Stránka 2 z 3

spotřeba

Napsal: pát lis 23, 2007 10:12
od Serpico
....ještě jednou musím upřesnit spotřebu nexie - tedy město 11,2 - 120km/h 7,8 - 90km/h 5,8 průměr TP 8,26, jinak 16V má lehčí stálý převod proti 8V, stálý převod je ve 3 variantách ( počítám i automat ), dále už IV. převodový poměr je do rychla ( 0,9.. )

Mějte se fajn

Napsal: pát lis 23, 2007 16:48
od septim
No ja som teraz potiahol na dialnici, trosku rychlejsie... zajtra tankujem, ale bude to dobre cez 10L, bo na plnu nadrz mam dojazd asi 300km :(

Napsal: sob pro 08, 2007 10:30
od lucass
septim píše:No ja som teraz potiahol na dialnici, trosku rychlejsie... zajtra tankujem, ale bude to dobre cez 10L, bo na plnu nadrz mam dojazd asi 300km :(
Nic si z toho nedělej, já mám na svém 1,5 l 16 V spotřebu ve městě 15 l / 100 km (každý den 15 km do práce a zpět). U Nexie, jak jsem tak pročítal, je to různé. Specifikace v TP je věc jedna, ale praxe, kdy samozřejmě u mnoha lidí je spotřeba vůči předepsanému i nižší, je jiná.

Co jsem tu tak četl, může to být čýmkoliv. Já už měnil svíčky, kabely, filtry... Teď se chystám na termostat a lambda sondu. Protože ta spotřeba je fakt nehorázná. Když jsem jel v létě z Plzně do Brna, jen cesta tam mě vyšla na 1 400,-, a to jsem to nedráždil, max. 120 km/h, ale spíš méně (na dálnici ze mě měli radost).

Napsal: sob pro 08, 2007 13:59
od Hynek
Můj učitel jízdy autem,bývalý československý reprezentant v soutěži ujetých km na 1 litr paliva, mimochodem 1 274 km, mě vždy tloukl do hlavy, že každé šlápnutí na brzdu, zvyšuje spotřebu. A pánové , kdo z nás dokáže za jízdy zapomenout, že auto brzdu má? Nejhorší je styl plyn - brzda. :roll:

Porovnání

Napsal: sob pro 08, 2007 14:08
od lucass
To každopádně. Ovšem neřekl bych, že se mě to týká. Jsem klidný řidič, jezdím v rámci předpisů, nohu lehce na plynu, udržuji bezpečné vzdálenosti... Před Nexií jsem měl favorita - už tam jsem si říkal, že je ta spotřeba vyšší, ale přes 10 l / 100 km jsem se nikdy nedostal. Kdysi na brigádě jsem půl roku jezdíval s dvoulitrem - dieselem, ale také tam spotřeba nebyla taková. Takže bych si troufl vyloučit špatný styl jízdy:)

Napsal: sob pro 08, 2007 14:09
od Hynek
septim píše:9-10L LPG v meste je asi normalna spotreba, co? Dalo by sa nejako znizit? Zistil som ze aj ked idem priemerne 80 alebo 110 je spotreba rovnaka. A este jedna otazka mam 1.5 16V a mam hrozne kratku prevodovku, vsetci mate taky kratky prevod? Cca pri 130 toci motor cez 4000ot/min a 5000 ot/min pri 160. Je to uz dost hlucne. Urcite by to zralo menej s "dlhsou" prevodovkou. Diki za odpovede, nechcel som zbytocne otvarat dalsi topic.
Jen jedinou otázku. Jaké tam máš pneumatiky? Viděl jsem totiž Nexii i na 13" pneumatikách.Pak by to bylo vysvětleno. ;)

