Stránka 2 z 9

Napsal: pát čer 18, 2004 07:10
od Blue Lanos
jojo ja to taky tak resim 8) :lol: :lol:

Napsal: pát čer 18, 2004 07:22
od martin
to je zajimave, me taky hvizdaj prave dvere, rek bych ze okno neni dokonale pritlaceny ke gume , ale elektrika to proste vic nezavre

Napsal: pát čer 18, 2004 16:36
od BoB
martin píše:to je zajimave, me taky hvizdaj prave dvere, rek bych ze okno neni dokonale pritlaceny ke gume , ale elektrika to proste vic nezavre
Oknem to není :o Když chytnu za madlo a přitáhnu dveře k sobě tak to přestane, bude to spíš těsnící gumou. Nevim jak vám, ale mě se pořád sune a hromadí se mi nahoře v rohu, budu ji muset asi vyměnit :cry:

Napsal: ned čer 20, 2004 16:37
od petrm
Já bych řekl že je to tvarováním karoserie a konstrukcí té těsnící gumy mě to taky hvízdá :P

Napsal: pát čer 25, 2004 19:23
od eMKa Slovensko
predvcerom som mal maximalku 200 km/h (5 ludi v aute dole kopcom) mozno by to slo aj viac ale nejako reychlo sa blizila zakruta tak sne to museli pribrzdit. inak svedok je Blue Lanos coby spolujazdec 8) :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned čer 27, 2004 20:30
od eMKa Slovensko
petrm píše:Já bych řekl že je to tvarováním karoserie a konstrukcí té těsnící gumy mě to taky hvízdá :P
mne to nehvizdalo :o :) :) :)

Napsal: ned čer 27, 2004 21:22
od Peca
No ja newim panove jak Lanos ale (moje) Nessi (1,5l 8V) jezdi pres 200km/h po rovine i na 15" elektronech s pneu 195/50 15" (se ctyrmi lidmi v aute a prazdnym kufrem) :lol: :lol: :lol:

BTW: predtim sem mel 13" a jezdila uplne stejne...(ani o chlup vic, ani o chlup min)

Chce to udelat par uprav a NO-PROBLEM
(prime sani, trubka misto katu, kvalitni svicky, ladenej vyfuk, snizene o 4cm, brzdy z Kadett GSi - ty jsou obzvlaste dulezite, protoze se seriovymi brzdami na nexii se neda jezdit rychle!)

Napsal: ned čer 27, 2004 21:43
od Blue Lanos
Peca píše:(se seriovymi brzdami na nexii se neda jezdit rychle!)
Skor by som povedal, ze sa neda rychle zabrzdit :lol: :lol: :lol: Ale mne to po rovine da tak 176km uvidime kolko to bude pri vlozke K&N a svieckach bud to NGK alebo Bosh :shock: Som zvedavy :twisted:

Napsal: ned čer 27, 2004 21:45
od Peca
Ja pouzivam svicky "Bosch Super 4"
a ten rozdil je poradne poznat

Napsal: ned čer 27, 2004 21:46
od Peca
A vlozka neudela tolik jako kuzel!

Napsal: ned čer 27, 2004 22:03
od Blue Lanos
Bosch 4kove som mal pred terajsimi championmkami ktore ni tam dali v servise - nestihol som si zohnat lepsie :cry: Zdalo sa mi to s nimi lepsie 8) Kuzel tam nedam nechce se mi spekulovat z umiestnenim a roznym tepelnym stitom :P Bude musiet stacit vlozka :mrgreen: ale snad to pojede potom uz aspon 190km :o) :PP:

Napsal: ned čer 27, 2004 22:06
od Peca
No snad jo...sak uvidis

Ono je to koneckoncu dost jedno! Me jede nessi pres 200 a stejne to nevyuzivam...na ceskych silnicich a s ceskymi ridici okolo sebe - sebevrazda!

Normalne jezdim po dalnici cca 150 kdyz nespecham a 180 kdyz specham...jezdit vic uz nema smysl!

Napsal: ned čer 27, 2004 22:16
od Blue Lanos
jojo to mas stoprocentni pravdu s tymi ceskoslovenskymi ridici :shock: :!: Jazdil som 1/2 roka v nemecku na Felde a mozem povedat, ze mi sa to tu nenaucime ani v roku 3000 tak jazdit ako oni :roll: :oops: Nemci sa vedia aj ponahlat aj dodrziavat predpisy a disciplinu!!!

Napsal: pon čer 28, 2004 19:34
od petrm
Jo tak to je pravda taky sem to zažil ;)

Napsal: pon črc 05, 2004 00:10
od Óďa
Zdravím. Mám Lanose 1,4 55kw 5Dv Hatchback r.v. '98 13"kola Pirelli3000 - najeto kolem 118000 a naprosto běžně mi na tachometru po dálnici ukazoval 160km/h (max. jsem z něj dostal asi 185km/h). Teď jsem dodělal náporové sání a vyměnil svíčky (bosch tříhroté) a kabely ke svíčkám (delphi) a zatím je maximálka něco kolem 190km/h (všechno jsou údaje z tachometru !!), ale chystám jiná kola, přečipování řídící jednotky, ostřejší vačky, jiné spoilery, křídlo,... takže se uvidí. Byl jsem fakt překvapen, jak ta 1,4 jezdí... :lol:
Nešel by do něj napasovat nějaký lepší motor (např 2,0 z nubiry..?) :D
Mějte se fajn...
Óďa