Stránka 10 z 16
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát srp 31, 2012 16:31
od Kjub
Zalezi aj asi od kusu...ja som s filtrom v pohode, este sa mi neznizil pri tom vykon, ani mi nevyhadzovalo ziadnu chybu. A klimu si zapinam ako chcem a kedy chcem. Mozno treba ziadat o vymenu filtra...
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát srp 31, 2012 19:12
od Krtek
Ono je asi fakt nutno uznat že nafťáky jsou pro Cruze vzhledem k váze a vákonu jediný rozumný motory. Odhaduju že 1.6 a 1.8ka s tim tolik nehejbou. Já se do budoucna koukam po nějaký "obyčejný" benzínový 2.0 a vejš bez turba a podobných nesmyslů. A těch je dneska v nových autech čim dál míň
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát srp 31, 2012 19:36
od Matsonic
Kdyz se tady pretrasa co lita za soucasnyma autakama, no za modernim benzinakem lita do ovzdusi tolik benzinu, ze by me na to mohla jet sekacka
.. duvod? Emisni normy se meri jen v urcitem rezimu a v jinych uz muze litat z laufu co chce a ten malinky kat co je tam z duvody uspory, se musi take necim chladit
Co se tyce DPF ... Nepoznam v aute ze se me spusti ventilator nebo vyhrivani okna pri vypalovani DPF, rekl bych ze se ani nespousti(za jizdy), spousti se kdyz vypaluje(o cemz nevim) a vypnu motor. Okmazitou spotrebu nemam a prumernou nesleduji, protoze ukazuje o cca 0,5 - 1l vic nez je skutecnost, takze tam to taky nepoznam.
Cca pul roku me to svitilo kazdejch 600 - 800 km. Coz bylo od rijna do cca kvetna. Pak me prehrali SW a asi po dvou roznurich se me uz 3 mesice kontrolka nerozla.
Jizda? Jezdim vsechno - ve meste 20km do prace a z prace, popojizdeni po meste, vikend na chatu a zpet 40 + 40km, dalnice 100 - 200km a zahranicni cesty 400 - 1000km.
Kdybych koupil benzin tak bud 2,4 se spotrebou 11 - 13 litru, nebo 3l s vyssi pojistkou i taktez spotrebou. Ted jezdim v prumeru stale tesne pod 8l.
Tak uvidim jak to bude pokracovat
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: sob zář 01, 2012 12:58
od radgosk
Skusenosti po vymene SW DPF:
auto zacina opat cukat, jazdim dialnice, mimomesto aj mesto. Filter sa vypali na dialnici - 70km pred cielom, clovek si povie parada, teraz sa nemusim stresovat minimalne 500km. pobeha po meste cca 15km, cesta spat 150km bez problemov. Na druhy den clovek pobeha po meste 20km a na konci sa uz zasa ozyva DPF, ok idem ho vypalit do tatier - EURO 5 norma nadovsetko. Clovek na druhy den a treti den pobeha po meste 25km a fileter sa ozyva, auto opat skrype, zacina cukanie ... nie som si isty ci ten DPF vydrzi v mojom aute do dalsej servisnej kontroly
Co sa tyka toho vypinania motora a oranzovej kontrolky filtra, uz som to tu niekde pisal, skusal som to pri vypinani ignorovat niekolko krat, nic sa nestalo, cez servisnu som presiel bez povsimnutia, takze papalasov v aute by si nemusel stresovat vozenim sa po meste
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: sob zář 01, 2012 13:46
od zavodak-1
A skušali ste pridávať aditíva do nafty ??? Ja dávam od novoty VIF a neni problém. Moje trasy sú 25 kilakov okreska a 4 mesto a semtam dialnica 40 kilakov a tam ho poriadne potiahnem .A mám najazdené skoro 40000 kilákov a ešte nikdy mi kontorlka nesvietila.A vypaluje sa mi to raz za 800-1000 kilákov a vypalovanie trvá asi tak 10 kilákov.Nikdy som nepocítil nejake trhanie skackanie možem zaklopat za 2 roky a 40000 kilometrov som nemal žiadny problém okrem vrzgajucich sedačiek ale to bola maličkost.. A ten pocit ked ukázujem novým octaviam a golfom zadné svetlá je užastny.
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: sob zář 01, 2012 13:57
od radgosk
Tak to ti gratulujem ze nemas s tym problem, ale kazdopadne mas iny motor, moze to byt aj tym.
Ale zaujimal by ma nazor tych, co maju AT, ci ties pocituju problemy s DPF, lebo ked nie, tak to je iba zalezitost stylu jazdy.