Re: Porovnání

Napsal: sob pro 08, 2007 14:18
od Hynek
lucass píše:To každopádně. Ovšem neřekl bych, že se mě to týká. Jsem klidný řidič, jezdím v rámci předpisů, nohu lehce na plynu, udržuji bezpečné vzdálenosti... Před Nexií jsem měl favorita - už tam jsem si říkal, že je ta spotřeba vyšší, ale přes 10 l / 100 km jsem se nikdy nedostal. Kdysi na brigádě jsem půl roku jezdíval s dvoulitrem - dieselem, ale také tam spotřeba nebyla taková. Takže bych si troufl vyloučit špatný styl jízdy:)
Spotřebu auta ovlivňuje tolik veličin, že až není zdrávo. Záleží kolik má motor najeto, jak je zajetý,kdo s ní jezdil,kde,nastavené vstřiky, předstih,zatížení,terén atd.atd.Teorie, která se dnes razí, že motory není třeba zabíhat je ta největší kokotina, jakou jsem kdy slyšel.A to všechno se později na motoru projeví. :)

Napsal: ned pro 09, 2007 16:42
od Damek
Nemam u seba TP,ale ak ma pamat neklame, nema 8V mensie kolesa od vyroby?
No uz som to tu v davnych casoch pisal, ale ked vidim tie Vase nehorazne spotreby, tak mi neda to uviest znova ;) Moja spotreba dlhodobo neprekracuje 7 litrov. A pritom s nesinkou svizne akcelerujeme a zase brzdime tak, ako by sa nemalo :twisted: :twisted: Na dialnici rychlost +- 140

Napsal: ned pro 09, 2007 17:14
od Hynek
Jsem taky překvapen, za kolik kolegové jezdí.Já mám sice nesinku od září, takže žádné zimní zkušenosti, ale zatím mi to vychází taky kolem 7.5 litru a to mám 16V a žádné dlouhé trasy nejezdím. Je ale faktem, že bydlím v Polabské rovině , takže žádné kopce! :)

Napsal: pon pro 10, 2007 20:21
od lucass
Já jezdím po Plzni, to je také rovinka. Mám najeto nějakých 168 000 km. Což snad ještě není moc. Ale zase nevím, jak s tím jezdíval ten předešlý majitel...:/ Musím to nechat prohlédnout, určitě je tam něco v nepořádku...

Napsal: pon pro 10, 2007 20:53
od Hynek
168 tisíc je dost, ale pro tyto motory při slušném zacházení a údržbě skoro nic. Dej to seřídit a hned se uvidí. Pokud to měl před tebou nějaký doveda co se v tom hrabal,mohl to pěkně "rozjet." Já když tady čtu úvahy a návody některých "odborníků" , přechází mě mráz po zádech. :roll: :roll: :? :?

Napsal: pon pro 10, 2007 21:06
od lucass
Zkusím nechat vyměnit to čidlo teploty a lambda sondu. Kde bych to měl nechat seřídit, prosím tě? Běžný servis, nebo spíš specializovaný na Daewoo? Díky za info.

Napsal: pon pro 10, 2007 21:26
od Hynek
Nic nevyměňuj, počkej na verdikt technika servisu. Mohlo by se ti stát, že vyhodíš zbytečně 2 tisíce. Bydlíš daleko od Prahy? Pokud ne, doporučím ti servis,levný a s odborníky!!!

Napsal: pon pro 10, 2007 21:30
od Hynek
lucass píše:Zkusím nechat vyměnit to čidlo teploty a lambda sondu. Kde bych to měl nechat seřídit, prosím tě? Běžný servis, nebo spíš specializovaný na Daewoo? Díky za info.
To hlavní jsem zapoměl:Samozřejmě v servisu DAEWOO s diagnostikou!!! :!: :!: :!:

Napsal: pon pro 10, 2007 21:43
od lucass
Hynek píše:
lucass píše:Zkusím nechat vyměnit to čidlo teploty a lambda sondu. Kde bych to měl nechat seřídit, prosím tě? Běžný servis, nebo spíš specializovaný na Daewoo? Díky za info.
To hlavní jsem zapoměl:Samozřejmě v servisu DAEWOO s diagnostikou!!! :!: :!: :!:
Díky ti.