Stránka 76 z 81
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: sob črc 13, 2013 13:13
od Predoš
357 píše:Moc pěknej článek... Já byl vždycky odpůrcem EU a tohle mně opět v mém přesvědčení utvrzuje. Asi si budu muset příště kupovat jen auta dovozená z USA
Mimochodem jak to funguje v tom tvým dýzlu?? Nechá to ten motor aspoň pořádně zahřát a klimačku dostatečně nachladit?? Jeden známej to má ve služební Kia Ceed a povídal, že prej větší pí....nu ještě v autě neměl... Já bych to až tak nezatracoval, ale nechce se mi za to připlácet a taky se bojím zvýšenejch nákladů, až se to začne sr..!
no právě že to programoval nějaký dement, protože jsem vyjel od domu a po cca 200 metrech zastavil a auto vzdechlo, takto to může u nafty nastavit jen blb, je to hovadina i při teplém motoru, teda ve městě jako Praha, kde průjezd po magistrále je cca 200x zastavit, neví kam se tato funkce hodí, ale na můj provoz ne, buď Praha - nebo dálky, nikde to využití nemá, ale jak jsem psal, již v podstatě není na výběr, bude to všude, vlastně už v autech 2013 je to velmi časté, ale vypínat to jde, no tak je to holt o jedno zmáčknutí navíc, zase to má automat svícení, dešťový senzor a zatmavovací vnitřní zrcátko, tak nemusím mačkat jiné čudlíky
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: sob črc 13, 2013 13:24
od 357
Já bych se raději soustředil na čudlíky spolujezdkyně...
A nezkoumal jsi, jestli to nepůjde odpojit trvale? Třeba by stačilo vybrabčit tomu pojistky... Chcípat studenýho chrochťáka je fakt šílená zhovadilost! Kdyby to bylo ošetřený tak jak je to popisovaný v tom článku, tak by to eště šlo, ale tohle je úplně na .....
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: sob črc 13, 2013 13:43
od Predoš
357 píše:Já bych se raději soustředil na čudlíky spolujezdkyně...
A nezkoumal jsi, jestli to nepůjde odpojit trvale? Třeba by stačilo vybrabčit tomu pojistky... Chcípat studenýho chrochťáka je fakt šílená zhovadilost! Kdyby to bylo ošetřený tak jak je to popisovaný v tom článku, tak by to eště šlo, ale tohle je úplně na .....
zatím nezkoumal, auto mám měsíc a už jsem si na to vypínání asi zvykl,...jo a ty čudlíky tedy ještě proberu se ženou
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: sob črc 13, 2013 14:05
od 357
Když jsem si vybíral svýho Orla, tak jsem měl zprvu jasno jen v tom, že to bude benzíňák. Chvíli jsem pak ještě špekuloval nad stupněm výbavy a nad manuálem nebo automatem, protože se mi na něm líbila ta šestka. Pak jsem si v salúnu všiml, že tam maj úplně novýho Orla v benzínu a se šestikvaltem! Prodejce ke mně po chvíli přišel a já se přeptal, co že je to za úžasnou novinku. On mi povídá, ať na to raději rychle zapomenu, protože mu sice nepřipadám jako psychopat, ale pokud by mi prý tohle doporučil a prodal, tak ho prý nejspíš přijdu zastřelit, protože pokud si plánuju Orla ponechat dýl, než je těch pět let záruky, tak se mi to prý tutově posere a on se prý má moc rád na to, aby mně před tím raději nevaroval...
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 20:43
od Iron
Ahoj všichni, tak že s tou 1,4 jste mi v tom nadělali pěkný zmatek.
Volba 1,4 je logická. 1,8 nemá 6, nechci jezdit po dálnici s otáčkami okolo 4 000,platit spotřebu okolo 9 l.
Diesel by byl skvělý, ale vzhledem ke složitosti motoru a kvalitě český nafty jsem zavrhnul.\A to nemluvě o DPF-fakt nechci někde jezdit 20 minut zbytečně kvůli vypálení.Nemluvě o krátkých vzdálenostech-nákupy atd.
¨Když to sečtu.Spotřeba jako u nafťáka ,nižší povinné ručení,tišší při jízdách po dálnici-oproti 1,8.
Start-stop jde vypnout.Nicméně než já najedu 200 -250 000,což si myslím, že ten motor vydrží, tak z toho bude auto do muzea.Příplatek oproti 1,8 je 40 000 vzhledem ke střešnímu oknu-dobrá vychytávka. Nevím ,jak často si kupujete nové auto, ale já poprvé.Ta 1,8 je skvělá-ale kdyby měla 6.Musel bych předělat na plyn, to je 30 000 navrch+přijdeš o reservu.Potom se ceny vyrovnávají.To jsem nechtěl.Představ si někdy ve 2 ráno čekat s rodinou někde v Rakousku na asistenci.Jinak děkuji za názory , doufám, že se přidají ještě další,Jinak jsem z Příbramska.
Ocením názor majitele orla s 1,4.
