Stránka 2 z 2
Napsal: čtv pro 27, 2007 13:37
od Hynek
Napsal: pát pro 28, 2007 14:43
od martinko
tak diky
Napsal: sob led 05, 2008 17:37
od martinko
mam este taku otazku: co by sa stalo keby som namiesto DOT 3 dal DOT4? nie je tam rozdiel len v bode varu???
Napsal: sob led 05, 2008 17:56
od Hynek
To je kapalina pro větší zátěž,nic se nestane.
Napsal: sob led 05, 2008 18:01
od martinko
takze mi to nerozzere trubky ani nic ine?
Napsal: sob led 05, 2008 18:05
od ferino28
V clanku, co tu dal (ale v inom topicu) JRD je pisane, ze pre abs nesmie byt b. kvapalina DOT 5, ale musi byt DOT 3. Viete niekto o tom viac?
Napsal: sob led 05, 2008 18:17
od Hynek
No já si myslím, že pokud je pro ABS předepsaná 3,mělo by se to dodržet. U brzd bez ABS je to jedno!
Napsal: sob led 05, 2008 18:20
od martinko
no ja nemam abs tak mi je to....
Napsal: sob led 05, 2008 18:26
od Hynek
Napsal: sob led 05, 2008 18:31
od martinko
sak to je len dobre,ne...
Napsal: ned led 06, 2008 21:03
od JRD McLAREN
...jaajjj..
no DOT3 a DOT4 su "robene na stejnom zaklade"..
ale DOT5 je uz "so silikonom"..
a tten nerobi dobre ventilkom v ABS..a beznym gumickam vo valcekoch
(a kedze nikdo z nas nema zavodny special, z keramickymi dostickami
a pruzne ulozenymi brzdovymi kotucmi, a auto neodparkuvava z rozsvietenymi
brzdovymi kotucmi, kapalinu spec. DOT5 asi nikdy potrebovat nebude)