Stránka 2 z 5

Napsal: pát říj 26, 2007 23:08
od ferino28
faczko76 píše:Jeden z nejlepších vynálezů v automobilovém odvětví (hned po systému common rail :D ) A taky mám vypozorováno, že ledky se rozsvítí okamžitě po kontaktu, kdežto žárovka (v normální koncovce) má prodlevu. Kolikrát mě tento vynález zachránil od nehody!!!
Co tym myslis, ze CR je naj system??? To akoze sa ti paci ze vstrikovace (1 kus najmenej 6500 kacek) musis vymeni najneskor do 200.000 naj. km a cerpadla su malo spolahlive (koli pochybnej nafte) a oprava (teda iba pretesnenie) od 20.000 kacek (spravidla spolu so vstrikmi) a ak sa po....e tak to nema cenu riesit novym (stare bude sotva dobre, ale do predaja mozno vydrzi no a tych starsich rapidne ubuda). Takze super to moze byt mozno iba pre ekologiu. Ale upokojim ta, ze ak budes chciet kupit nejaky diesel tak o 5-6 rokov, tak sa CR syst. zrejme nevyhnes.

Napsal: pát říj 26, 2007 23:11
od faczko76
V.Brousek píše:
faczko76 píše:Pokud máš pocit, že s Tebou houpu, tak se s tím nějak budeš muset srovnat. Nejdřív pozoruj, pak napadej. A moc sebou nemlať o zem... :D
Právě že pozoruji a ať koukám jak koukám, tak žádný rozdíl nevidím.Asi se tu budemem bavit o milisekundách.
Tys to byl vyzkoušet?? :D :D :D Cajk! Jasně, že se nebavím o vteřinách, ale opravdu si povšimni, že než se žárovka rozjede do plna, (alespoň na nexii jsem to tak měl) tak ledky svítily okamžitě. Ale máš, pravdu, jsou to milisekundy. A myslím, že by Ti to potvrdil i elektrikář. ROZHODNĚ zde na fóru nechci nikoho houpat, mlátit s někým o zem, chytračit, nebo se snad nedejbože hádat, to ne, to opravdu ne. Jen zde chci vyjádřit své poznatky. Alespoň tak toto fórum chápu... Pokud má někdo jiný poznatek, nebráním se, pokud mi napíše např.: " Lituji, jsem jiného názoru, myslím, že to je tak..." Jinak se bráním stejným stylem...

Napsal: pát říj 26, 2007 23:15
od faczko76
ferino28 píše:
faczko76 píše:Jeden z nejlepších vynálezů v automobilovém odvětví (hned po systému common rail :D ) A taky mám vypozorováno, že ledky se rozsvítí okamžitě po kontaktu, kdežto žárovka (v normální koncovce) má prodlevu. Kolikrát mě tento vynález zachránil od nehody!!!
Co tym myslis, ze CR je naj system??? To akoze sa ti paci ze vstrikovace (1 kus najmenej 6500 kacek) musis vymeni najneskor do 200.000 naj. km a cerpadla su malo spolahlive (koli pochybnej nafte) a oprava (teda iba pretesnenie) od 20.000 kacek (spravidla spolu so vstrikmi) a ak sa po....e tak to nema cenu riesit novym (stare bude sotva dobre, ale do predaja mozno vydrzi no a tych starsich rapidne ubuda). Takze super to moze byt mozno iba pre ekologiu. Ale upokojim ta, ze ak budes chciet kupit nejaky diesel tak o 5-6 rokov, tak sa CR syst. zrejme nevyhnes.
I Ty pesimisto... :D A co ten smajlík tam na konci slova "rail"???

