Stránka 2 z 2

Napsal: pon říj 06, 2008 23:20
od Slam
Krtek píše:To bych neřek. Kolegovo Picasso 2.0 comonrail žralo v reálu maximálně do 6 litrů.
A nebude to treba tim, ze to Picasso z tehoz objemu vymackne 66kW, kdezto Lacik 89? :roll:

Napsal: úte říj 07, 2008 00:35
od PeS
pekrtek píše:Mám pocit, že všechny tyhle 2,0 dieselové motory berou v reálu kolem 7 litrů bez ohledu na značku. Zas je to vykompenzováno výkonem a kroutícím momentem.
Jsem zvědav na to autorádio a hlavně, jak vyřešíš ovládání rádia z volantu (bude funkční?).
Nebude - s tím jsme se už smířil, ale zase tak nutně to nepotřebuji. Daleko více mi vadila chybějící podpora MP3. Jinak v Rusku tohle 2DIN radio mají i s podporou ovládání volantu, ale nemám odvahu to objednávat z Ruska - je to stejné jako s palubním počítačem, která se namontuje místo pitomých hodin v palubce. Ale zatím neznám nikoho v Česku, kdo by to vyzkoušel...

Napsal: úte říj 07, 2008 09:33
od Damek
Ach tie testy. Po kupe nexie sa s nimi roztrhlo vrece a keby sme sa s nimi riadili, tak nou nejazdnim. Napriklad v teste s feliciou uplne prepadla. A napriek mnozstvu zarputilych skodovakov si myslim, ze felicia bola oproti nexii totalny podes. Neviem o nicom, co by v nej bolo lepsie.

Po kupe matizka sa historia opakovala a opat prilis neobstal.

Napsal: úte říj 07, 2008 11:17
od Krtek
Slam píše:
Krtek píše:To bych neřek. Kolegovo Picasso 2.0 comonrail žralo v reálu maximálně do 6 litrů.
A nebude to treba tim, ze to Picasso z tehoz objemu vymackne 66kW, kdezto Lacik 89? :roll:
Taky je ten motor vývojově o 10 let starší... A myslim že byly 2 výkonový varianty s dost podobnou spotřebou. Ona ani 1.4ka HDi v 307 mu nežrala nikdy co tady zmiňovanej lacík. Já beru naftoně od GM prostě za zmrvený paskvily udělaný narychlo jen už aby měli něco v nabídce než zkrachujou.

Napsal: úte říj 07, 2008 13:19
od Slam
Krtek píše:Já beru naftoně od GM prostě za zmrvený paskvily udělaný narychlo jen už aby měli něco v nabídce než zkrachujou.
Ty naftaky jsou ale dilem Italu (VM Motori S.p.A.) a kdyz muzou byt dobre pro Cadillac nebo Range Rover, proc by nebyly dobre pro Daewoo? ;) BTW z me kazdodenni reality je dalece nejhorsim naftakem vsech dob TDI - spotreba zdaleka neni vse... :roll:

Napsal: úte říj 07, 2008 13:39
od Krtek
nevim jestli to víš ale TDi od VW je taky původně italskej. Fiat mu ho prodal před X lety. Ale pravověrní VWanatici to nějak dál do světa nešířej, nevim proč :D
Neřikam že to je zázrak ale třeba BMW nebo PSA maj dneska lepší naftoně.

Napsal: čtv lis 20, 2008 18:48
od fafo50
Ahoj vššichni! Taky mám Lacíka 1.4 už 2rok najeto 31tisíc,v interiéru nic nevrže,nebouchá.Spotřeba po městě okolo 8litrů a mimo 5-6 l. Myslím,že je to pohodlné auto,silné,ale línější na rozjezdy,ale když se rozjede,jede kopec nekopec,sice menšší kufr na úkor vnitřřního prostoru.S řazením problém nemám,jde o zvyk a nepřesnost? U mě je to o.k. páka jde sama v pohodě a zapadne kam má.Volant je sice trochu větší,ale dal jsem na ní koženou omotávku šněrovací za 7stovek a vypadá to jak originál a volant je silnější,takže se dobře drží,posilovač je normál,ale auto je spíš pro pohodlné a klidné řízení,žádný sportovní emoce v něm člověk nenajde,ale myslím že si auto každý musí vybrat podle sebe a nároků,takže pokud někdo kritizuje Lacíka,tak ať kritizuje sebe,že si ho koupil :D člověk by si měl vybírat auto hlavně podle svých představ.