Stránka 2 z 4
Napsal: pát led 11, 2008 10:31
od vado
Ahoj,
trochu som patral a docital som sa, ze je lacne preto, lebo:
- motor dvojvalec, 600 ccm, 33HP/25kW, 0-100 za 21 sec, max 120 km/h, spotreba 4.3-4.5 l/100km
- ziadne pocitace: mechanicky analogovy rychlomer a ukazatel stavu paliva, mechanicky pocitac kilometrov a ziadne dalsie budiky, mozo nejaka kontrolka
- V batozinovom priestore (vpredu) je akumulator, nadrzka kvapaliny ostrekovaca a priestor asi tak na jeden cestovny kufor
- jeden predny stierac na cele celne sklo
- motor vzadu a pohon zadnej napravy cez kontinualnu prevodovku CVT
- nema radio, posilnovac riadenia, ABS, airbagy, pridavne vystuhy karoserie a NEMA KATALYZATOR
- disky kolies su odolne a bezpecne pre jazdu do 70km/h, pri vyssich rychlostiach moze dojst k zvleceniu pneumatiky
No, ja by som si to nekupil. Ono sa z vyvozom do Europy ani nepocita, skuor chcu exportovat do juznej Ameriky a do Azie. Zo zaciatku sa planuje vyrabat 250 tisic kusov/rok, po nabehu az 1 milion / rok.
Napsal: pát led 11, 2008 11:03
od Kessler
Taky bych si to nekoupil...ale je dobré že něco takového existuje...
Napsal: pát led 11, 2008 11:08
od stefan
Čosi podobné ako FIAT 126P.
ALe do mesta to stačí. Beriem.
Napsal: pát led 11, 2008 11:22
od alvin
tiež si myslím,že pre takých čo nemajú na lepšie,je to iste výhodnejšie,ako reparovať staré vraky ála Š100,ktoré neraz drži pokope už len tmel a hlavne sila vôle.Radšej nové a skromné,jednoduché,ako staré,na kolene zlátané,na ktorom ozaj človek nevie,kedy sa čo rozsype. A ten problém je aj v iných regiónoch,nielen tu.
Napsal: pát led 11, 2008 11:29
od Ozorák Mikuláš
Nechcem ! Ekologické parametre nedovolia dovoz do EU. Absolútne nesplňa normy, len cenovo.
Toto čudo je dobré tak pre indiánov kde ho aj vymysleli a vyrobili.
Mne osobne sa vôbec nepáči. Ale každý máme iný vkus.
Napsal: pát led 11, 2008 12:01
od Slam
vado píše:Ahoj,
trochu som patral a docital som sa, ze je lacne preto, lebo:
- motor dvojvalec, 600 ccm, 33HP/25kW, 0-100 za 21 sec, max 120 km/h, spotreba 4.3-4.5 l/100km
- ziadne pocitace: mechanicky analogovy rychlomer a ukazatel stavu paliva, mechanicky pocitac kilometrov a ziadne dalsie budiky, mozo nejaka kontrolka
- V batozinovom priestore (vpredu) je akumulator, nadrzka kvapaliny ostrekovaca a priestor asi tak na jeden cestovny kufor
- jeden predny stierac na cele celne sklo
- motor vzadu a pohon zadnej napravy cez kontinualnu prevodovku CVT
- nema radio, posilnovac riadenia, ABS, airbagy, pridavne vystuhy karoserie a NEMA KATALYZATOR
- disky kolies su odolne a bezpecne pre jazdu do 70km/h, pri vyssich rychlostiach moze dojst k zvleceniu pneumatiky
No, ja by som si to nekupil. Ono sa z vyvozom do Europy ani nepocita, skuor chcu exportovat do juznej Ameriky a do Azie. Zo zaciatku sa planuje vyrabat 250 tisic kusov/rok, po nabehu az 1 milion / rok.
Ja teda cetl trochu neco jineho:
624 ccm, 22 kW, max. 96 km/h a splnuje emisni normu Euro 4, coz na takove auticko a konstrukci vubec neni spatne! A to, co pises, ze nema, nema akorat zakladni model, ostatni 2 vyssi vybavy to uz maji - takze to nebude stat 45, ale treba 55, coz je stale 3x min nez cokoliv jineho dosud...
Ozorák Mikuláš píše:Nechcem ! Ekologické parametre nedovolia dovoz do EU. Absolútne nesplňa normy
Nevim jak u Vas, ale u nas je od roku 2005 uzakoneno, ze nova auta musi splnovat alespon Euro4, takze no problem. Pokud se Ti to nelibi, pak by se musely zakazat vsechny diesely, ktery maj velike problemy se na Euro4 vubec dostat...
Ozorák Mikuláš píše:Toto čudo je dobré tak pre indiánov kde ho aj vymysleli a vyrobili.
Indiani ziji na Americkem kontinente a pokud se nepletu, Indie lezi v Asii...
Ozorák Mikuláš píše:Mne osobne sa vôbec nepáči. Ale každý máme iný vkus.
Snad nejsem jediny, komu doslo, ze to auto nebylo zkonstruovano kvuli nasazeni v soutezich krasy.
