Tak o dnešnú príhodu sa mi nedá s Vami sa nepodeliť.Moja drahá polovička začínala cviká so štedentmi o 7.00,ja nakoľko mám tento týždeň poobedné šichty som aku rát vstával z postele,keď ona odchádzala,a práve som si usrkával z rannej kávy,keď mi volá,že jej svieti kontrolka "mesiačik s preškrtnutou vlnkou" a v aute sa nekúri.Prvé,čo mi blyslo hlavou som si spomenul na Radov problém s tesnením,hoci po 39.000 km by som to nepredpokladal,ale viem ja,keď ten voz nemám od samej novoty,čo tam už bolo či nebolo robené
ojetina je vždy tak trochu lotéria,najmä zo zahraničia,lebo nevieme,čo s tým mohol ten pôvodny majiteľ vyvádzať.Tak som sa obliekol,a mazal autobusom cez pol mesta,skontrolovať,či je dosť vody a už spriadal katastrofické scenáre,že snáď ,keď tam dolejem cca 7 deci,ktoré mi ostali z jesennej výmeny kvapaliny,snáď dojdem po servis,v najhoršom by som tam dolial nemrznúcku do ostrekovača
,len aby som ho neuvaril.,ale v kútiku duše si žalal a veril,že to bude len blbůstka,hadica,či uvoľnená spona,proste také niečo,čo si urobím sám na parkovisku...Tak som prišiel pred manželkinu prácu,pvé čo som zdvihol kapotu,-vody dosť žiaden ubytok,tak som naštartoval,trošku privrel ventil do kúrenia,aby sa motor trochu zohrial,jasne,že všetko fungovalo,ako malo,takže zrejme jej nekúrilo,lebo sa motor nestihol zahriať, A tá kontrolka,čo mi nešla do palice,veď to nemá,aspoň podľa príručky nijakú kontrolke od chladenia,ako majú FIATy či SEATy,to mi došlo,až po návrate domov,že zrejme šlo o konrolku koncového svetla do hmly
,to bude ten mesiačik s peškrtnutou vlnovkou
Proste,koniec dobrý,všetko dobré