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: sob zář 01, 2012 18:04
od vilem
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: ned zář 02, 2012 18:52
od Krtek
Nedá mi to nedat sem drobnou anketu, ke který mně inspirovala včerejší návštěva v Lešanech
Na obrázku je za:
a) tank T-72 provádějící bojové zadýmování
b) vozidlo Chevrolet provádějící vypalování filtru DPF
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 07, 2012 18:56
od radgosk
Tak pani, som pevne rozhodnuty vyhodit ten filter prec, pridava sa niekto? Zaujimaju ma proti argumenty proti. Moje argumenty, preco sa zbavit DPF, su:
1. Po nahrati noveho softu sa filter, asi preventivne, chce vypalovat velmi casto, a to uz pri najazdeni cca 40km po meste!
2. Software je tak blby, ze aj ked prejdem po dialnici 200km, tak sa nezacne vypalovat, ale ak vzapati najazdim v meste 15km, tak sa zapina vypalovanie
3. Zvysuje to spotrebu podla mojich pozorovani minimalne o 1 liter/100km
4. clovek je obmedzovany a musi znizovat hodnotu auta zbytocnym jazdenim 20km iba kvoli vypalovaniu DPF
5. v navaznosti na bod 4, myslim ze ekologicky prinos DPF je minimalne otazny
6. DPF si davaju vyberat aj vodici premiovych aut (AUDI... ), takze nebude problem iba v kvalite Cruze
7. Auto pred vypalovanim vydava skryplave zvuky, trha auto pri jazde po meste pri konstatnej rychlosti
8. Nie je problem s meranim emisii na STK
9. Jedna sopka vychrlila za par dni tolko castic, co vsetky auta sveta za 200 rokov
10. proste DPF nepotrebujem
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 07, 2012 19:44
od odrifuk
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 07, 2012 20:23
od Richard
No odstranění DPF asi nebude problém, ale problém je v tom co za tebou zbude....... dříve v normalních nafťácích lítaly z výfuku brikety a ty spadly na zem a v podstatě se nic moc nestalo..... čím vyšší tlaky v railu tím menší saze..... a ty už na zem nespadnou, ale zůstanou ve vzduchu a hezky lítaj a všichni včetně tebe je spokojeně vydejchaj a pak v klidu zhebnou na rakovinu plic.... takže asi tak
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 07, 2012 20:32
od radgosk
Richard píše:No odstranění DPF asi nebude problém, ale problém je v tom co za tebou zbude....... dříve v normalních nafťácích lítaly z výfuku brikety a ty spadly na zem a v podstatě se nic moc nestalo..... čím vyšší tlaky v railu tím menší saze..... a ty už na zem nespadnou, ale zůstanou ve vzduchu a hezky lítaj a všichni včetně tebe je spokojeně vydejchaj a pak v klidu zhebnou na rakovinu plic.... takže asi tak
Odporucam precitat clanky o tej sopke s tym krkolomnym nazvom, zistis, ze tie nase dizle su ozaj neskodne
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: pát zář 07, 2012 21:10
od vilem
Aco ty naši podnikavci co sem navvozili ruzný odpat včetně pneu a pak zapáli hoří totu kolik dnu totě nevadí dýchat,a cotěch kamionu co tu maj tranzit deně tuny sazí. tonikomu nevadí,ale malí občan stoho se tahaj prašule , a hotovo sol,.to co uřednici nanás chystaj se budete divyt.
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: sob zář 08, 2012 00:49
od Krtek
To se mi líbí tenhle typicky českej přístup... On krade takže já můžu taky. on dělá bordel takže já to už neposeru s tou svou troškou... A pak se divme že jsem kde jsme.
Ale jinak tvoje důvody (dělá to víc paseky než užitku) chápu. Sám nevim jak bych to řešil
Re: Filtr pevnych castic
Napsal: sob zář 08, 2012 08:17
od Matsonic
Richard píše:No odstranění DPF asi nebude problém, ale problém je v tom co za tebou zbude....... dříve v normalních nafťácích lítaly z výfuku brikety a ty spadly na zem a v podstatě se nic moc nestalo..... čím vyšší tlaky v railu tím menší saze..... a ty už na zem nespadnou, ale zůstanou ve vzduchu a hezky lítaj a všichni včetně tebe je spokojeně vydejchaj a pak v klidu zhebnou na rakovinu plic.... takže asi tak
Diesel bez DPF ma vyfuk smerovany k zemi aby ty saze sly na vozovku. S DPF maji zase rovny jak u benzinaku, protoze by tam saze byt nemely.
Tak zmeni koncovku a je z neho ekolog.
A toho benzinu co dychame z modernich TSI aut