Stránka 8 z 8

Napsal: pát čer 20, 2008 09:44
od Hanzy
Hanzy píše:Danke pane ale v ani v CR se ten system BRC SMART nemontoval a jeden co dela BRC asi 30km ode me tak ten system nedelal a softwer na nej nema ale membranu myslim muze zajistit zitra mu zavolam,uz jsem od nej bral filtry.Jinak jen jeden borec pry ma softwer v Prostejove a to jen diky tomu ze ma auto s tim samym systemem.Takze v nejhorsim zajedu za nim.Domluvim vymenim membranu a pak uvidime co dal...
Mala oprava BRC SMART Fly Injection se v CR montoval... ;)

Napsal: pon čer 30, 2008 19:42
od Google [Bot]
Zdravim. Necital som celu diskusiu, pripajam sa iba na zaklade nazvu. Myslite ze sa mi oplati namontovat LPG, ak na aute urobim priblizne 500km mesacne? Moja lega zerie tych 11 v meste a ak ratam namontovanie lpg 25tisic, tak neviem. Druha vec ale je, ze uz od zaciatku mam voci LPG systemu respekt - co ked niekto do mna napari zozadu.. nie je tam nejake riziko vybuchu alebo co? Mozno sa zasmejete, ale ja fakt neviem :oops:

Napsal: stř zář 17, 2008 03:24
od bastet
-peha- : Dotaz na odbornika na LPG :
1) Mam LPG BRC Basic,klasicky podtlak s reduktorem.Pri provozu na LPG se vlastne odpojuji vstriky benzinu,pokud to dobre chapu.Jde mi o to,jak je vlastne resen omezovac max. otacek motoru.Odpojuje rid.jednotka pri provozu na benzin zapalovani nebo vstriky?Pokud odpojuje vstriky a ty nejsou pri LPG v provozu, tak nefunguje omezeni max.otacek a motor by se mohl pretocit?Uvazuji spravne ?
2)Mam v aute toroidni nadrz s multiventilem vyvedenym ven z auta. Za 3roky mi konci zivotnost nadrze a budu ji menit.Musim tam znovu dat stejny typ nebo muzu dat s multiventilem smerem dovnitr?
Diky za dopoved ;)

Napsal: stř zář 17, 2008 03:40
od bastet
spire011. Z LPG nemusis mit strach,je to bezpecnejsi nez benzin. Nadrz je nekolikrat bezpecnejsi nez ten kus tenkeho plechu(plastu) v kterem je benzin.Spise prorazis benz.nadrz,ktera je uplne nekryta nez nadrz na LPG,ktera je uvnitr vozu.V pripade pozaru je to taky jasne.Benzin hned blafne a zacne horet,pripadne exploduje,to se u nadrze s LPG spravne montovane a udrzovane nemuze stat.Na to je dobre zabezpecena.
Rentabilitu plynu si lehce spocitas: cena montaze se ti zaplati (zhruba) za stejny pocet km,ktery najedes.Takze v tvem pripade asi po ujeti 25-30tis.km .
P.S.: Zdravim do Nitry,mam na ni hodne vzpominek z vojny ;)

Napsal: stř zář 17, 2008 07:51
od -peha-
Takže jedem-vstreky sa odpojujú a dá sa relátkom odpojiť aj čerpadlo,no a vlastne snímač otáčok Ti pracuje stále takže je jedno na čo ideš tak obmedzuje :D Jednotka LPG odpojuje len vstreky keby Ti odpojila zapalovanie tak nepojedeš :D Čiže na koniec motor na LPG nepretočíš nakolko funguje obmezovač :D
No a k nádrži tak tam by som na tvojom mieste dal vnútornú lebo to čo tam máš teraz je vonkajšia,síce to nevadí ale len pokud máš auto dovezené inak podla normy sa to u nás takto montovať nesmie,čiže pokud budeš meniť dajú Ti tam tu s vnútorným ventilom,jo pre poriadok tieto vonkajšie nádrže sa montujú aj u nás ale vetšinou na špecifické vozy a aj to také čo nemajú schválenie,ono tak pre toho kto to montuje je vonkajšia nádrž pohádka lebo dostať rúky do vnútornej je porod takže tak :D
Ale nádrž má ješte čas tak jazdi spokojne a bez porúch :lol: :lol: :lol:

Napsal: stř zář 17, 2008 07:57
od -peha-
Pre Spira tak Baset Ti to opísal presne a já ješte dodám že Hanzy už zo zadu hubana dostal a nič no a nádrže sú tak chránené že asi nič iného z hladiska bezpečnosti na aute mať nebudeš :D

Napsal: stř zář 17, 2008 09:07
od Hanzy
Jooo dostal jsem ranu zo zadu ale az na bombu to neslo ale i tak bych strach nemel je to to nejpevnejsi co na aute je ;)
Jinak nevim ale co ja jsem zkousel a jednou motor pretocil na monovstriku byl klasicky podtlak a tam omezovac na LPG nefunguje a ted mam Feldu pracovni s tim samym a tam taky funguje omezovac jen na benzin..
U Leganzy ale mi omezuje i na LPG takze jedine vyskouset a vis hned ;)

Napsal: čtv zář 18, 2008 20:47
od bastet
-peha- : Jak psal HANSY,tak podtak LPG jde pretocit,kdyz rid.jednotka si vlastne mysli,ze jede na benzin a pri max.otackach odpoji vstriky,ktere jsou stejn odpojene jednotkou LPG.Pokud by omezovac fungoval na principu odpojeni zapalovani,tak by to urcite neslo pretocit.Ptam se proto,ze nevim jak funguje omezovac a nerad bych motor trapil ;)
Co se tyka nadrze,auto je dovoz z Italie,takze asi tam byla montovana.Ja prave chci nadrz s vnitrnim ventilem,jelikoz mi tam kolem hrdla zateka voda,na mutiventil je spatny pristup a neprospiva mu provoz venku(uz jsem musel menit civku ventilu,nespinala).
Diky za prani,tobe taky hodne km s LPG bez nehod. :D