Napsal: pát říj 26, 2007 23:34
od ferino28
Ale ked su taki co v CR vidia iba nizku spotrebu a ze sem tam u TDI odide vaha vzduchu a tak kazdy chce naftaka a o drahom a zravom benzine ani pocut (pritom u niektorych znaciek moderne diesle v prepocte s udrzbou vychadzaju drahsie ako benzin motor s vacsou spotrebou)

Napsal: pát říj 26, 2007 23:37
od alvin
Je to super,lebo koľkokrát pri celodennom svietení tažko rozoznať brzdové od koncových.Ešte by som ,osobne,bol aj za jedno vylepšenie,aby brzdové svetlá pri zľahka dobrzďovaní svietili len prerušovane,súvisle by mali svietiť až pri zastavovaní,resp, tuhšom ,alebo prudšom zabrzdení,lebo zažil to každý z nás,že šiel za vozidlo,ktoré šlo niekoľko desiatok metrov zo svietiacimi brzdovými svetlami,lebo jeho vodič nechal spočívať nohu na brzde,a zrazu,bez výstrahy zostalo stáť pred nami... :roll: ;)

Napsal: pát říj 26, 2007 23:51
od ferino28
S tym prerusovanim to uz funguje seriovo na niektorych autach, avsak je to naopak - pri prudkom brzdeni prerusovane , pretoze clovek skor zareaguje na nieco co je nezvycajne (nestandardne).

Napsal: sob říj 27, 2007 01:38
od Franta P.
Třetí brzdové světlo je moc dobrá věc. s velkými účikny.
Jinak scgáním nové světlo do křídla. mám ho rozlámané a už mi nesvítí jak má. nevíte o nějakém obchůdku kde bych ho sehnal???

Napsal: sob říj 27, 2007 09:05
od Richard
No vidíte, všichni jste nadšeni 3 brzdovým světlem, já taky, ale když jsem v roce 92 koupil Pontiaca Le Mans, který měl 3 brzdové světlo seriově (je to totiž vynález z Ameriky) musel jsem vyndat žárovky, jnak bych neprošel technickou kontrolou. Samozřejmě po STK jsem okamžitě dal žárovky z5 :lol: :lol: :lol:
Vždy se snažím mít odstup od vozidel předemnou a to cca takový jakou rychlostí na suchu jedu Na mokru větší!!!). 4 bliknky používám při zpomalování hlavně na dálnici i před přechodem, pokud dávám přednost chodcům. Většinou se snažím zdrzdit cca 20 metrů před stojícím vozidlem a k němu jen pomalu dojíždím a sleduji co se děje za mnou, jen tehdy mám prostor k manévrování, mám šanci něco pro svůj zadek udělat :lol: :lol:
A ještě poznámka: LED se opravdu rozsvěcují rychleji než žárovka cca o 1/4 sek. A to je při rychlosti 120 rozdíl 8 metrů v reakci a současně i v celkové brzdové dráze :!: :!: :!:

Napsal: sob říj 27, 2007 09:50
od alvin
Ja stále tvrdím aj sa podľa toho riadim,že treba mať VŽDY,a obzvlášť v meste potrebný odstup od auta predo mnou,len vďaka tomu som,zatiaľ,vzdy stihol ubrzdiť,ale už za mnou viackrát nestihli. :cry:
Raz sme s kamarátmi vraveli,že takého experta,čo sa nalepí na nárazník pred ním idúceho auta,by mali pomaly strieľať ako škodnú zver :lol: :lol: :lol: .Veru a koľkí to robili aj robia,dokonca aj profíci,že keď ide trebárs autobusom predbiehať naklaďák,nalepí sa mu najprv úplne na zadok,a tak spoza neho vyráža predbiehať.Lenže satalo sa,že naklaďák spomalil,vyhodil,pravú smerovku a.... Hotové nešťastie...
A keď to bol osobák,ani nevravím,keď to tak človek počuje,že naklaďák,alebo autobus nestihol ubrzdiť za osobným autom a zabil v ňom nevinných ľudí,pomaly ľutuje,že u nás už nieje lynčovacie právo,za toto by si tí vodiči kolosov ani nič iné nezaslúžili :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Napsal: sob říj 27, 2007 10:03
od Kessler
Třetí brzdové světlo je určitě velice užitečné...na Racerovi jsem ho dodělával, protože mezi koncovými a brzdovými světly nebyl moc velký rozdíl...

