Stránka 10 z 72
Napsal: stř led 31, 2007 20:14
od Slavek
tak ja taky pridam dve auticka
Napsal: stř led 31, 2007 20:19
od -peha-
FIAT 600 je ten žlutej a to černý je vozidlo vlády SSSR čajka
Napsal: stř led 31, 2007 20:45
od Slam
-peha- píše:FIAT 600 je ten žlutej a to černý je vozidlo vlády SSSR čajka
Zase spatne!
To cerne je prece
ZiL- 41047 z roku 1985:
http://www.amo-zil.ru/zil_eng/66.html
..Čajka, neboli
GAZ M14, vypada budto takhle:
...(zacala se delat v roce 1977) anebo Čajka, neboli
GAZ M13, ktera vypada takhle:
...ale ta je o 27 let starsi!
Napsal: stř led 31, 2007 20:57
od -peha-
Napsal: stř led 31, 2007 21:11
od pekrtek
Není to žlutý náhodou starý Záporožec? Myslím, že se dělal před modelem 968, který vypadal zase jako NSU.
Napsal: stř led 31, 2007 21:16
od -peha-
To snad né dyť se koukni na tu kočku vedle auta to je na 100% Italka
Napsal: stř led 31, 2007 21:23
od Slam
-peha- píše:To snad né dyť se koukni na tu kočku vedle auta to je na 100% Italka
Nechci ti kazit radost
, ale to zlute fakt vubec jako Fiat 600 nevypada (original Fiat 600 totiz vypada dost jinak (hlavne mel splyvavou zad, tohle je klasicky sedan), leda by to proslo brutalnim tuzingem). Navic treba FIAT 770 nebo SEAT 600/800 nebo ZASTAVA 600/750/850 vypadaji temer identicky jako puvodni FIAT 600:
http://www.fiat600freunde.de/Typen/Typ_Zastava.htm
http://www.fiat600freunde.de/Typen/Typ_Fiat770S.htm
...a co se tyce ty Italky, tak se to vyrabelo mj. v Jugoslavii, Argentine, Spanelsku atd.
On ma totiz "pekrtek" uplnou pravdu, gratuluju!
Je to totiz opravdu (mirne vytuzeny) sovetsky Zaporozec, neboli
ZAZ-965:
Napsal: stř led 31, 2007 21:33
od -peha-
Napsal: stř led 31, 2007 21:39
od Slam
Tady mas na douceni galerii jak puvodnich, tak vytunenych ZAZu:
http://users.iptelecom.net.ua/~slava_78/zaz/index.html
Kdyz se Ti tak libi Italky, tak co rikas na tuhle Rusku?
Napsal: stř led 31, 2007 21:59
od -peha-
No jo ta už jako Ruska vypadá ale ten ZAZ fakt vypadá jakoby s oka vypad Fiatu
Apropó Tavriu má múj soused červenou ale už jí hryže rez jako Samaru
poznáš
Napsal: čtv úno 01, 2007 10:42
od Serpico
....no Slam jasně žlutý záporožeš taky psal historii
ruské zlodějny - jaksi opajcované NSU se vzduchem chlazeným motorem vzadu...
....jinak ke škodě 720 ....základní stylistická linie i proporce se však dočkaly uplatnění v dalším návrhu studia
Ital Design, kterým byla karoserie velmi úspěšného sedanu Alfa Romeo Alfetta ( češi zaplatily stamiliony za studii!!!! )...jenom pro zajímavost vývoj JK 2 500 přišel na 120tisíc Kč - práce na vývoji zdarma soukromník...po té mělo být vyráběno v malé sérii ( Škoda sedan v té době stál 40tis. Kč ).....všimněte si prosím určité podobnosti s Mercedesm 300 SL ( dvě verze otevřená a s křídly dveře ) čekal jsem odezvu také od Docenta ( ČVUT, myslím, že se to tam probíralo )..přikládám taky materiál SM....
mějte se fajn
Napsal: čtv úno 01, 2007 11:32
od -peha-
Jasná podoba s MB 300 SL veď ho mám doma a patrí medzi najkrajšie
No v mierke 1:1 by bol krajší
pokec
Napsal: čtv úno 01, 2007 11:51
od Serpico
...no peha já ho mám taky ( burrago 1 : 18 )...ale jinak je to góóól...JK začal s návrhem 1951, takže bez opisování...no nakonec Porsche postavil taky čech od Liberce....
Mějte se fajn
poznáte..
Napsal: čtv úno 01, 2007 12:04
od Serpico
....jinak Slávků z rusů je mi na blití....všechno ukradli, nekoupili jedinou licenci...proto tuto provienci neobdivuji... i Tatra udělala Stalinovi tatraplán a to otevřený v jediném kusu....tolik k vděčnosti k velkému bratru ( dnes se nám jeví jako poněkud zaostalý, panovačný a značně přiblblý - nikdy tam nebyl přirozený vývoj, prostě car a velká revoluce, s většími zásobami nerostného bohatství, já bych je dokonce označil jako bolavé místo světa )....to ale nejde změnit...
mějte se fajn
Re: poznáte..
Napsal: čtv úno 01, 2007 13:46
od Slam
Serpico píše:....jinak Slávků z rusů je mi na blití....všechno ukradli, nekoupili jedinou licenci...proto tuto provienci neobdivuji... i Tatra udělala Stalinovi tatraplán a to otevřený v jediném kusu....tolik k vděčnosti k velkému bratru ( dnes se nám jeví jako poněkud zaostalý, panovačný a značně přiblblý - nikdy tam nebyl přirozený vývoj, prostě car a velká revoluce, s většími zásobami nerostného bohatství, já bych je dokonce označil jako bolavé místo světa )....to ale nejde změnit...
Myslim, ze to s tim kradenim nelze zas tak uplne pausalizovat. Protoze treba Ziguli bylo podle oficialni licence, jinak by jim asi tezko Italove sami postavili tovarnu a pomahali s vyrobou. To same vlastne plati i pro ty prvni limuziny ZIS/ZIL, kde jim pro zmenu sami Americane dodali vybaveni zrusene automobilky Packard.
http://fiat.mysteria.cz/historie.htm
http://www.autohit.cz/test/testy.php3?id=498
A navic treba takova Lada Niva byla dost vyjimecne auto, ktere jsem u konkurence nevidel, takze ho asi nikomu neukradli a ani od nikoho nedostali...
BTW Stalin tim raritnim Tatraplanem (nebyl jeden, ale 2 kusy
) pry nikdy ani nejel a Koprivnici trvalo par let, nez to po Stalinove smrti z nejakyho rusaka vypacili zpatky vymenou za novou T603.
http://auta5p.eu/katalog/tatra/t600_05.htm