Stránka 2 z 3

dobíječka

Napsal: úte led 15, 2008 10:38
od Serpico
...to Hynek mám nejspíš tu samou co má Goose - ale prostě si kontroluji nabící proud na svorkách voltmetrem a pokud dojde k hodnotě 14,7 V končím....jinak ji mám asi 16 let a no problema ( mimo nepatrné bzučení - vrčení ) to jsem vůbec nebral na vědomí, opravdu slabé....


Mějte se fajn

Napsal: úte led 15, 2008 12:43
od Ivoš
A tahle nabíječka je na nabíjení všech baterek, tj. i na skútr 12V ? Podle obrázků asi ano, ale raději se ptám na zkušenosti.

Napsal: úte led 15, 2008 13:14
od Hynek
Jasně! Je to vhodné i pro baterii skůtru. I když má baterie předepsán menší dobíjecí proud než aku z auta, sama si to "nadiriguje". Má menší "vodivost" / u akumulátoru se neudává odpor ale vodivost/ a tím během pár vteřin klesne s nárustem napětí nabíjecí proud na vhodnou míru. Touto nabíječkou N E L Z E nabíjet akumulátory s jiným elektrolytem, než tekutým! :roll:

Napsal: úte led 15, 2008 22:25
od Goose
Jo jo Ivosku je super...presne jak pise Hynek...je na vsechno...a hlavne je za super cenu...ja ji nastesti pouzil jen jednou ale spokojen...k cemu kupovat drahe nabijecky... :lol:

Napsal: úte led 15, 2008 22:37
od Ivoš
Hynek píše:Jasně! Je to vhodné i pro baterii skůtru. I když má baterie předepsán menší dobíjecí proud než aku z auta, sama si to "nadiriguje". Má menší "vodivost" / u akumulátoru se neudává odpor ale vodivost/ a tím během pár vteřin klesne s nárustem napětí nabíjecí proud na vhodnou míru. Touto nabíječkou N E L Z E nabíjet akumulátory s jiným elektrolytem, než tekutým! :roll:
A to jsem přemýšlel nad gelovkou...tak raději nabíječku a stávající čínskou baterku ;)

Napsal: čtv úno 28, 2008 18:14
od martinko
zdravim. chcem sa spytat kolko alebo ake napätie by malo byt na svorkach baterie ked je nastartovane??? prosim.. DOLEZITE :!:

Napsal: čtv úno 28, 2008 19:09
od conpet
Já bez zapnutých spotřebičů 14,8 V

Napsal: čtv úno 28, 2008 19:20
od martinko
takze 14.9 je este v norme, dufam...

Napsal: čtv úno 28, 2008 21:22
od Richard
No já si myslím, že 14,9 je moc. Optimální napětí je 14,2 -14,4. Krtek má 14,7 a loučí se s ním jedna H7 za druhou. Ani baterce tohle napětí radost neudělá :roll:

Napsal: čtv úno 28, 2008 21:42
od Brainman
Me baterku u obou aut udrzuje auto samo. U RC auta pouzivam ted nabijecku i s vybijenim znacky LRP na 12V, mam ji mesic a stala 2 700, jedna tvrda baterie 4000 mAp stoji 900 stovek a aby sis zajezdil musis mit tak 4, to uz stoji za to nejak udrzovat kvalitni nabijeckou. :D

Napsal: pát úno 29, 2008 10:04
od ppp
martinko píše:zdravim. chcem sa spytat kolko alebo ake napätie by malo byt na svorkach baterie ked je nastartovane??? prosim.. DOLEZITE :!:
neviem ako ine daewaky ale na espere mam pri beziacom motre a bez zapnutych dalsich spotrebicov 14.7 ale po zapnuti svetiel kledne na 14.5, proste to ma regulator nejakeho stareho alebo lacneho typu. Ak napatie po zvyseni otacok nejde nahor, tak regulator reguluje.

Napsal: pát úno 29, 2008 12:24
od martinko
no teraz neviem, origo baterka mi vydrzala 11,5 roka, ale asi to pojdem odmerat pri vyssich otackach...

Napsal: čtv bře 20, 2008 14:10
od martinko
no dnes som to zmeral znova a ma to cca 14,76V. myslim ze je to ok.

Napsal: čtv bře 20, 2008 15:21
od dedo.miki
To je OK niektorý výrobcovia robia nabíjanie až na 14,8V

Napsal: čtv bře 20, 2008 15:25
od faczko76
Goose píše:No hele pokud mi to neznici baterku nebo mi kvuli tomu nevyhori byt tak je to OK...jsem zvyklej,ze na me obcas sycej baterky v nabijecce...tuzkovy...takze me jen tak nic nerozhazi,ale mockrat dik za upozorneni predem...kdyz jsem ji mel predtim tak zadne zvuky nevydavala... ;)
Tátova stará nabíječka taky pěkně bzučí. Je to výrobek DDR. Goose, Ty nabíjíš akumulátor v bytě?