Stránka 10 z 14
Re: 2.0
Napsal: pát čer 24, 2011 16:27
od Stanoduso
Dimco Nubira 97 píše: Len tu si kopec ludí kúpi diesel a závodí na tom a myslí si že spotreba bude 4 litre... na závodenie je benzín diesel je na jazdenie.
Tiez si myslim!!
To iste mam aj ja!Dokazem zajazdit na fabii za 4,3 a kamos s tym istym autom jazdi za 6 a cuduje sa!Aj ked jazdim vela dialnice a dlhodobu spotrebu mam 5,4 ale ked jazdim v nemecku nebudem brzdit premavku
Vela robi ako clovek jazdi!!V pohodicke sa s tym hatchbackom bude dat pod 6 jazdit!Ale to ukaze cas!
Dimco nubira 97 kedy mas v plane kupit ten hatchback cruze?Dufam ze skor ako ja aby som vedel ci do toho mam ist alebo nie
Ale nie ja do toho hatchbacku 2 163k pojdem!!Nieje tam ziadna ina konkurencia v tej cene!
Re: 2.0
Napsal: pon čer 27, 2011 10:16
od Dimco Nubira 97
otázka je či bude s tým motorom lebo ževraj tam má ísť 1.7VCDI a ťažko povedať či bude aj s týmto motorom alebo len s týmto motorom....
Re: 2.0
Napsal: pon čer 27, 2011 16:18
od Stanoduso
Dimco Nubira 97 píše:otázka je či bude s tým motorom lebo ževraj tam má ísť 1.7VCDI a ťažko povedať či bude aj s týmto motorom alebo len s týmto motorom....
Tak to som zvedavy kolko bude stat stym 1.7d od opla.Ten motor sa uz pouziva roky a ma vychytane vsetky muchy cize je to tiez dobra volba.Len ten vykon ci bude postacujuci.Ale snad aj hej.Hlavne cena ma zaujima.Vykon 125 koni by v podstate mal stacit.Predsa hatchback bude o nieco lahsi.
Re: 2.0
Napsal: stř říj 17, 2012 18:52
od jezevec
zdravím pánové. trochu oživím toto téma. nyní mám audi A4 B5 1.8T a chci přestoupit do vašich řad. konkrétně cruze SW 2.0vcdi LTZ. už jsem byl i na testovací jízdě a v podstatě jsem byl rozhodnutý. jenže jsem tady pročetl pár témat a trochu se začínám bát DPFka... jezdím do práce 15km tam a 15km zpět. víkendy +- to samé, občas trasy 100km a více. celkově to ročně dělá 25tkm... bojím se těch "krátkých" tras do práce, aby dostatečně probíhala regenerace toho DPF. nechci se stát otrokem DPF.
díky tomu DPF jsem začal přemýšlet nad 1.4T. ekonomicky by se mně tolik nevyplatilo, šel bych s výkonem, co mám teď o stupeň níž, což taky moc nechci. na druhou stranu chci spolehlivé, bezproblémové auto. tak vám nevím
Re: 2.0
Napsal: čtv říj 18, 2012 14:48
od smire666
Ono je to o tom, čo chceš. Ak chceš naftu, kúp ju. Ak nie, ber 1.8-mu, bude mať s auto najmenší problém a odpadne perspektívne problém s turbom v budúcnosti...
Re: 2.0
Napsal: čtv říj 18, 2012 16:40
od Joztar
jezevec píše:zdravím pánové. trochu oživím toto téma. nyní mám audi A4 B5 1.8T a chci přestoupit do vašich řad. konkrétně cruze SW 2.0vcdi LTZ. už jsem byl i na testovací jízdě a v podstatě jsem byl rozhodnutý. jenže jsem tady pročetl pár témat a trochu se začínám bát DPFka... jezdím do práce 15km tam a 15km zpět. víkendy +- to samé, občas trasy 100km a více. celkově to ročně dělá 25tkm... bojím se těch "krátkých" tras do práce, aby dostatečně probíhala regenerace toho DPF. nechci se stát otrokem DPF.
díky tomu DPF jsem začal přemýšlet nad 1.4T. ekonomicky by se mně tolik nevyplatilo, šel bych s výkonem, co mám teď o stupeň níž, což taky moc nechci. na druhou stranu chci spolehlivé, bezproblémové auto. tak vám nevím
tiez som mal podobnu dilemu ked som isiel kupovat Orladno ci 1.8 benzin alebo 2.0 dizel ... po tom co som sa previezol som siahol jednoznacne po nafte, si precitaj fora clanky a tak ... ale vatsinou ludia strasia s tym filtrom, poznam ludi co to maju a su uplne v pohode, moj otec ma Galaxy 200tkm a auto ide uplne v pohode oco ani nevedel ze tam ma takyto super vynalez
.. ale samozrejme zalezi ako jazdis ake dlhe streky ... kazdopadne do mesta na kratke trate sa ti nafta vyslovene nehodi ... to uz radsej benzin a LPG do toho
Re: 2.0
Napsal: čtv říj 18, 2012 17:12
od jezevec
kluci tu 1.8 nechci. teď mám 110kw v benzínu + LPG a nechci jít s výkonem níže. navíc ta 1.8 nemá 6stupeň... jak jsem psal, ročně najedu 25tkm, což na diesla je. ale jak jsem zmiňoval, do práce to mám 15km... toho se bojím, aby se za tuto dobu dokázalo DPF bezproblému zregenerovat. jinak bych to neřešil.
