Stránka 2 z 3

Napsal: pát úno 08, 2008 09:54
od Rado77
Cau Keegan,

pozri v nasich fotoalbumoch http://picasaweb.google.com/daewoomatiz ... Rozdelovac , je tam vidno vnutro viecka atd... Kontakty mozu byt zoxidovane, a zdroj toho piskania uvidis napr. na stredovom predratom kontakte palca al. viecka... Prip. na plaste uvidis vydranu drazku...

Napsal: sob úno 09, 2008 23:00
od keegan.sk
takže riadna drážka odmontil som vrátil a prestalo pískať.. zoxidované boli kontakty dosť tak to veka a palec vymením čoskoro.. inak ako dloho by mali vydržať sviečkové káble?? prvy krát som menil pred rokom a pol a to tam boli este povodné... odvtedy sa menili este raz a neche sa mi veriť že by bol problém zasa v kábloch.... myslím nepravidelný chod a za tepla nestartovanie...

Napsal: ned úno 10, 2008 08:03
od Rado77
Ja mam najazdene teraz 92 tkm, a uz som menil kable 2x . Druhy krat som ale menit musel rychlo, lebo zrejme uz od vyroby bol jeden zle spraveny a po chvili sa prepalil pri sviecke. Inak tych 60 tkm by mohli vydrzat...

Napsal: úte úno 26, 2008 18:59
od Rado77
Ozivujem temu - aj vy pocujete vnutri tukanie, ako cievka pali iskry? Ked mam hlavu rovno dopredu, nepocut to moc, ale ked ju pootocim, pocujem tukanie, ako cievka pali. Je to OK, alebo mi v nej iskri, kde by nemalo? Zvonku v tme nic nevidno, ze by to iskrkilo von z cievky, VN kable nove.

Napsal: úte úno 26, 2008 19:05
od -peha-
A čo hlava rozdelovače ta zvikne presnúť a potom to tak cvaká :idea:

Napsal: úte úno 26, 2008 20:05
od Rado77
Cau -Peha- , veko rozdelovaca s palcom menene nedavno. Auto jazdi OK, dobry tah ma vsetko, len pocujem tie iskry furt. Ide to zhora, priamo od cievky a pravidelne, meni sa priamo s otackami motora. Ja len ci je to standard, alebo nieco odchadza v cievke...

Napsal: úte úno 26, 2008 20:19
od Hynek
Indukční cívka je v podstatě transformátor, tedy elektrický stroj, kde se nic nepohybuje,/viditelně/ pouze elektromagnetické vlnění. Nemá tam co cvakat. Pokud jsi jistý, že ty zvuky jdou z VN cívky, mohl by to být vnitřní mezizávitový zkrat. To je stav, kdy se cívka mění, protože se vinutí může přerušit prakticky kdykoliv. Bez problémů dojedeš, vypneš motor a už jej nenastartuješ.
Zkontroluj, zda nemáš povytažený VN kabel z konektoru. Pokud by tam byla vzduchová mezera a přeskakuje tam jiskra, mohlo by to být slyšet.

Napsal: úte úno 26, 2008 20:50
od Rado77
Kable su dotlacene OK, robi mi to uz rel. dlhu dobu (dajme tomu 2 ci 3 roky), aj na straych kabloch to robilo. Aj sviecky mam nove (stare inak vyzerali ok), a ked dam ucho k cievke, je to jasne ona. Ale ako hovorim, auto jazdi dobre, tak teraz neviem, ci radsej menit (tiez to tusim nieje moc lacna vec...).

Este dodatok - ako je cievka vlastne napajana? Tam ide prud rovno z baterie, a dalsim drotom este informacia z ECM, kedy ma palit ? V Service Manuali je tusim aj popis konektorov, ale nechce sa mi to vcul hladat... A na co je tam ten drat pripojeny zospodu pod hlavnym konektorom? Sorry ze sa pytam take hovadiny, ale do elektriky som nikdy moc nebol (slaboprud). Napr. elektriku doma som si robil komplet sam, ale take hovadinky ako cievka, rezistor ci kondenzator a neviem co este mi moc nehovoria :)

Napsal: stř úno 27, 2008 21:22
od Rado
nepocujes nahodou cvakanie vstrekov, alebo PCV ventilku?

Napsal: čtv úno 28, 2008 07:32
od Rado77
Vstreky nepocut (zatial :) ), PCV sice pocujem, ale toto su jasne iskry, a ked dam ucho az ku cievke, ide to rovno z nej. No v kazdom prip. aspon viem, ze to nieje normalny jav a budem to musiet riesit.

Napsal: ned bře 02, 2008 08:51
od Rado77
Tak som precistil kontakty cievky, na VN kabli som mierne srobovakom rozsiril konektor. Zapojil s5, nastartujem - a hla, zvuk iskrenia je prec :) Taka banalita - az sa hambim :oops: Vzdy som totizto kontakty len dotlacil na cievku, ale nejaky ten bordel sa tam zrejme casom dostavil :) Uvidim este na teplom motore, ako sa to bude tvarit...

Napsal: pon bře 03, 2008 18:49
od dedo.miki
A nabudúce nedávaj ucho k cievke,lebo ak skočí iskra do tvojho ucha tak spravíš v kapote prelis.

Napsal: pon bře 03, 2008 18:58
od Rado77
Este tam budem musiet davat ucho :D Piskoce mi totizto daco, spolu s otackami motora. Ide to od pravej casti pri pohlade na motor, a bud to bude v rozdelovaci (nedavno to tu ktosi riesil), alebo je to silentblok prevodovky. Narychlo som aspon pritlacil rukou viecko rozdelovaca, ale piskotanie ostalo. Aj tukanie tam teraz pocut, a to zase budem musiet vypojit PCV (ktore hrkoce soma o sebe, teda aspon moje ???) a identifikovat, ci to niesu vstreky.

Napsal: pon bře 03, 2008 21:14
od sepo
cau rado77 aj mne piskoce nieco po nastartovani ale ked mu trocha pridam otacky tak to prestane ale robi to len za studena aj tebe sa to prejavuje takymto sposobom???

Napsal: pon bře 03, 2008 21:19
od Rado77
Ano, robi mi to na volnobehu, ale mne aj za tepla. Pritom palec a veko rozdelovaca som menil, a myslim ze to piskotalo aj so starym teraz ma napadlo....Takze zrejme ten silentblok od prevodovky....No musim vyskumat viac