NO,Mňa potešilo a aj nepotešilo -výmena búraných dverí.Potešilo ma v tom to,že mi to už konečne po 2 mesiacov opravili a nepotešilo to, ako služba servisu...Proste ja som chcel nazad tie burané dvere,čo aj zaznačili do zák.listu.Pri preberaní auta som sa pýtal,kde mám staré dvere.Hľadal to chlapík(možno len na oko) a nakoniec mi povedal,že to už odniesli do šrotu
.Vraj aj tak boli tak nabúrané,že by sa to nedalo ani vyklepať,lebo je vo dverách taká výstuž,čo sa nedá narovnať...No čo?! zabijem ich?! ďalej mi zaznačili do toho zák.listu ,že povysávajú auto
samozrejme že to povysávané nebolo...Ani zato sa mi nechcelo hádať sa...Tretie prekvapenie ma čakalo doma,kde som sa pozrel podrobnajšie na tú "prácu"(tam sa mi nechcelo,lebo pršalo...)ako som sa pozeral,na konci okenného rámu-kde je ten spoj so samotnými dverami "otvorený"(presne tam,v tej úrovni ,kde začína vnútorný plast dverí nad zámkom).Proste na druhých dverách je okenný rám spojení s "telom"dverí zvarom a na vymenených je to proste nespojený plech.Je tam škára. A keď som zavolal do servisu,povedali,aby som prišiel,lebo si to nevedel predstaviť.Keď to uvidel,skonštatoval,že to už takto dostali od výrobcu.No to mi je jasné,že to neoddelili oni
.Keď som sa pýtal,či to tam nebude zatekať,povedal,že aj keby zatekalo,vytečie to z otvorov na spodku dverí...takže tak...A cena?
Bez DPH(19%):(papier mám v aute-tak všetko neviem presne)
nové dvere-13.448,.Sk
farba -3.500,
Nejaký tmel -440,-
nová lišta na dvere-cca 700,-
náter proti korozii-,????
ostatné práce po-niekoľko krát 880 Sk,(striekanie a tak...)
Proste : 25000Sk + DPH = bez pár korun
30.000 Sk
Platilo sa krycím listom,akurát som zaplatil spoluúčasť -3.590(1% z ceny auta),ale to mi vráti poisťovatel vinníka...