Re: 2.0
Napsal: čtv říj 18, 2012 18:57
od Joztar
jezevec píše:kluci tu 1.8 nechci. teď mám 110kw v benzínu + LPG a nechci jít s výkonem níže. navíc ta 1.8 nemá 6stupeň... jak jsem psal, ročně najedu 25tkm, což na diesla je. ale jak jsem zmiňoval, do práce to mám 15km... toho se bojím, aby se za tuto dobu dokázalo DPF bezproblému zregenerovat. jinak bych to neřešil.
noo ja momentalne dochadzam do prace tiez cca 15km tam a s5 ale nechodim cez mesto idem cez obchvat ... jazdeniu v meste sa vyhybam ako to ide ... pokial je to nevyhnutne samozrejme idem aj v meste ale motor sa snazim drzat v otackach a vobec nechodim podla ukazovatela shift ... vatsinou idem tak na 2000-2500 otacok ... s DPF sa da zit ale nepocitaj so spotrebou 5l
ja mam momentalne kombinovanu 7.4 ale orlando je vatsie tazsie auto takze na cruze to bude asi menej ... samozrejme nepouzivam auto iba na cestu do prace .. cez vikendy nejaky ten vyletik navsteva rodicov cca 50km od mojho terajsieho bydliska ... zatial mam nieco zec 1600km nabehane a filter sa mi vypaloval 2x a oba vypalovania som postrehol bez problemov staci sledovat aktualnu spotrebu ... pocas vypalovania je hoodne vyzsia ako normal to si urcite vsimnes a celkovo auto sa sprava cudne ... oba vypalovania som dokoncil aj ked to druhe bolo na ceste do prace tak som trochu meskal
orlando je moje prve nove auto a prvy dizel .. tiez som mal obavy z DPF hlavne po precitani roznych clankov a for som bol zhrozeny a presvedceny ze to nexcem .. a nakoniec som aj tak kupil
pokial budes tankovat dobru naftu + aditivum a 1x za rok nalejes DPF super clean nemal by byt problem .. problem nastane ked pravidelne nedokoncujes regeneracie a olej sa ti nariedi naftou potom budes casto chodit na vymeny oleja
, uplne by som vylucil naftu ak chodis iba mesto kratke trate, studeny motor - to filtru neprospieva a bude casto vypalovat co sa prejavi aj na spotreba aj na oleji ...
pocul som o moznosti ze sa da riadiaca jednotka prenastavit tak ze kontrollka vypalovania bude svietit pri kazdom vypalovani nie iba last warning ... to je podla mna idealne riesenie ... ale podrobne som to nezistoval musim sa opytat v servise ci to budu vediet
Re: 2.0
Napsal: čtv říj 18, 2012 19:25
od jezevec
těch 15km není městem. je to po okreskách. jinak to taky bude moje první auto a první diesel...
Re: 2.0
Napsal: čtv říj 18, 2012 20:17
od Joztar
jezevec píše:těch 15km není městem. je to po okreskách. jinak to taky bude moje první auto a první diesel...
jazdenie s DPF je asi tak ze proste musis vytacat motor do vyssich otacok aby teplota plynov bola vysia a filter aby sa priebezne vypaloval... no aj tak cas od casu sa stane ze sa upcha a vtedy sa spusti nutena regeneracia ... nepocitaj s tym ze stale sa ti to stihne vypalit pocas tych 15km do alebo z roboty ... to auto nevie kedy ty ako dlho pojdes proste to spusti ... vatsinou v tu najnevhodnejsiu chvilu (njakolko jazdis kratsie streky) takze skor pocitaj ze sa obcas trochu povozis a povypalujes ...
Re: 2.0
Napsal: pát říj 19, 2012 07:04
od klakson23
Taky pořád váhám, ale asi nakonec do Chevyho nepůjdu, což mě mrzí. Líbí se mi moc jak orlando, tak cruze SW. Benzín nechci, pouze naftu. U konkurence jsem neslyšel žádné problémy s vypalováním a "nuceným" ježděním v nejnevhodnější dobu. Takže škoda
Re: 2.0
Napsal: pát říj 19, 2012 07:28
od smire666
Nechcem ti brať ilúzie ale to, že problémy s vypaľovaním nikto pri konkurencii nespomína ešte neznamená, že nie sú... nemyslím si, že bude rozdiel v problémoch s opakovanými nedokončenými regeneráciami medzi GM a napr VW............
Re: 2.0
Napsal: pát říj 19, 2012 08:33
od Kjub
Treba ale uznat ze u VW a Skodovici maju diesle lepsie spotrebu...na druhej strane cena je vyssia a nemaju taky styl ako Chevy...
Re: 2.0
Napsal: pát říj 19, 2012 14:07
od Joztar
smire666 píše:Nechcem ti brať ilúzie ale to, že problémy s vypaľovaním nikto pri konkurencii nespomína ešte neznamená, že nie sú... nemyslím si, že bude rozdiel v problémoch s opakovanými nedokončenými regeneráciami medzi GM a napr VW............
presne tak ... staci trochu pokukat po nete prejst zopar clankov nejake to forum a clovek zisti ze problemy s DPF maju komplet vsetky znacky aut! proste treba sa tomu viac venovat a sledovat to a poctivo vypalovat
a nemal by byt problem ... placu len ty co o tom nic nevedia popripade kupili staru jazdenku uz s upchatym filtrom ... zasa tiez niesom odbornik na tuto tematiku ... je to nove auto a cas ukaze ci to bolo spravne rozhodnutie ... ale zatial ide ako piiila
Re: 2.0
Napsal: čtv lis 08, 2012 21:33
od Krtek
Pokud vim problémy maj ty systémy co vypalujou filtr jako to má GM. Pokud maji trysku navíc a vstřikujou do výfuku naftu při vypalování tak to funguje a nezlobí. Holt když někdo šetří... tak to zaplatí zákazník.