Díky
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 20:59
od smire666
Až dáš trochu Nemčinu, skúsenosti s 1.4kou skôr nájdeš na
http://www.orlando-forum.de/
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 21:27
od 357
Ale pokud preferuješ mateřštinu, tak se koukni sem:
https://www.astra-j.cz/viewtopic.php?f=7&t=129 Astra J je Orlův bratranec
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 22:28
od Iron
Tak že díky moc za odkazy.Jen to potvrzuje, že jdu správným směrem.Spotřeba 5,6 l na 1,5t auto je z říše snů.Samozřejmě záleží na stylu jízdy.Chystám se v září do Itálie.Když jedu s rodinou,nehoním to .Jedu průměrně 110-120.Není kam chvátat.Při zkušební jízdě v této rychlosti jsem prakticky motor neslyšel.Ale jen stačilo podřadit na 4 a v tom momentě začalo být auto zábavné.
Tak snad dělám dobře.Nabízí se do budoucna předělat auto na E-85.Levnější a nepřijdeš o reservu.To vše ukáže čas.Pravda je to, že tahle "krabice"
má své příznivce a samozřejmě odpůrce.Prostě podle mě, je to trochu něco jiného, než je u nás běžné.A to je právě to, co se mi na orlovi líbí.Prostě budí pozornost.Když projede nová Octavia, která je mnohem dražší, tak nepřekvapí jako orel.
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 22:35
od vasek
Správným směrem jdeš zcela jistě, když chceš rozšířit naše řady
. Jen pokud budeš jezdit s 1,8i 110 - 120 km/h, tak ten motor také neuslyšíš a pokud použiješ selský rozum, tak zjistíš, že rozdíl v ceně 40.000,-- Kč se ti při předpokládané úspoře 0,5 l / 100 km vrátí tak po ujetí 200.000 km! A protože je Orel macek, vážící 1600 kg, nemysli, že když budeš mít 6 kvalt, že bude motor točit při 130 km rychlosti 2000 ot./min, budeš jen častěji řadit. Motor 1,8 je dobrá volba na tak velké auto a kdo chce šetřit benzin, tak si musí holt koupit menší auto nebo domontovat plyn včetně problémů, které to přináší
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 22:48
od Iron
Takže z těch 40 000, odečti cenu střešního okna.Zbytek je menší povinné ručení a hlavně pohoda při vyšších rychlostech.
Což je jízda po dálnici.Ono jet 400 km po dálnici s otáčkoměrem na 4 000 nic moc.Cena auta je příznivá,tak proč si nepřiplatit.Samozřejmě přes alpy budu více řadit, ale v Itálii je rovina,tam hodim tempomat na 120.Jinak jsem již psal, že motor 1,8 je ideál.v jednoduchosti je síla.Ale ta 6 tam prostě chybí.Jinak taková 1,6 turbo si myslím by bylo akorát.
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 23:01
od vasek
Ok, je to tvoje rozhodnutí. Minulou středu jsem se vrátil z Chorvatska a jel jsem 2 x 900 km po dálnicích 130 km/h rychlostí, motor točí asi 3800 ot. a jeho hluk nebyl žádná hrůza, dokonce bych řekl, že od 120 km/h se nezvyšuje. A co se týká střešního okna, tak v době stand. výbavy klimatizací nechápu jeho význam. Jen další problémové místo.
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 23:09
od 357
Každej máme prostě jiný preference... Já jsem šestku obrečel, ale do automatu se mi nakonec jít nechtělo a do turba už vůbec ne, ale na druhou stranu chápu, že pro někoho to může být naopak rozhodující. Já se třeba dálnicím vyhejbám jak čert kříži, takže to zase tak moc nebolelo. Když oproti tomu postavím fakt, že bych musel nejdřív ohřívat turbo a pak zase chladit turbo, otravovat se s tím Start/stopem a v budoucnu platit dražší díly... Na pojistce už teď stejnak mám max. bonus, takže to mně moc ne...., a náklady na PHM jsem srazil pořízením LPG. Podle mně jedno, co to má pod kapotou za střeva, ale hlavně že je to Orel! Vyber si pěknou barvu a užij si to!!
PS: K čemu je dobrá ta děravá střecha...??
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 23:13
od Iron
Jakou jsi měl spotřebu ? Střešní okno je třešnička na dortu a prosvětlí interiér.Mám peugeota Partnera.je mnohem víc prosklený než orel.Je jasný, že je to plus pro bezpečnost, ale světlo tam prostě chybí.
Vzhledem k cenám phm jsem řešil spotřebu.Ale shodneme se, že diesel v tomhle autě bude super.Jenže ty problémy do budoucna.
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: pon črc 15, 2013 23:22
od KatjushaMan
ved budes mat turbo na benzine takze to mas to iste ako s deaslom
Re: Chevrolet Orlando
Napsal: úte črc 16, 2013 00:13
od hoza
Když to tady tak čtu tak mě napadla jedna myšlenka, není nic horšího než když se auto nevytáčí a díky chybějící 5tce se krásně spálí palivo a zajede motor a to všem bez rozdílu
všechno špatný je k něčemu dobrý...
Jinak pokud by byl orel jenom na pět let pak to tak zlý není, šéf měl 5kovýho bavoráka na 2 roky než se mu rozsypal byl 4x v servisu a radši mu dali jinýho.... Navíc prodejce je jenom člověk co hraje že má přehled ale nemá, opravdu dobrých prodejců je málo.