ventily

Moderátor: Blue Lanos

Habron
Příspěvky: 1498
Registrován: stř srp 11, 2004 18:16

Příspěvek od Habron »

Rado77 píše:To bol zrejme len fyzikalny priklad... :) Ale naozaj - ked som si nastavoval ventily, zmeral som ich najprv pri horucom motore a boli velke. Tak som pockal, zatial som riesil ine drobnosti, a potom som zmeral vole znova uz pri studenom a boli mensie. Ale aj na tom studenom som mal na druhom valci saci & vyfuk 0.4! (vdaka mechanikovi autorizovaneho servisu !)
Vidím, že někteří ten můj příklad pochopili a někteří ne, ale tak to už v životě chodí.
... nikdy v životě bych nechtěl hondu ...
Reklama
 

Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

No jak vidím, nejlepší je mít ventily seřizované hydraulicky! :) Doufám, že jsem nikoho neurazil v rámci diskuze a pokud ano omlouvám se. Fórum je D I S K U Z N Í :twisted: :twisted: Všechno v dobrém!! Přeji hezký den! ;) VŠEM! :?
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Ozaj, KEEGAN.SK sa vlastne stale nedozvedel, ci moze cvrlikat este cosi ine....co napriklad vadny vstrek? Nemam s tym skusenosti, ale dakde som tu cital, ze to vydava nejaky cudesny zvuk.....alebo vstrek skor "klepe" alebo "tuka" miesto "cvrlikania"?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
Ivoš
Příspěvky: 5567
Registrován: pát pro 01, 2006 08:52
Bydliště: Pardubice,CZ
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivoš »

No nam cvrlikaly jen ventily...nevím co by to mohlo být jiného...v mém případě to bylo v Chrovatsku (sucho, vedro, občasné popojíždění a oleje akorát....)...stalo se to ale jen tam a od té doby ani "cvrlik"...no ale stejně jde Kombik příští týden na "garančku", takže se na to snad mrknou...
Chevrolet Spark 1.0 LS, r.v.2010, klima atd., tmavě hnědá metalíza
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

A ako je to vlastne s tym "preskocenim rozvodaku o 1 zub"....je to vobec realne? Teda predpokladam ze jedine uvolnenim napinaku by sa to mohlo stat, ale to by potom dopadlo katastrofou asi.... Predpokladam inak, ze ak je rozvodak zle nahodeny (prave o ten 1 zub), nedeje sa este nic dramaticke, motor bezi....az na to, ze sa v mierne nespravnom case ovataraju/zatvaraju ventily, v mierne zmenenom case hadze iskru atd... Odbornici - ako sa prejavuje zle nastaveny rozvodak o 1 zub? Klepotavym zvukom + znizenym vykonom?
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
JRD McLAREN
Příspěvky: 3599
Registrován: ned říj 10, 2004 20:09
Bydliště: Mexico City
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JRD McLAREN »

...fuuha..
jakaaa dobraa debata mi unikla...


no.. "cvrlikat" mozu ventily alebo vstreky...
..popripade cvrcky ..pod kapotu..

..
a ten rozvodaak o "jeden zub" ..
DOPRAVA ci DOLAVA ..?? :mrgreen:
IMF Master Ignition Forum - http://imfsoft-forum.eu//
Opravy vašich plechových miláčikov
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Cau JRD - vstreky nezvyknu skor "sycat/tukat"? Tiez to "cvrckuje"? A ako sa prejavuje ten rozvodak povedzme o zub dolava? A samozrejme ako doprava? :)
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

ventily

Příspěvek od Serpico »

....to Habron souhlas - existuje ještě tzv. přesah materiálu - no trochu to zkomplikuji - prostě, když jsme půlili motor ( dvoutakt, motocykl ) - ohřáli jsme kartery a ložiska jsme dali do mrazáku a pak fofrem s klikou dohromady - přesah tam byl konstrukčně proto, že jinak by motor tzv. " dupal " a následně by šel kukat...jinak samozřejmě jde se setiny a to i v roztažnosti - nicméně habronův příklad byl srozumitelný - jenom zapomněl dodat ventil je namontován v hliníkové hlavě a vačka nebo vahadla ventilů... jako opěrný bod je zase ocel...toliko roztažnosti, která je různá...

