rád by som jazdil každý deň , ale momentálne ho otec používa ako každodenné auto do práce , takže mne ostáva len na večer , a niekedy nešoférujem skoro týždeň
Aveo 1.4 16V 69Kw, sedan Šedá Metalíza -
výbava : čím ďalej tým lepšia :D
som z toho debil konečne som zistil že ktoré drôty vedú od vodičového motorčeka ( biely , svetlo zelený , čierny) , a zistil som aj to že po zamknutí alebo odomknutí mi stále davajú 10.5 V .. ved po zamknutí by nemal signál zaniknúť ? a prišiel som aj nato že vo vodičových dverách ani motorček nieje ale len akýsi spínač alebo ako by som to nazval ..nemá niekto netajlne fotky konektorov , alebo schému ako by som mohol prepojiť smerovky z centrálom ?
Aveo 1.4 16V 69Kw, sedan Šedá Metalíza -
výbava : čím ďalej tým lepšia :D
Já jsem dával motorek do řidičových dveřích,táhlo se přidělalo k táhlu čudlíku a vlastně dva kabely se vedli do kabiny do řídící jednotky.Fotky jsem nestihl udělat,protože tu je takovž smršt deště a krup že nikam nejdu
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
do prdele ja len nechápem tomu , že prečo tam nieje žiaden motorček ? .a prečo mi to stále dáva 10.5 V ? ......ja som to chcel spraviť len tak tak , že keď auto zamknem tak mi bliknu smerovky , a chcem vedieť či je to vôbec možné DO zatiaľ robiť nebudem , až kám nato nebude čas, chuť a halvne financie
Aveo 1.4 16V 69Kw, sedan Šedá Metalíza -
výbava : čím ďalej tým lepšia :D
Já si myslím že je to správně že to má stálej proud,přece když zamkneš tak je jasné že se nevypne elektro,protože jak by si to odemkl
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
takže, potom musím skusíť vyviesť vodič z RJ centrálu že jo ? ..nato aby mi smerovky blikli ? pretože ked sa auto zamyká a odomiká tak počuť ako relátko cvaká
Aveo 1.4 16V 69Kw, sedan Šedá Metalíza -
výbava : čím ďalej tým lepšia :D
Ano přesně,musí se najít řídící jednotka (pokuď tedy není v těch dveřích,tak dalece jsem to nezkoumal co tam je a není )
A z té řídící jednotky dva drátky do konektrorů ve sloupku dole u řidiče,Koukal jsem a ty konektory nemám ani u sebe tak se to nafotí
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
já si myslím že ten spínač nepotřebuje 12V a že mu bohatě stačí těch 10,5V
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg
až tak dopodrobna zatiaľ nemám elektriku Avea preskúmanú,že kde má byť koľko V, ale vždy ked som robil niečo či už osvetlenie alebo čo tak malo to vždy cez 12 V, takže to skusím znovu premerať ešte ma napadlo, že preto to má na vodičovej strane 10,5 V stálich , pretože je to hlavný motorček a ten všetko riadi a spína, keby som to tak premeral na spolujazdcovej strane tak podľa mňa to tak nebude bude tam len impulz otvorený/zavretý
Aveo 1.4 16V 69Kw, sedan Šedá Metalíza -
výbava : čím ďalej tým lepšia :D
Tak slíbené foto
První fotka je jen na ukázku jaký konektor to je,je to žlutý a je úplně dole jako poslední
Ty červené šipky znázorňují hnědé kabely které se připojili do světle modrého a tmavě modrého kabelu
Škoda 120
Škoda Felicia LPG
Renault Thalia 1,2 16V 2009
Chevrolet Spark
Chevrolet Aveo 1,2 16V,2009 (člen AVEO FANCLUBU) Mitsubishi Lancer X SportBack 1.8 MiVec Invite Carthell Prg