Stránka 78 z 81

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 17:14
od Chevrolet L.A.
Iron píše:Jak to tady sleduji, každý si brání to svoje.Diesel je super,ale je pravda, že problémy začínají po 200 000 km.
Vstřiky,spojka,dvouhmotový setrvačník,filtr pevných částic.Už to neni, jako dřív.1,9 v berlingu-nebyl problém natočit 700 000-já ho měl, furt to jelo.Nebo 1,9 v Octávce.To samý.Ale dneska je to jinak.
1,8 na plynu-projdi si forum o LPG.Už tam jeden kolega skončil v 70 000 :( .Jste si jistý, že je plyn vhodný do Orla.Nemluvě o reservě.Ať vybereš jakýkoliv motor,hranice 200 000 km-pryč s ním.Co se týká vysokých otáček,je to hlavně problém 1,8-nemá 6.Spotřeba u 1,8 nejvyšší-1,4 a diesel-srovnatelné+možnost rezervy.
Nicméně je to super kára a už se na Orla těším. :PP: Tak mi to nekažte. :mrgreen: Jinak bude bílý.Dokoupím boční lišty na dveře.Jinak jsem koukal na tmavě šedou-ta loňská je super,letos ji ale již nedělají.


Podle statistik spotřebitelé volí spíše benzín :Značka Chevrolet za období 6/2013 prodej Orlando 300ks z toho 69 ks diesel.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 17:49
od Predoš
Myslím, že taková statistika je celkem dosti zavádějící, aby byla opravdu přesná, museli by být ceny stejné, pokud je rozdíl v motoru 77tis Kč pak je jasné jak to dopadá, prostě lidi co nenajedou více než 20tis ročně budou vždy volit benzín, vyjímkou budou ti, co chtějí vyšší výkon.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 17:55
od smire666
V DE bude ten pomer opačný, skôr budú ochotní ( a aj schopní ) si doplatiť na naftu...

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 18:11
od Poky Ul
smire666 píše:V DE bude ten pomer opačný, skôr budú ochotní ( a aj schopní ) si doplatiť na naftu...
Adame taky v DE bych na rozdíl od ČR neměl strach že natankuji nekvalitní naftu. :(

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 18:12
od smire666
Hlavne sa tam po diaľnici dostaneš skoro až do obývačky... ;)

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 18:13
od Poky Ul
Chevrolet L.A. píše:
Iron píše:Jak to tady sleduji, každý si brání to svoje.Diesel je super,ale je pravda, že problémy začínají po 200 000 km.
Vstřiky,spojka,dvouhmotový setrvačník,filtr pevných částic.Už to neni, jako dřív.1,9 v berlingu-nebyl problém natočit 700 000-já ho měl, furt to jelo.Nebo 1,9 v Octávce.To samý.Ale dneska je to jinak.
1,8 na plynu-projdi si forum o LPG.Už tam jeden kolega skončil v 70 000 :( .Jste si jistý, že je plyn vhodný do Orla.Nemluvě o reservě.Ať vybereš jakýkoliv motor,hranice 200 000 km-pryč s ním.Co se týká vysokých otáček,je to hlavně problém 1,8-nemá 6.Spotřeba u 1,8 nejvyšší-1,4 a diesel-srovnatelné+možnost rezervy.
Nicméně je to super kára a už se na Orla těším. :PP: Tak mi to nekažte. :mrgreen: Jinak bude bílý.Dokoupím boční lišty na dveře.Jinak jsem koukal na tmavě šedou-ta loňská je super,letos ji ale již nedělají.


Podle statistik spotřebitelé volí spíše benzín :Značka Chevrolet za období 6/2013 prodej Orlando 300ks z toho 69 ks diesel.
To se prodalo za 6 měsíců jenom 300 Orlu :idea: -P

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 18:14
od Poky Ul
smire666 píše:Hlavne sa tam po diaľnici dostaneš skoro až do obývačky... ;)
To je taky pravda a o kvalitě těch dálnic raději ani ................

