Milane,ja som čítal podobnú úvahu na jednom anglickom fóre,môj subjektívny dojem,po najazdení prvých 100 km.že motor reaguje pružnejšie na pridanie plynu,anipri nutnosti prudšej akceláci,nap. v meste pri výjazde z bočných uuličiek sa "nezadýchava",ako som pozoroval v posledných dobách,aj spotreba v obvyklej norme,ja na tom nejazdím RALLYE ale v bežnej premávke
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
, s tými NGK je to áno aj,Šunkovci ,ale aj iné vozy,s nimi mali problémy,po cca 15-20 000 km, kolísavali otáčky pri ot. nad 3500/min,zas keď som na SEATE nahradil origoš BOSCHky.aké mám terat poklesa spotreba o cca 0,2 l na 100km,na Oplch som mal iba tieto BOSCH-ky tak nemá s čím porovnať,ale obecne by som zhrnul,že kvalita a úroveň BOSCH a NGK 4 SUPER,porovnateľná,určite by som nenmontoval zas ja osobne sviečky zn Brisk, s výnimkou záhradnej terry
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
aj v kosačke máme tuším BOSCH
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
,pre Šunkovcov a vôbec motory s menej ako 4 Valce radil Dr.Palikx ale aj iní sviečky zn. Denso,ja som sa pre BOSCH-ky rozhodol vzhľadom na pomer ceny a kvality
DACIA Sandero 1.0 SCe Arctica -"Šándor" , ex-HUNYADI GETZ 1.1i/2004,zvaný "Veľrybák" , predtým MATIZ 0.8/2003 alias "Šunkovec", na ten nedám dopustiť, ešte predtým TICO SX (1996), okrem toho v minulosti 2x Opel ASTRA, SEAT IBIZA, Š100, Š120L