No zaujimave to tu je. Sa mi to paci jak to tu vrie.
Musim rozduchat tento uuutlm...
Miestami je to tu odborne a miestami subjektivne...
S tym vypoctom Chrudosi, neviem ci si mal pravdu, ale je mam auto tristvrte roka a uz mam 20t km. Proste sa mi to vrati za 3 roky. Ked som si auto kupoval, vsetko som si spocital, neboj. Benzin som chcel, ale proste sa mi neoplatil a vela ludi mi odporucalo diesel. Ja niesom ziadem sviatocny vodic, jazdim kazdy den, nemusim sa furt trepat na benzinku a pocit z jazdy je proste neporovnatelny s 1.8ka (pozor, nehovorim, ze je zla!
)
Hanzy si stale mysli, ze my dieselaci sme v nejakej pasci, ale je to skor naopak...Diesel hlavne
v dnesnej dobe (pretoze diesel mam teraz!) a najblizsich mozno aj 10 rokov sa viac oplati (samozrejme ak sa budeme drzat Chrudovho vypoctu
). Vyvoj benzinov napreduje, ale dieselov tiez. Budu tichsie, uspornejsie a vykonnejsie. A logicky by som si diesel kupil, ak by som za rok najazdil povedzme 5000km.
A silne benzinove motory (taky 3.2 V6 by mohol byt, ale ne do hovadka ako je Captiva), ako tu niekto pisal, ze na ne nemame, by som si kupil nie do auta na kazdodenne jazdenie (komu by sa chcelo tankovat kazdy druhy den, ze?
), ale do mensieho, asi sportoveho coupecka na ktorom by som sa obcas vyblasnil a zamachroval si (napr. Huyndai Genesis, mozno Golf, Focus...). A jasne ze hlavne riesim spotrebu ako skoro kazdy, takze 3.2 V6 by som mohol osrat, hlavne v tej Captive...
To musi byt spotrebicka, hlavne na dlhsie cesty, ze mzprx? Len sa modlis , ze nech uz konecne vyskoci nejaka benzinka, lebo sa bojis ze nedojdes.
Kubiak mi da za pravdu, ktoru mi dieselaci pozname a benzinaci uz nemaju proste co dat...