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 20:43
od Chevrolet L.A.
Jen pro zajímavost Orlando je v období 1-6 2013 nejprod. chevy jako druhý Cruze 275ks a pak Aveo 121ks a následuje Captiva 79ks.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 21:07
od Chevrolet L.A.
Ještě jedna zajímavost vozů Orlando můžeme v ČR potkat 1854ks (z toho 550 xkamna) :mrgreen:

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 21:20
od 357
V Německu se 1.8 MT nabízí pouze u dvou (z celkových pěti) nejnižších stupňů výbavy, a taky určitě hraje roli to, že rozdíl mezi benzínem a naftou je jen 650 Euro, což je při cenách skoro 30.000 hrst drobnejch...

https://www.chevrolet.de/eap/Preisliste-Orlando.pdf

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: stř črc 17, 2013 23:42
od Chevrolet L.A.
koukám,že i v Německu jim v katalogu uvádí kombinované spotřeby na které se s Orlandem jen těžko dostanou :lol:

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv črc 18, 2013 07:59
od Joztar
treba si aj uvedomit ze orlando je lacne auto / velke auto 7 miest pre rodiny co nemaju peniaze na nieco "lepsie" "kvalitnejsie" v porovnani s konkurenciou je stale o nieco lacnejsi co je jeho vyhoda pri kupe a doplacat 2.5tis-3tis za dizel sa niekomu moze zdat vela no kto chce zihadlo tak si to priplati.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv črc 18, 2013 13:26
od majkii
Neviem či Orlando je lacné auto. Ja si to nemysím. Ak hrubo orientačne pozriem do aktuálnych cenníkov priamej konkurencie mi nepríde o moc výhodnejšie a lacnejšie. Orlando je zaujímavé ak sa kupuje cez Fleet, ja nie som podnikateľ ani učiteľ, či lekár tak riešim ceny bez Fleet, v tom prípade má Orlando viac než zdatných konkurentov najmä francúzke "skleníky" Peugeot a Renault, zaujímavo vyzerá aj Toyota a staručká Zafira Classic na báze ktorej je Orlando postavené.

Fakt len zbežne povedzme príklad v benzínoch, ak by som dnes vyberal Ortando tak s 1.4 motorom minimálne LT+:

- Orlando 1.4 103 kW/140 k LT+ + príplatok za metalízu akciová cena 19 800 €

- Renault GrandScenic 1.2 TCe 97 kW/130k Dynamique + prípalatok za farbu akciová cena 19 940 €
- Toyota Verso 1.8 108 kW/147k SKY + príplatok za farbu akciová cena 20 000 € (neponúka downsizingový turbo benzín)
- VW Touran 1.4 TSI 104 kW/141k + metalický lak comfortline 21417 € (cenníková cena bez akcie)
- Ford C-MAX 1.0 EcoBoost 92 kW/ 125k Trend 20560 € (cenníková cena bez akcie)
- Peugeot 5008 Style 1.6 THP 115 kW/ 156 k Style + metla 19230 € - akcia + "odkup" starého vozidla
- Citroen C4 GrandPicasso - nepredáva sa s benzínovým motorom
- Opel Zafira Classic plus 1.8 103/140 + metalíza 17290 € (neponúka downsizingový turbo benzín)

do porovnania som nedal sedem miestne škatule ako Citroen Berlingo/Peugeot TePe či Daciu Lodgy alebo Fiat Doblo. Tieto nie sú pre početnejšiu rodinu vhodné.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv črc 18, 2013 13:33
od Joztar
ked som ja kupoval s takym vykonom v dizli vsetko bolo drahsie! + vzhlad orlanda neokukany robustny dizajn proste kus pekneho auta a v tej dobe (minuly rok) ich aspon v KE kde byvam behalo dost malo. tak bolo rozhodnute. ale dalsia vec su tie cennikove ceny ... treba ich brat s rezervou priamo na mieste sa furt dohodnes ked predajca chce predat a napriklad ked beres skladovku priamo z predajne tak este lepsia cena.

Re: Chevrolet Orlando

Napsal: čtv črc 18, 2013 14:49
od majkii
Ok to beriem, len Orlando o čosi podraželo ako sme kupovali, a zľavy na predajni sa tiež dajú dohodnúť aj u iných predajcov. Ja som sa tuho rozhodoval Renault GrandScenic 7 miestny verzia Dynamique (vyššia výbava než Orlando LT+) stál v tom čase rovných 17000 € ale so slabučkým benzínom, a Orlando po všetkých zľavách bolo 17850 €. Ja som ale mal možnosť kúpiť predvádzačku Orlanda a tá bola na úrovni fleet za 14800 € tak nebolo o čom uvažovať pre Orlando rozhodla hlavne cena a oželel som somarinky čo mal Renault naviac.

Chcel som len povedať, že aktuálne to Orlando nemá ľahké a ak by som kupoval nové auto pre rodinu rozhodovanie by bolo dnes omnoho ťažšie, v tomto segmente sa ponuka neuveriteľne vyrovnala a tak rozhodujú drobnosti