Stránka 2 z 3

Napsal: pon pro 03, 2007 13:10
od sudzin
tak si pánove představte že sem to z ničeho nic nastartoval.ze začatku sem se dival na pojistky a na relé ktere by to mohlo byt,tak sem se na ně podival ale byli dobre a relátko taky cvakalo takže to bylo v pohodě.Pak sem se mrkl k palivovemu filtru trošku sem tam s tema hadičkama pohybal,zavřel sem kapotu a jenom tak z prde*e sem otočil kličkem a najednu slyšim zvuk jak nasava palivo,sem si řikal že to snad neni možne tak sem nastartoval a chytlo to.Tak sem se chtěl zeptat jestli to nahodou nemože byt zaneseny palivovy filtr nebo něco takoveho.Kdyby jo tak by to o proti novemu čerpadlu ktere stoji zhruba 3 až 4 tisice by ten filtr za 300kč nebo kolik stoji byla skvěla zprava a nevite jestli je to složite vyměnit ten filtr?jestli bych to zvladl aj sam nebo je lepši to hodit do servisu.Moc dik za odpověd.Mějte se čus

Napsal: pon pro 03, 2007 13:58
od Richard
Filtr se vyměňuje velmi jsenoduše hadičky mají na sobě takový sponky "bajonety" a filtr se do nich jen nacvakne. Ale palivo se nenasává, čerpadlo ho z nádrže přes filtr tlačí do lišty se vstřikama a tak jsi mohl slyšet nějakou vzduchovou bublinu. Každopádně by se filtr měl měnit tak po 50-60 tis. km.
Předpokládám, že je filtr stejný jako u Nubi. Je to takový černý nebo sříbrný váleček připevněný v držáku vzadu za motorem na přepážce kabiny.

Napsal: pon pro 03, 2007 15:49
od sudzin
Richard píše:Filtr se vyměňuje velmi jsenoduše hadičky mají na sobě takový sponky "bajonety" a filtr se do nich jen nacvakne. Ale palivo se nenasává, čerpadlo ho z nádrže přes filtr tlačí do lišty se vstřikama a tak jsi mohl slyšet nějakou vzduchovou bublinu. Každopádně by se filtr měl měnit tak po 50-60 tis. km.
Předpokládám, že je filtr stejný jako u Nubi. Je to takový černý nebo sříbrný váleček připevněný v držáku vzadu za motorem na přepážce kabiny.
jo vim kde to je takže když to odpojim tak by nějak moc benzinu nemělo vytect nebo jo?Ale nevim čim to može byt,jak sem to nastartoval tak sem to jel projet a ujel sem zhruba 5 km zajel sem na parkoviště a tam mě to zdechlo a zas to same,je možne že by ten filtr byl zaneseny?tak to děla tím?ale když řikaš že palivo de prvni z čerpadla přes ten filtr tak proč neslyšim ten zvuk jak to nasava

Napsal: pon pro 03, 2007 16:54
od Richard
Když budeš mít vyplý motor a nejlépe studený, odpojíš filtr a do nádobky chytneš tak 2 deci benzinu, víc ti z toho nepoteče. Benzínová pumpa je přímo v nádrži potopená v benzínu a ten tlačí přes filtr do vstřiků a odtud přes přetlakový ventil jde nespotřebovaný zbytek zpět do nádrže. proto jdou pod autem od motoru k nádrži 2 trubky. Filtr může být ucpaný a nejde přes něj dost paliva (v tom případě by to nejelo pod plynem a škubalo by to při plném zatížení, ale na volnoběh by motor šel), ale stejně tak může být opotřebované čerpadlo, co ti nedá správný tlak, nebo může být nějak uhnilá kostra u nádrže, nebo nalomený přívod k čepadlu a proto čerpadlo občas jde občas ne.

Napsal: pon pro 03, 2007 17:17
od Slavek
sudzin píše:
Slavek píše:od kud ses????
z Veseli nad Moravou je to jižni morava a k čemu to potřebuješ vědět?
no kdyby si byl blizko zak by sme se na to podivali

Napsal: pon pro 03, 2007 17:28
od sudzin
Slavek píše:
sudzin píše:
Slavek píše:od kud ses????
z Veseli nad Moravou je to jižni morava a k čemu to potřebuješ vědět?
no kdyby si byl blizko zak by sme se na to podivali
no jo,škoda ale už podle přizvuku sem poznal že si někde z čech nebo nemam pravdu,Ale dik moc za ochotu,takovich lidi se malo kde potka

Napsal: pon pro 03, 2007 17:31
od sudzin
Richard píše:Když budeš mít vyplý motor a nejlépe studený, odpojíš filtr a do nádobky chytneš tak 2 deci benzinu, víc ti z toho nepoteče. Benzínová pumpa je přímo v nádrži potopená v benzínu a ten tlačí přes filtr do vstřiků a odtud přes přetlakový ventil jde nespotřebovaný zbytek zpět do nádrže. proto jdou pod autem od motoru k nádrži 2 trubky. Filtr může být ucpaný a nejde přes něj dost paliva (v tom případě by to nejelo pod plynem a škubalo by to při plném zatížení, ale na volnoběh by motor šel), ale stejně tak může být opotřebované čerpadlo, co ti nedá správný tlak, nebo může být nějak uhnilá kostra u nádrže, nebo nalomený přívod k čepadlu a proto čerpadlo občas jde občas ne.
hmm takže těch problemu tam može byt povícero co?No uvidim,źkusim objednat ten filtr a vyměnim ho,stejně by už asi potřeboval auto ma najete 80 tisic ale nevim jestli majitel předemnu ho měnil a když to nepomože takzkusim to čerpadlo,našel sem na NETU za 3000 aj se zaruku což se da tak snad mě to někde v servisu opraviju.Zatim dik za rady a snad se ještě určitě ozvu co a jak

