Stránka 9 z 15
Re: DPF
Napsal: čtv bře 21, 2013 20:27
od Mefisto
hladik2 píše:Počkejte až sem vleze hanzy,to si vypijete
Co by tady delal, tady se nekeca o sporacich MORA
Re: DPF
Napsal: čtv bře 21, 2013 21:09
od Hanzy
Raději 1.6 benzin čistý tichý bez třepotu než cokoli klepotřasčmoudové s vypalováním sazí...
Mefisto hele mimo zemědělství ve ktrém děláš je nafta i do kotle kterým jezdíš?
http://www.topeni-topenari.eu/topeni/to ... -naftu.php
Re: DPF
Napsal: čtv bře 21, 2013 21:17
od odrifuk
už je to tu
Re: DPF
Napsal: čtv bře 21, 2013 21:20
od Hanzy
Re: DPF
Napsal: pát bře 22, 2013 05:24
od Mefisto
Re: DPF
Napsal: pát bře 22, 2013 07:50
od Hanzy
Mefisto a ty máš toto?
http://www.adima.cz/topeni-naftove-KARO ... avene.html
Jen nevím jak to má s filtrem DPF bo bez by to byla nuda...
Re: DPF
Napsal: pát bře 22, 2013 09:43
od mino
Ja by som si osobne pri mojom štýle jazdy traktor nikdy nekupil. Jazdím do roboty 5 km. Tam by sa ani nestihol motor zahriať a strašne by trpel. To vypalovanie by sa ako tu čítam u mna dialo dosť často. Každý tu oponuje tým že ako ten diesel ide v porovnaní s benzínom. Pri dnešnom sadzobníku pokut sa človek nechá zviesť a už je to tu. OK. Pri nutnosti obehnutia je to ok. Ale spotrebovo je dnešný diesel s filtrami v prepočte na tom istom ako motory novšej konštrukcie kde na dlhej trase nieje problém jazdiť okolo 5-6 L. A ako nabádal niekto v TV aby nahlasovali dymovnice tak ja som tiež za. Jednoznačne dnes najlacnejšia kombinácia benzín + lpg. Aj ked má aj ta zopár nevýhod. A teraz do mna......
Re: DPF
Napsal: pát bře 22, 2013 12:45
od Joztar
no ska jasne ze na 5km jazdy si kupi dizla len somarr a este k tomu po meste ... ale pri 5km by to bolo asi uplne jedno ... proste niekomu sa to vyplati inemu nie
Re: DPF
Napsal: pát bře 22, 2013 16:50
od Mefisto
mino píše:Ja by som si osobne pri mojom štýle jazdy traktor nikdy nekupil. Jazdím do roboty 5 km. Tam by sa ani nestihol motor zahriať a strašne by trpel. To vypalovanie by sa ako tu čítam u mna dialo dosť často. Každý tu oponuje tým že ako ten diesel ide v porovnaní s benzínom. Pri dnešnom sadzobníku pokut sa človek nechá zviesť a už je to tu. OK. Pri nutnosti obehnutia je to ok. Ale spotrebovo je dnešný diesel s filtrami v prepočte na tom istom ako motory novšej konštrukcie kde na dlhej trase nieje problém jazdiť okolo 5-6 L. A ako nabádal niekto v TV aby nahlasovali dymovnice tak ja som tiež za. Jednoznačne dnes najlacnejšia kombinácia benzín + lpg. Aj ked má aj ta zopár nevýhod. A teraz do mna......
Proc do tebe?
Za 1. Kdyz porovnas spotrebu nalozenyho Orlanda v beneli a dieslu, bude tam nejaky litrik rozdil.
Cili musi se srovnavat vzdy stejne vozy.
Za2. Ano sporak je levnejsi, ale nejezdi za 18czk. Rozpocitejte do toho cenu zarizeni, vsechny vicenaklady a litr benzinu na 100 a zjistime ze jezdi za 28. Coz je taky dobry, ale uz to neni za pulku
Re: DPF
Napsal: pát bře 22, 2013 16:54
od Mefisto
Problem s DPF je v prvni rade ve stylu jizdy, ktery je nutno oproti jizdy se starym TDI zmenit.
Dnesni diesel s DPF uz neumi jezdit po meste 50km/h na 5. prevodovy stupen(tzv. na vypary), klapka privre privod vzduchu a hrne se tam vic nafty, ta pak vali do DPF a ucpavaho. Toto obchazi vozy s AdBlue
Re: DPF
Napsal: pát bře 22, 2013 21:17
od Hanzy
Mefisto kde si zas přišel že LPG s součtu vychází 28l ty si asi vyšel z pomocné školy a matematiku jste neměli nebo takový blud jsem dlouho neviděl...
Asi proto ses v ČR nechytil a šel někam do hloupákova nebo tady musí i prodavačka za pultem umět počítat...
Re: DPF
Napsal: sob bře 23, 2013 04:17
od Mefisto
Pro mene a vubec vnimave doplnim.
Prvni cifra je 18czk za jednotku LPG
Druha cifra 28czk je za jednotku LPG vcetne zapocteni vsech vicenakladu.
Nejedna se tedy o litrovou spotrebu.
Re: DPF
Napsal: sob bře 23, 2013 07:35
od Hanzy
Kdes i přišel na takovou hovadinu???
Jaké vice náklady???
Návratnost je jasná a pak jen čistě nálaky za LPG když mám spotřebu 15l x 36 =540 to je 5.40 km když LPG které ja ted tankuju za 16.50 a kdyby za tech tvých 18 tak mám km za 2.70 + 0.36 benzín jsem na 3.10 zaokrouhleně tudíš je úspora 2.30kč/km
Přestavba V6 kolem 30000kč /2.30 = 13043km a investice vrácena a pak již jen tankuješ a jezdíš za polovičku oproti benálu.
Vysvětleno snad i pro děcko...
Žádné další vícenáklady nejsou max 250kč revize jednou ročně a to samé filtry oproti klepomrdu zadarmo....
Vráceno když je auto ve firmě neplatí se silniční daň je osvobozeno to pokryje vícenáklady servisu a ještě zbyde hodně na zábavu!
Investice se vrátí vlastně jen na silniční dani takže vlastně není žádná!
Re: DPF
Napsal: sob bře 23, 2013 09:49
od mino
Presne tak ja som pri C3 picassu šetril po započítaní všetkých nákladov cca3,8-4 e podla štýlu jazdy. Prestavba komplet s papierovačkami bola 940 e. Po cca 25 tis km je zariadenie splatenea 1x za rok na garanciu a pohoda.
Re: DPF
Napsal: sob bře 23, 2013 10:38
od Mefisto
No neni to tak docela pravda.(nemuzes brat ceny ktere mas ty, ale ty co jsou v prumeru v CZ)
Cena zarizeni podle typu, poctu valcu, zpusobu vstrikovani je do 12000 az do 70000.
A pokud chci setrit tak musim motat kilometry, nesetrit auto, protoze se ho musim brzo zbavit.
Je rozdil kdyz si to poridi taxal a nebo deda v duchode
No a nemluve o tom, ze dnesni vozy jsou tak delane ze ani vyrobce si jiz netroufa davat do nej LPG(vetsina vyrobcu, kteri montovala LPG jiz z prvovyroby od toho upustila), z toho vypliva ze dostava poradne nafrak
A jeste si zapomel na ten litrik benalu na 100km co ti to sezere
Hanzy nas presvedci abychom sli do
http://www.autolysa.cz/lpg-diesel-1