Stránka 2 z 6
Napsal: pon led 07, 2008 19:28
od Picasso
Takže vše jsem rozpojil,nejdřív vše zkusil na + poté postupně na - a ani na jedné kombinaci ani ťuk.Zkouším to digitálním voltmetrem s rozsahem do 20V a je celkem citlivý,ale neukáže ani 0,01V.Nemůže na to mít i vliv ten modrý kabel co je na mým schematu,jako "Vstup pro spuštění bočních dveří"(asi uprostřed schemata)?
Napsal: pon led 07, 2008 19:50
od seky
Ten modrý na to nemá vplyv,tým iba aktivuješ poplach.V návode nemáš nič k tomu popísané?Skús to nechať spojené a napoj tam tu žiarovku čo to spraví.
Napsal: pon led 07, 2008 20:06
od Picasso
Ani ťuk.Ani na spojený a ani na rozpojený.Dal jsem tam žárovku 12V 2W.Pokud jde o ten návod tak ti ho mužu poslat na e-mail mám ho ve Wordu a je toho 6 stránek.
Napsal: pon led 07, 2008 20:08
od seky
Môžeš to poslať na
seky29@azet.sk a pozriem sa na to
Napsal: pon led 07, 2008 20:29
od Picasso
Právě jsem ti odeslal na e-mail jako přílohu ten návod.Díky moc za ochotu!
Napsal: pon led 07, 2008 21:08
od seky
Pozeral som do toho a nič tam podrobne k centrálu nebolo.Prepinač JP1 nechaj v polohe OFF. Skus odporovo zmerať vodiče oranžovy,biely a žlty,ktore dva z nich su v kľudovom stave spojene(čiže v skrate) a potom pri zapnuti ,ktore su spojené.Pravdepodobne sú to výstupy relé. Ak najdeš dva take vodiče ,ktoré sú spojené pri zapnutí alarmu tak jeden pripojíš na mínus-0V a druhý bude výstup-čiže signál zamkni a ten napojiš na 3pin RJ.Potom to iste urob aj s ostatnými vodičmi na odomknutie, tie ktore budu spojene pri odomknutí napojiš tak isto jeden na 0V a výstup napojíš na 5pin RJ.Dúfam,že teraz to už pôjde
Napsal: pon led 07, 2008 21:39
od Picasso
Konečně se něco děje.Mezi bílým a oranž. je odpor 0 při vypnutém alarmu.Při zapínání alarmu se na okamžik přeuší a pak zas spojí a zůstane sepnutý nepřetržitě a to i při vypínání alarmu je pořád odpor 0.
Zato bílo-černý a oranž-černý je také 0 odpor,ale pro změnu se přeruší pouze při vypínání alarmu.
Dále bílý a žlutý se na krátkou dobu spojí pouze při zapínání alarmu a jinak má nekonečný odpor(nejsou spojeny)
A ještě bílo-černý a žluto-černý naopak se na chvíli spojí při vypínání alarmu a jinak je odpor nekonečný.
Tak trochu jsu ztoho jelen.
Napsal: pon led 07, 2008 21:52
od seky
Tak konečne sa niečo podarilo.Zapojenie bude nasledujuce:
-funkcia zamykania: bílý zapoj na mínus(0V-kostra) a žlutý bude výstup,ten zapojiš na 3pin RJ centralu
-funkcia odomykania: bílo-černý na mínus a žluto-černý zapoj na 5pin RJ centrálu.
Mínus čiže kostru vyveď z "černého-uzemnení" a napajkuj to spolu z bílým a bílo-černým.
Veľa zdaru.
Napsal: pon led 07, 2008 21:56
od Picasso
Díky ti ani nevíš jak jsi mi pomohl.Sám bych se z toho nevyhrabal.Hned zítra to jdu namontovat a pak ti dám vědět jak to dopadlo.
Ještě jednou tisíceré díky,je vidět,že dobří lidé ještě nevymřely.
Ahoj ! ! !
Napsal: pon led 07, 2008 22:00
od seky
Napsal: úte led 08, 2008 10:25
od Picasso
Ahoj Seky!
Tak jsem se do toho pustil.Spojil jsem oba bílé dohromady a připojil na kostru.Pro žluté mi ani 3 ani 5 nefungovala a tak jsem zjistiže fungují žlutý na 2 nebo 7 a žluto-černý na 4 nebo 8.Ty čísla jsou opsány ze svorkovnice.
První dobrá zpráva,alespoň pro mne je,že se zamykají a odemykají všechny dveře a to i ty u řidiče.Ale dál mám dilema na kterou svorku z těch dvou je dát(a proč?) a dále když to nechám připojený a odemknu,tak se mi asiza půl minuty zase zamknou.A to ať to připojím na variantu(Zam.2 a odem.4) nebo i
(zam.7 a odem8)
No a co s těmi oranžovými?
Ale aspoň je krok kupředu.A velkej!
Napsal: úte led 08, 2008 13:46
od Picasso
A ještě jedna varianta.
Oba bílé na kostru(to už je asi definitivní) a žlutý na 4(odemyk.) a žluto-černý na 8(zamyk.).
Ale pořád mi to po 30 sek.samo zamkne.Ale tato varianta se mi zdá nejlepší!?
Jinak + beru z pojistky,kde je stálé napětí(jen pro pořádek)
Co ale s těmi oranžovými.Nemůže to bý nějaký zpětný impuls právě pro to otevření do 30 sek.?
Jinak nejsem si zcela jistý zda to schéma od Simoneho je úplně správný.Na tomto odkazu
http://nubira.daewooclub.com/download.php
je ke stažení kniha "Jak na to" ale je v Polštině a na straně 220pdf souboru je podobný schéma,ale má jiný číslování kontaktů centrálu.
Napsal: úte led 08, 2008 14:40
od Richard
Většina alarmů má funkci, že když zamkneš a při odchodu od auta třeba náhodně zmáčkeš tlačítko odemknout (např. v kapse) a jdeš pryč, auto se samo znovu po cca 30sek - 1 min. zamkne. Toto platí jen v případě, že do odemčenýho auta nenastoupíš do té doby (teda alespoň neotevřeš dveře) to dělají všechny trochu normální alarmy.
Asi bys měl někam zapojit do ř.j. alarmu kabel od dveřních kontaktů
v tom mém schématu je to bílý vodič v zásuvce na pozici 15 door switch a pokud dobře vidím u toho tvého alarmu by to měl být modrý vodič zhruba vprostředku, teda tyhle dráty spojit.
pak bude ř.j. vědět, že do auta se nastoupí a nezamkne....
Napsal: úte led 08, 2008 15:19
od Picasso
Ahoj Richarde,
píšeš o nějakém tvém schématu.Nemáš nějaký odkaz nebo možnost to naskenovat?Já mám nějaký schéma z toho Polskýho "Jak na to",ale to asi nemyslíš?
Napsal: úte led 08, 2008 18:27
od seky
Ja som písal konkretne môj prípad Nubira II r.v.2000,tiež som zapojil podľa schemy so servisneho manualu a nefungovalo.Kombinacie 3 a 5 som zistil az rozobratim RJ centralu v aute.