Stránka 8 z 39
Napsal: pát čer 01, 2007 09:36
od kasma
Ivoš píše:Co se týká velkých benzínek a noname bych řekl možná jen téma k zamyšlení. Nejsem si jistý, že by společnosti jako Shell, OMV, Jet, ESSO apod. riskovali značné problémy díky nekvalitnímu palivu a naopak "noname" benzinky chtějí co nejvíce ušetřit (logicky) a dělí se pak na 2 skupiny - 1) hajzlové co ředí palivo vším možným, aby náklady byli co nejnižší a je jim úpně jedno, že jejich PHM je hnůj.2) "noname" benzinky, které sice chtějí za každou cenu (a možná i pod tlakem cen velikých společností) stlačit cenu na minimum, ale berou prověřené palivo a bez jakýchkoliv úprav ho distibuují. Ale bohuže doplácejí na renomé firem č. 1.
Takže bych neházel všechny firmy do jednoho pytle. Sám jsem párkrát tankoval u RobinOil (u přítelkyně není široko daleko jiná benzinka) a bylo to ok. Ale raději pořád dám přednost ověřeným velkým společnostem, kde je v porovnání s malými firmami větší záruka kvality paliva.
Ivoš, napisal si to super...
suhlas.... A pekne si tento mini spor, uzavrel
Velka spolocnost asi riskovat nebude.....
A taktiez nehadzem vsetko do "jednoho pytle". Veci o riedini benzinu boli v nasom okloli realita...bohuzial je to tak. Niektory dostali aj mastne pokuty, kvoli zvysenym hodnotam nejakych primesi v benzine, ktora tam nemali byt a boli, ... cize riedenie...
Napsal: sob čer 02, 2007 22:02
od Petr S.
Nemám to od 100%zdroje,ale z doslechu.: U tank ONO je levně prý pro to,že majitel skupuje staré zásoby,které prý jsou v cisternách i pět let!Ale na druhou stranu,tam kde je ONO,je levnější benzín i u jiných pump.
Napsal: sob čer 02, 2007 22:39
od milosh
Ja bych rekl ze treba u SHELL atd... se plati jen za znacku, podobne jako u VW a tak dale...
Napsal: sob čer 02, 2007 22:44
od Hanzy
To je mozne ale jak uz zde bylo zmineno je tam aspon zaruka kvality...
Napsal: sob čer 02, 2007 23:21
od ppp
Ale zaruku toho ze unaveny sofer cisterny a opity veduci cerpacky popletu nadrze a pustia naftu do benzinovych nadrzi (pripadne to poplietol uz opity zamestnanec rafinerky) nemate ani na znackovych pumpach

. Navyse aj znackove cerpacky su len v prenajme takze istota nula. Ani pecatenie nadrzi nema vyznam, pretoze aky je problem aby sa cerpadlar dohodol s majitelom pecate a popri jedne davky z cisterny tam fukol aj nieco naviac. Takze je to fuk. Este ze jazdim na lpg a aj ked ani tam ie je nic iste, aspon to riziko nie je take ako pri benzine a nafte. Ak by mi tam aj natlacili nejake LTO tak to spoznam na vykone a staci mi odkalit splynovac a svincik vypustit a vyjazdit. Nanajvys to schytaju membrany.
Napsal: sob čer 02, 2007 23:27
od Hanzy
Napsal: ned čer 03, 2007 00:00
od ppp
Skor len citam zbytocnosti na nete

. Zamena palivovych nadrzi (alebo obsahu cisterny) sa nestala len v tescu nedavno ale davnejsie aj na shellke v ba tusim pri tomasikovej (bolo to aj v telke). A o tych pancovaniach na znackovych benzinkach v prenajme som zase cital na nete. Takisto o tom ako najomca jednej shellky kseftoval s aditivami ktore mali ist do vpoweru, takze namiesto o vpoweru ste si natlacili do nadrze obycajny natural ktory bl vo vedlajsej hadici o 2Sk lacnejsi

.
Co sa tyka lpg, tak LTO bol pred v case ked som isiel do lpg dost velky problem najma v cechach a nedavno vop vrutkach ohovarali konkurenciu ze je zavreta vraj preto, lebo sa im pokazilo cerpadlo potom co nakupili nejaku sracku.
Napsal: ned čer 03, 2007 00:09
od Hanzy
Opakoval bych se ale jinak jako vsude je to o lidech ale jen cim lepsi je kontrola a vedeni a ti padem jsme zpet nebot pumpu v JZD vlastni JZD a traktor snese co tece a reklamace se resi na kompostu