Startovanie

Napsal: pon pro 03, 2007 21:34
od adosk
Neviem ci to nebude mat suvis ale videl som na 2och daevach 1.5 odpojeny snimac tlaku v sac.potrubi (na plechu pod stieracmi) a podtlak na ERG ventile (niekde pod cievkami). Auto vtedy startovalo na brnk. Ked som dal hadicky na povodne miesto tak auto nechcelo startovat... Zda sa mi ze vtedy islo paliv.cerpadlo velmi kratko. Odpojil som baterku na 5min odpojil som zas tie hadicky a auto zas islo v pohode... Na citacke bol tlak v sacom potruby nejakych 80000HPa pri zapojenej hadicke a 150000 pri odpojenej. pricom by mal byt pri volnobehu nejakych 600-700 (atm. tlak cca 998HPa).
Neprisiel som este na chybu mozno bude vadny ten snimac zajtra uvidim.

Re: Startovanie

Napsal: úte pro 04, 2007 18:15
od sudzin
Tak nakonec du do toho noveho čerpadla,sice ono nemusi byt uplně v PR.... ale radši mět jistotu že je tam nove než abych ostal někde stat.Tak sem se chtěljen poradit jake by bylo nejlepši tam dat jestli je vic značek a tak jestli s tym teda mate někdo už zkušenosti.Našel sem v jednom obchodě za 4300kč ale pak sem na NETU našel aj za 2800kč tak nevim co je lepši ale poslali mě obrazek dvou čerpadel a jedno ma sitko přidělane na boku a to druhe ma ze spodu toho čerpadla tak nevim jaky je v tom rozdila u těch dvou co sem řikal je to vyrobce SIDAT Obrázek Obrázek

Napsal: úte pro 04, 2007 18:39
od Slavek
no mel si pravdu sem ze severu, asi v tych cerpadlach rozdil moc nebude, mozna to sitko je z boku jen proto aby ti min nasavalo bordel kdyz ti bude dochazet benzin, hod ty fotky sem na net, at se muzem podivat, a takova mala rada na zaver, k tobe pujde jakekoliv cerpadlo pro motor MPi nemusi to byt zrouna pro daewoo ;) ;)

Napsal: úte pro 04, 2007 19:01
od sudzin
Slavek píše:no mel si pravdu sem ze severu, asi v tych cerpadlach rozdil moc nebude, mozna to sitko je z boku jen proto aby ti min nasavalo bordel kdyz ti bude dochazet benzin, hod ty fotky sem na net, at se muzem podivat, a takova mala rada na zaver, k tobe pujde jakekoliv cerpadlo pro motor MPi nemusi to byt zrouna pro daewoo ;) ;)
no ja sem je tam ty obrazky daval ale nějak to nejde zobrazit

Napsal: stř pro 05, 2007 19:05
od Slavek
jo nejde, zkus jeste jednou, ono se to nejak sype kvuli ukazto.com, jednou jde jednou zase ne, maji ti webadmini z toho peknej kurnik. Ani bych se nedivil kdyby se nane zacali sypat stiznosti. :twisted:

Napsal: stř pro 05, 2007 19:44
od sudzin
Slavek píše:jo nejde, zkus jeste jednou, ono se to nejak sype kvuli ukazto.com, jednou jde jednou zase ne, maji ti webadmini z toho peknej kurnik. Ani bych se nedivil kdyby se nane zacali sypat stiznosti. :twisted:
tady to je,ale nevim jestli to pujde Obrázek Obrázek a ještě sem se chtěl zeptat jestli je to předělani toho čerpadla složite nebo jestli bych to zvladl aj sam a nějaky stručny postup asi nemate co?Dík moc

Napsal: čtv pro 06, 2007 17:57
od Slavek
no porad to nejde, nevim proc, mas to v JPG formatu ???
No nejaky podrobnejsi navod ti musi poskytnou Lanosaci, ale verim ze to zvladnes
odklopis zadni sedacku a tam uz to uvidis, odsroubujes tych par sroubku a vytahnes ven, celi i z pouzrem, samotna vlozka nevim jak je tam pripevnena, doporucuju vymenit ten tesnici krouzek pod vickem cerpadla. Pro jistotu si odpoj konektor, nebo vyndej pojistku pumpy

Napsal: čtv pro 06, 2007 19:20
od sudzin
Slavek píše:no porad to nejde, nevim proc, mas to v JPG formatu ???
No nejaky podrobnejsi navod ti musi poskytnou Lanosaci, ale verim ze to zvladnes
odklopis zadni sedacku a tam uz to uvidis, odsroubujes tych par sroubku a vytahnes ven, celi i z pouzrem, samotna vlozka nevim jak je tam pripevnena, doporucuju vymenit ten tesnici krouzek pod vickem cerpadla. Pro jistotu si odpoj konektor, nebo vyndej pojistku pumpy
no mělsem to ve formatu bmp tak sem to dal na jpg tak to snad pude Obrázek a když to nepujde tak dej meil a ja ti to pošlu,třeba to bude lepši Obrázek