Stránka 2 z 3
Napsal: pon čer 02, 2008 10:02
od Eugo
Ja som raz bráchovi požičal moje TIKATKO (starý prihnitý šrotík), náhlil sa kdesi a zbadal sa na dialnici iba keď mu triaslo aj strechou, že šiel 155 km/h.
Ja na tom chodím bežne 110 a vtedy to ide vpohode.
Napsal: pát čer 27, 2008 19:22
od Jarda_
kolko koni ma tico?
Napsal: sob čer 28, 2008 06:01
od alvin
necelých 42 k = 30kw, tu sú tecnické údaje
http://www.volny.cz/daewoo_tico/motor.htm
Napsal: pon čer 30, 2008 22:16
od hamar
Ahoj, já osobně jsem se s Ticem dostala malinko nad 140 na státovce mezi Týnem nad Vltavou a Českými Budějovicemi (jižní Čechy), ale protože ho mam ráda, moc mu takovýdle lotroviny neprovádím
co mně ale s Ticem baví jsou rozjezdy na křížovatkách, má perfektní akceleraci, takže pár namachrovaných "panáčků" utřelo...
Napsal: pon čer 30, 2008 23:01
od Pajin
Janinka píše:Ahoj, já osobně jsem se s Ticem dostala malinko nad 140 na státovce mezi Týnem nad Vltavou a Českými Budějovicemi (jižní Čechy), ale protože ho mam ráda, moc mu takovýdle lotroviny neprovádím
co mně ale s Ticem baví jsou rozjezdy na křížovatkách, má perfektní akceleraci, takže pár namachrovaných "panáčků" utřelo...
Ahoj stim teda souhlasim ujede na jednicku pri rozjedzu i esperu mam to odskouseny se svagrem tico je hold vuz
Napsal: úte črc 01, 2008 21:19
od hamar
Napsal: stř črc 02, 2008 17:31
od Pajin
jj zlate tico supr vozitko
Napsal: ned říj 12, 2008 08:56
od soooc
Vcelku v pohode jelo takhle
Motor standardni, rok vyroby 96
Napsal: ned říj 12, 2008 10:33
od hamar
Ahoj,
tak 160 se mi ještě nepovedlo, ale to už se muselo Tico celý klepat nebo ne?
Včera jsem se s ním vrátila z Rakouska a po dálnici si krásně upalovalo 110 - 120 i když u tý 120 se začínalo dost chvět...
Napsal: ned říj 12, 2008 11:16
od soooc
Chveni mi prislo spis, ze zarizovala kvalitni ceska dalnice. Problem je spis ve vnitrnim aerodynamickem hluku, v tech dverich te hmoty neni asi moc, takze vevnitr si clovek moc nepokeca. Ale drzet na ceste to drzelo celkem slusne, i z pruhu do pruhu se jelo a ne letelo.
Jeste jsem odhalil, ze pri tehle rychlostech nema cenu mit pedal na podlaze, motor rve teda perfektne, ale moc vykonu to neprida, je dobre to drzet mirne pred maximem, to jede tak akorat hlukove, spotrebove i rychlostne
Napsal: ned říj 12, 2008 11:47
od V.Brousek
No tak, nechte toho, Janinko Golfík Vám udělal radost . Kdyby chtěl, tak Vás natáhne kdykoliv. Samozřejmě že má Tico odpich, ale na jiná auta opravdu naše autí nemají.
Napsal: ned říj 12, 2008 11:59
od hamar
To V. Brousek
Proto píšu, že mi to udělalo velkou radost! Vím, že kdyby chtěl, tak mně natáhne, ale bohužel danýmu Golfovi se to nepovedlo...
Napsal: ned říj 12, 2008 13:43
od tulen
možno že ten golfik bol diesel lebo v dnešnej dobe si málo kto dovolí živiť 1.8 benzín
a čo sa týka max rýchlosti tica tak osobne som si na dialnici trúfol 135 km/h ale u tica sú rýchlosti nad 60km/h už za hranicou bezpečnosti (alebo skor prežitia). Maximálka je síce lákavá ale tú vyskúšam až ked budem mať trubkový rám
Napsal: ned říj 12, 2008 13:54
od bzukul
ja som nedavno skusal maximalku, isiel som 150 km/h, kolieska mam 12", a este som viezol 2 kamosov, takze + nejaka zataz, triaslo nas riadne, lenze mne sa to strasne pacilo a tak som dupal na plyn este viac. Spotreba na 25 km bola 3 litre, co ma od dalsich vilomenin odradilo.
Napsal: ned říj 12, 2008 17:56
od V.Brousek
tulen píše:možno že ten golfik bol diesel lebo v dnešnej dobe si málo kto dovolí živiť 1.8 benzín
a čo sa týka max rýchlosti tica tak osobne som si na dialnici trúfol 135 km/h ale u tica sú rýchlosti nad 60km/h už za hranicou bezpečnosti (alebo skor prežitia). Maximálka je síce lákavá ale tú vyskúšam až ked budem mať trubkový rám
tak tu čtu, že máš pěknou rachotinu