Mějte se fajn
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Uživatelský avatar
keegan.sk
Příspěvky: 124
Registrován: stř lis 28, 2007 22:48
Bydliště: slovensko

Příspěvek od keegan.sk »

zdradvim.. no skusil som čo mi pisal Hynek... naozaj ked zaradim vyžši stupen pri nižšej rychlosti tak to cvrliká hlasnejšie.... ale že by mi tam niečo klepalo ako kedysy ventily na škodovke, tak také počuť nie je... hmmmm???
Matiz I 0.8 r.v. 98 moje od 05 teraz 157000 km
Uživatelský avatar
Hynek
Příspěvky: 1345
Registrován: sob bře 11, 2006 20:53
Bydliště: Hopsa hejsa do Brandejsa

Příspěvek od Hynek »

keegan.sk píše:zdradvim.. no skusil som čo mi pisal Hynek... naozaj ked zaradim vyžši stupen pri nižšej rychlosti tak to cvrliká hlasnejšie.... ale že by mi tam niečo klepalo ako kedysy ventily na škodovke, tak také počuť nie je... hmmmm???
A co ten benzin? Nenabral jsi PHM někde jinde než obvykle? Špatné palivo to může způsobit taky! 8)
NEXIA DOHC 16V GTX 3dveř. ,Klíma, NAVIGON TS 7000T,
KALOS 1,2.,Klíma.
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

Ja by som predsa len pozrel tie ventily...pri tej prilezitosti sa da spravit napr. aj kontrola rozvodaku, ci je nastaveny ok, ci je dobre nasponovany, ked je dole veko, da sa o nieco lepsie dostat do zadnych casti za motorom a pripadne si pocistit nejake tie veci... Niekde zacat treba, aby si tu moznost pripadne vylucil... Ak by si chcel presny navod, posli mi sukr. spravu aj s mail adresou, kam ti ten navod poslem...
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
PEZ
Příspěvky: 105
Registrován: stř lis 14, 2007 19:01

Příspěvek od PEZ »

keegan.sk píše:zdradvim.. no skusil som čo mi pisal Hynek... naozaj ked zaradim vyžši stupen pri nižšej rychlosti tak to cvrliká hlasnejšie.... ale že by mi tam niečo klepalo ako kedysy ventily na škodovke, tak také počuť nie je... hmmmm???
Možná to bude znít hloupě a dodnes se za to stydím, ale jednou se mi stalo že jsem přijel do servisu, že mi cvrlikají ventily a já vůl tam měl málo oleje.
Uživatelský avatar
keegan.sk
Příspěvky: 124
Registrován: stř lis 28, 2007 22:48
Bydliště: slovensko

Příspěvek od keegan.sk »

PEZ olej mám v poriadku... Hynek tankujem hlavne na shell-ke a občas na slovnafte.... také sukromné lacnejšie srandy ako batax a jurki vynechávam. tak neviem... pozriem teda tie ventily...
Matiz I 0.8 r.v. 98 moje od 05 teraz 157000 km
Uživatelský avatar
Serpico
Příspěvky: 4768
Registrován: sob pro 31, 2005 19:25
Bydliště: Praha 4

ventily

Příspěvek od Serpico »

...to JRD McLaren to bylo humorné "...fuuha.. jakaaa dobraa debata mi unikla..." to máš ty, asi v malíčku roztažnost kovů za různé teploty a to i venkovní...a skoro bych se vsadil, že i nějaký dvoutakt - motocykl si rozpůlil a opět dal dohromady - GO - tak většinou začínali všichni...u mě ČZ 175 typ tuším 477 rozvidlený rám pod motorem a široce uložená zadní kývačka...ta seděla no a snížená hlava ( nemuměly jsme počítat a tak odhad 1: 11 - 12 ) a vyleštěný kanály a to v litině 4 nástavce.. vzali za svý...no a jednou mi nestačil i policista nahoru do Strahova, dostal mi na Dlabačově...ale víceméně výměna názorů - ti to jede, to není možný - mám nadupanýho kalifa...no a bylo to bez pokuty...no a kamarádům to zůstalo a tak Kawasaki, Suziky ap...a zase se měnily omezené verze ( 100HP pro NSR ) za otevřené ( pro USA )...dnes je to jinak... rekordmanem je Haybusa asi 182 HP

Mějte se fajn


Obrázek
97 nexia 1,5 8V GL 3D - servo, airbag, stavitelný volant, DO - alarm, radio CD sencor - bluthoth
nessii servizuji s palikxem v Mellicaro - servizione...

serpico
Rado77
Příspěvky: 1074
Registrován: čtv bře 01, 2007 14:24

Příspěvek od Rado77 »

A ja som dnes na vianoce dal aj mojmu Matizkovi darcek - nove tesnenie veka ventilov:

http://imajr.com/Veko_drazka_575251
http://imajr.com/Nove_tesnenie_575252
http://imajr.com/Spoj_hotovo1_575253
http://imajr.com/Spoj_hotovo1_575253

Vyznacene je miesto, kadial to tieklo a pekne si to stekalo na cidla teploty chlad. kvap.
Matiz 0.8 - predany, 8 rokov sluzil v podstate bez problemu
Odpovědět

Zpět na „MATIZ“