A znovu opakuji, ukaz mi prosim za tu cenu hezci, bezpecnejsi a ekologictejsi NOVE auto. Nelze prece posuzovat podle stejnych hledisek auto za milion a auto za dvacetinu teto sumy... Navic obycejny clovek kouka hlavne na porizovaci cenu, spotrebu a vysi povinneho ruceni, takze tohle je evidentne idealni auto pro vetsinu obcanu.
Napsal: pát led 11, 2008 12:36
od Topol
Indiani ziji na Americkem kontinente a pokud se nepletu, Indie lezi v Asii...
Pěkný den
Jinak s tebou ve všem souhlasím a ty indiány vzal podle Kolumba ten si myslel že doplaval do Indie a proto jsou přeci v Americe Indiáni ty za to chudáci nemůžou
A cena? Ta vychází z kurzu.Ale vona světová ekonomika začíná stagnovat a nárust táhne Čína a Indie
Ať nám jezdí a nezlobí
Napsal: pát led 11, 2008 13:10
od Richard
No asi bych si ho nekoupil, ale mohl by to být dobrý základ na "předělání na elektriku" jezdit s tím tak na jedno nabití do Tesca, nebo do práce tak do 50 km na jedno nabití a to by bylo SUPER, to tady chybí. Samozřejmě za rozumný peníze
Napsal: pát led 11, 2008 13:32
od Ivoš
Soulasím se Slamem a s Richardem....jinam než do města se tohle auto použít nedá (bezpečnost), ale pro ženskou (ale i chlapa) rozhodně lepší než auto, jak popisoval Alvin....všude se zaparkuje, dětskou autosedačku tam dáš, přepravku nebo tašku z nákup taky a to vše při minimálních nákladech a za 50 000 (aby to bylo i s posilovačem řízení) je to skoro jako skútr s tím bonusem, že ti nevadí déšť, když tě ve městě chytne...
Napsal: pát led 11, 2008 13:53
od Muco
No pozrite sa,to TICO tiež nebolo najbezpečnejšie-čo si budeme nahovárať .A ako sa to predávalo
(a bolo to aj o dosť drahšie). Ide o cenu a adekvátny tovar k tomu
.
Že to nemá katalizátor? -no a čo...pokial sa to bude u nás predávať,znamená to,že tu danú normu spĺňa.Sú ĺudia,čo každý deň nechodia autom ,len tak napr.cez sviatky a cez vikend do kostola.
To je pre nich ako stvorené.A z pohladu "nových" vodičov" je to tiež určitým spôsobom výhoda.Kolko ľudí si kupuje staré auto,len aby sa "naučili" jazdiť.Predsa len 50tis.dať za staré(možno aj menej bezpečné)je iné,ako kupiť nové za tú istú cenu....Nové je predsa len nové.
A za ďalšie,-ak to niekde opriete,nebude vás to mrzieť tak veľmi,ako keby ste opreli pol milionové auto
.
P.S.-...že to má jeden stierač?--veď aj mercedesy majú niektoré len jeden stierač a čo to stojí
a nakoniec-skúter nekúri(netopí),ale v tomto bude v zime určite teplejšie
A aj tak do r.2011 ich predaj v europe nebude...
Napsal: pát led 11, 2008 21:06
od Goose
No je to teda priserny...je to takovej moped na 4 kolech...kamose se vcera malem srazil s podobnym prditkem od Jawy...
Napsal: pát led 11, 2008 23:31
od Ivoš
V Amsterodamu jezdí takovejch prdítek mraky a jak si to lidi oblíbili
Napsal: sob led 12, 2008 01:15
od Slam
Goose píše:No je to teda priserny...je to takovej moped na 4 kolech...kamose se vcera malem srazil s podobnym prditkem od Jawy...
No ta JAWA se lisi v podstatnem detailu - stoji 230-324 tisic bez DPH a pritom je to po vsech strankach jeste vetsi bida nez TATA...
http://www.jawa-auto.com/modely.html
Napsal: sob led 12, 2008 07:08
od Damek
Bezpecnostou to bude podla mna niekde na urovni miniaut zo zapadnej europy. Lenze tie jazdia 40, co je pre bezpecnost lepsie, pre pouzitie prave naopak. A cena je tiez pri tomto modely priaznivejsia. Kazdopadne je to len teoretizovanie. Len sa obavam, aby to nebola taka hroza, ako tie cinske masiny, co sa u nas tiez zacali predavat a je to smrt na kolesach.
Napsal: sob led 12, 2008 09:23
od Goose
Slam píše:Goose píše:No je to teda priserny...je to takovej moped na 4 kolech...kamose se vcera malem srazil s podobnym prditkem od Jawy...
No ta JAWA se lisi v podstatnem detailu - stoji 230-324 tisic bez DPH a pritom je to po vsech strankach jeste vetsi bida nez TATA...
http://www.jawa-auto.com/modely.html
Jo jo...presne v tom prvnim modelu vyletl ze zatacky primo proti kamosovi ve Felde...ono ta Felda taky moc ale i tak ten kluk v ty Jawe se malem pros*** strachy...