Ja tankuju LPG na SHELL i benal a lidi tam znam takze vim co tankuju.Jiste muze a je logicke ze muzou jelikoz do lidi nevidi zamestnat i dementy alkoholicke a pak to dopada tak jak pises...
Napsal: ned čer 03, 2007 00:30
od Petr S.
milosh píše:Ja bych rekl ze treba u SHELL atd... se plati jen za znacku, podobne jako u VW a tak dale...
Ne tak docela,ale něco na tom je. U Shellu se platí i za adetiva,která přidávají do benzinu. No a vývoj něco stojí,takže logicky to někdo zaplatit musí. Benzina to je to samé,ale ty mají zase ISO,takže tam by záruka být měla. Já si myslím,že Tesco nemá potřebu nějak paliva ¨ředit,ale logickým myšlením je jasné,že když tam natankuju,tak už tam i nakoupím a z toho oni těží.
benzín
Napsal: pon čer 04, 2007 11:38
od Serpico
....souhlasím s miloshem za značku v benzínu se platí, ale vyplatí se to? kolik už bylo " průserů a to i u renomovaných firem viz zrovna SHELL - , tady vstupuje do hry distribuce a faktor jedince na pumpě - nafta v benzínu ( omyl, nedopatření ) a jiné nedaněné složky - záměrné nastavení a zlevnění na vstupu kalkulace ( sám jsem byl obětí u Hypernovy, Čestlice ( zlevnění o 2 Kč ) - reklamace je nereálná - v olejích to má smysl - velké fy. mají svoje rafinérie a kupují jenom aditiva od známých a ověřených fy. ( žádná fy. si nevyrábí svoje aditiva viz
www.oleje.cz ) navíc vyznačuje normy pro jednotlivé výrobce VW, Mercedes, Ford, Porche atd. to je dost finančně náročná věc...a nikdy nezvěřejní výsledky zkoušek ( dá je pouze tomu, kdo to zadal, zaplatil ) neexistuje proto objektivní srovnání...
Mějte se fajn
Napsal: pon čer 04, 2007 15:12
od Muco
Petr Soukup píše:milosh píše:Ja bych rekl ze treba u SHELL atd... se plati jen za znacku, podobne jako u VW a tak dale...
Ne tak docela,ale něco na tom je... Tesco nemá potřebu nějak paliva ¨ředit,ale logickým myšlením je jasné,že když tam natankuju,tak už tam i nakoupím a z toho oni těží.
Tiež som toho názoru,i keď som už tieto slová počul viac krát...Im ide asi hlavne o ten nákup v TESCU
Napsal: úte čer 05, 2007 07:51
od kasma
Este raz za vratim k tej cene... Netvrdil by som ze sa plati len za znacku... VEc osobneho nazoru a tu je aj realny priklad... Vcera benzin 95 na Sovnaft-e v Brezne 38,7 SK. Siel som do Banskej Bystrice, na Shell-ke stal V-power 38,7 SK. Tak mi teraz vysvetlite za aky vyvoj sa plati, ked Slovnaft drzi cenu obycajnej 95-ky rovnaku ako Shell ma V-power s aditivami??? Otazka na zamyslenie. Nech si kazdy odpovie sam. Je to len a len o CENOVEJ POLITIKE A DOHODE s ostatnymi pumpami v okoli.
Druha vec, urcite sa benzin neskladuje 5 rokov v jednej cisterne /ak sa mylsi prepravna cisterna/, ta musi absolvovat skusku tesnosti a tlaku kazdy rok...a predpokladam ze aj skladovacia cisterna...
A hovorite o omyloch??? Pri plneni??? Ano, stalo sa to a kamararovi a vtedy pumpa platila cistenie a servis cca pre 20 aut? Dalsia otazka, dovoli si to po financnej stranke mala pumpa?
to PPP, myslis ze v rafinerkach su opity ludia, kde je bezpecnost na prvom mieste??? Viete ako sa tankuje napriklad cisterna v Slovnafte??? Asi by to bol potom saboter...
Vodici v cisternach???- su to najlepsi a najlepsie vyskoleny vodici, ktory striktne musia dodrziavat bezpecnostne prestavky a bezpecnostne postupy... Inak by sa tym vodicom nestal, nie je to vodic ako v ktorom kolvek inom kamione...
Napsal: úte čer 05, 2007 08:21
od Goose
Napsal: úte čer 05, 2007 08:37
od Ivoš
No pro příklad: Tady v Pardubkách stál asi před půl rokem V-Power 28,50 Kč a ve Vysokém Mýtě u hlavního tahu stál 31,90 Kč. Resumé zní.....nastavení cen podle provozu. Logická a běžná strategie firmy.

Napsal: úte čer 05, 2007 08:47
od Goose
Obe benzinky jsou u hlavnich silnic kudy projede silene aut...tam kde je ten benzin levnejsi tam je provoz vetsi...