Napsal: sob říj 27, 2007 10:30
od Topol
faczko76 píše:Do úplné svítivosti MÁ vůči LED prodlevu!!! MÁ, MÁ, MÁ!!!
Pěkný den :D
Teda faczko76 jestli to tvrdíš tak sem dej odkaz na nějaký oficiální test.Ono tam možná něco bude ale když tak to budou určitě setiny sekundy.Je sice pravda,že v šedesátce projedeš za sekundu 16,6m no a za tu setinu sekundy pochopitelně 16,6cm.No ale zkus doložit to co tvrdíš ;) I když já si myslím,že to už tak podstatný není! Hlavní je když většinou to třetí světlo řidiče za tebou vzbudí :lol: Já jsem teda taky hlasoval pro něj! Měl jsem ho i dřív už ve 120 ;)
Ať nám jezdí a nezlobí :P

Napsal: sob říj 27, 2007 10:31
od Petr S.
V.Brousek píše:Žárovka žádnou prodlevu nemá, určitě ne pozorovatelnou pouhým okem, pokud je elektroinstalace v pořádku. Tak že nás tu nehoupej, případně nemlať s námi o zem.
On Nehoupe,ale má pravdu! Dioda má mnohem kratší reakční dobu,než obyčejná žárovka!!! Stačí se pozorně dívat,kdo má třetí brzd.světlo z diod,tak to pozná! To světlo se rozsvítí o malinko dřív,než žárovky!!!!!

Napsal: sob říj 27, 2007 10:35
od Petr S.
faczko76 píše:
ferino28 píše:Aj ja si myslim, ze je to dobra vec a este by bolo super keby sa vodici naucili v nebezpeznych situaciach ( napr. kolona, necakane zastavenie atd.) pouzivat vystrazne smerovky. robi to skutocne malo ludi ale mne sa to moc pozdava.
Ahoj Ferino, máš pravdu, za mě prohlašuju, že to dělám vždy, kdy si myslím, že to situace vyžaduje. Od doby, kdy to do mě načoudil nepozorný řidič zezadu, se tímto způsobem snažím takovýmto nepříjemnostem předcházet.
Chlapi,ale tohle je povinost! Je to ve vyhlášce!!! Řidič je povinen upozornit ostatní ůčastníky provozu na blížící se nebezpečí(kolona stojících vozidel,dopr.nehoda,atd) zapnutím výstražných blikačů,nebo tak nějak. Prostě když dojíždíte kolonu,tak máte zapnout všecny čtyři(šest) blikače a uvědomit tak řidiče za sebou na blížící se překážku!!!!! Já to tak dělám vždy,kéž by se to naučili i řidiči z okresů Kladno a Rakovník. :(

Napsal: sob říj 27, 2007 10:50
od V.Brousek
Petr Soukup píše:
V.Brousek píše:Žárovka žádnou prodlevu nemá, určitě ne pozorovatelnou pouhým okem, pokud je elektroinstalace v pořádku. Tak že nás tu nehoupej, případně nemlať s námi o zem.
On Nehoupe,ale má pravdu! Dioda má mnohem kratší reakční dobu,než obyčejná žárovka!!! Stačí se pozorně dívat,kdo má třetí brzd.světlo z diod,tak to pozná! To světlo se rozsvítí o malinko dřív,než žárovky!!!!!
No nevím jestli mé "stařecké" oko postřehne ten milisekundový rozdíl v rosvícení, ale je důležité to co tu napsal Topol , aby to člověka včas probudilo. Hlavní význam třetího brzdového světla je ten, že jej vidí i řidič jedoucí až jako třetí, pokud nemá před sebou autobus, nebo dodávku.

Napsal: sob říj 27, 2007 11:02
od ferino28
Na SK tie smerovky (vystrazne) pokial viem, tak nie su povinne (na rozdiel od CZ) a myslim ze je to skvely napad.