
od Hynek
Myslím si , že pokud se "pohnulo" olejové čerpadlo,nebo jeho filtr, zasahovat do kliky by to mohlo. Ne?

Napsal: sob led 26, 2008 21:33
od JRD McLAREN
..MYSLIM ZE STE MIMO..

Napsal: ned led 27, 2008 15:34
od LooKeen
Obrázek
ta vana vypada v klidu, to klepani musi jit od tech ventilu tam to slysim nejvic. posilam foto te vany nevypada to nejak hrozne, a oleje tam bylo asi 1cm pod rysku musel jsem dolevat.

Napsal: ned led 27, 2008 16:21
od Dark69
LooKeen píše:Obrázek
ta vana vypada v klidu, to klepani musi jit od tech ventilu tam to slysim nejvic. posilam foto te vany nevypada to nejak hrozne, a oleje tam bylo asi 1cm pod rysku musel jsem dolevat.
no vidis olej !! dolej ho tesne pod okraj hornej risky nie dolnej...a skus nastartovat...a ked si dolial olej a nastartoval islo to lepsie???dolial si dost oleja??podla foto vidim ze ti olej vytiekol od vypustacej sruby ako mne mas to tam aj buchnute a vydno kvapku skus ju aj dotiahnut tu srubu a pozret na nu po neakom case ci neunika zas olej s tamadial

Napsal: ned led 27, 2008 17:37
od JRD McLAREN
..
no..to co udrzuje palivove cerpadlo v chode..
je tlak oleja..

teda snimac na olejovom cerpadle, okrem toho ze rozsvecuje a zhasina kontrolku..
spusta alebo odpja napajanie pre palivove cerpadlo..

..preto, ked je zle cidlo ojela vyraza poistku F7 (30A)..
..a taktiez motor sam zhasne, ked sa olej strati, pocas chodu..
..a nepojde nastartovat, pokial pri starte olejove cerpadlo nenatlaci dost oleja..
..teda olej nebude mat tlak..

Napsal: ned led 27, 2008 17:56
od palikx
mas pravdu ale ono to pri startovani nefuguje.jelikoz by jsi nenastartoval nikdy.
a po mych zkusenostech to na vetsine nexii nefunguje.zazil jsem to jen asi 2 krat a to samozrejme v pripade ze odeslo cidlo a zrovna ten okruh fungoval.
nikdy jsme nepochopili jak to vlastne ma fungovat.
pokud odpojis cidlo auto nastartujes.
pokud sviti mazani auto normalne bezi.
a k problemu pokud jsi to uz nastartoval a jen to cvaka zeshora dolej olej a zkus to chvili nechat bezet.pokud mu neco je uz mu stejne neublizis.

Napsal: ned led 27, 2008 18:03
od JRD McLAREN
..no ..ja som teraz pri tej "zamene" motorov zistil..
ze pri starovani to chvilu drzi v chode ECU jednotka..
..teda pokial sa neprepne z rezimu "starotvania" do "normalneho rezimu"..

..cize jenu to "blbou zhodou okolnosti"..
..funguje tak ako maa...