Stránka 8 z 39

Napsal: pát čer 01, 2007 09:36
od kasma
Ivoš píše:Co se týká velkých benzínek a noname bych řekl možná jen téma k zamyšlení. Nejsem si jistý, že by společnosti jako Shell, OMV, Jet, ESSO apod. riskovali značné problémy díky nekvalitnímu palivu a naopak "noname" benzinky chtějí co nejvíce ušetřit (logicky) a dělí se pak na 2 skupiny - 1) hajzlové co ředí palivo vším možným, aby náklady byli co nejnižší a je jim úpně jedno, že jejich PHM je hnůj.2) "noname" benzinky, které sice chtějí za každou cenu (a možná i pod tlakem cen velikých společností) stlačit cenu na minimum, ale berou prověřené palivo a bez jakýchkoliv úprav ho distibuují. Ale bohuže doplácejí na renomé firem č. 1.
Takže bych neházel všechny firmy do jednoho pytle. Sám jsem párkrát tankoval u RobinOil (u přítelkyně není široko daleko jiná benzinka) a bylo to ok. Ale raději pořád dám přednost ověřeným velkým společnostem, kde je v porovnání s malými firmami větší záruka kvality paliva.
Ivoš, napisal si to super... suhlas.... A pekne si tento mini spor, uzavrel :D
Velka spolocnost asi riskovat nebude.....
A taktiez nehadzem vsetko do "jednoho pytle". Veci o riedini benzinu boli v nasom okloli realita...bohuzial je to tak. Niektory dostali aj mastne pokuty, kvoli zvysenym hodnotam nejakych primesi v benzine, ktora tam nemali byt a boli, ... cize riedenie...

Napsal: sob čer 02, 2007 22:02
od Petr S.
Nemám to od 100%zdroje,ale z doslechu.: U tank ONO je levně prý pro to,že majitel skupuje staré zásoby,které prý jsou v cisternách i pět let!Ale na druhou stranu,tam kde je ONO,je levnější benzín i u jiných pump.

Napsal: sob čer 02, 2007 22:39
od milosh
Ja bych rekl ze treba u SHELL atd... se plati jen za znacku, podobne jako u VW a tak dale...

Napsal: sob čer 02, 2007 22:44
od Hanzy
To je mozne ale jak uz zde bylo zmineno je tam aspon zaruka kvality...

Napsal: sob čer 02, 2007 23:21
od ppp
Ale zaruku toho ze unaveny sofer cisterny a opity veduci cerpacky popletu nadrze a pustia naftu do benzinovych nadrzi (pripadne to poplietol uz opity zamestnanec rafinerky) nemate ani na znackovych pumpach ;). Navyse aj znackove cerpacky su len v prenajme takze istota nula. Ani pecatenie nadrzi nema vyznam, pretoze aky je problem aby sa cerpadlar dohodol s majitelom pecate a popri jedne davky z cisterny tam fukol aj nieco naviac. Takze je to fuk. Este ze jazdim na lpg a aj ked ani tam ie je nic iste, aspon to riziko nie je take ako pri benzine a nafte. Ak by mi tam aj natlacili nejake LTO tak to spoznam na vykone a staci mi odkalit splynovac a svincik vypustit a vyjazdit. Nanajvys to schytaju membrany.

Napsal: sob čer 02, 2007 23:27
od Hanzy
Haaaaaaa tady nekdo takovy co neveri nicemu a potrebuje stipnout a notarske overeni a test dna ze spi s vlastni zenou jinak neveri nicemu........... :lol: :lol: :lol:

Napsal: ned čer 03, 2007 00:00
od ppp
Skor len citam zbytocnosti na nete ;). Zamena palivovych nadrzi (alebo obsahu cisterny) sa nestala len v tescu nedavno ale davnejsie aj na shellke v ba tusim pri tomasikovej (bolo to aj v telke). A o tych pancovaniach na znackovych benzinkach v prenajme som zase cital na nete. Takisto o tom ako najomca jednej shellky kseftoval s aditivami ktore mali ist do vpoweru, takze namiesto o vpoweru ste si natlacili do nadrze obycajny natural ktory bl vo vedlajsej hadici o 2Sk lacnejsi :).
Co sa tyka lpg, tak LTO bol pred v case ked som isiel do lpg dost velky problem najma v cechach a nedavno vop vrutkach ohovarali konkurenciu ze je zavreta vraj preto, lebo sa im pokazilo cerpadlo potom co nakupili nejaku sracku.

Napsal: ned čer 03, 2007 00:09
od Hanzy
Opakoval bych se ale jinak jako vsude je to o lidech ale jen cim lepsi je kontrola a vedeni a ti padem jsme zpet nebot pumpu v JZD vlastni JZD a traktor snese co tece a reklamace se resi na kompostu :lol: Ja tankuju LPG na SHELL i benal a lidi tam znam takze vim co tankuju.Jiste muze a je logicke ze muzou jelikoz do lidi nevidi zamestnat i dementy alkoholicke a pak to dopada tak jak pises...

Napsal: ned čer 03, 2007 00:30
od Petr S.
milosh píše:Ja bych rekl ze treba u SHELL atd... se plati jen za znacku, podobne jako u VW a tak dale...
Ne tak docela,ale něco na tom je. U Shellu se platí i za adetiva,která přidávají do benzinu. No a vývoj něco stojí,takže logicky to někdo zaplatit musí. Benzina to je to samé,ale ty mají zase ISO,takže tam by záruka být měla. Já si myslím,že Tesco nemá potřebu nějak paliva ¨ředit,ale logickým myšlením je jasné,že když tam natankuju,tak už tam i nakoupím a z toho oni těží.

benzín

Napsal: pon čer 04, 2007 11:38
od Serpico
....souhlasím s miloshem za značku v benzínu se platí, ale vyplatí se to? kolik už bylo " průserů a to i u renomovaných firem viz zrovna SHELL - , tady vstupuje do hry distribuce a faktor jedince na pumpě - nafta v benzínu ( omyl, nedopatření ) a jiné nedaněné složky - záměrné nastavení a zlevnění na vstupu kalkulace ( sám jsem byl obětí u Hypernovy, Čestlice ( zlevnění o 2 Kč ) - reklamace je nereálná - v olejích to má smysl - velké fy. mají svoje rafinérie a kupují jenom aditiva od známých a ověřených fy. ( žádná fy. si nevyrábí svoje aditiva viz www.oleje.cz ) navíc vyznačuje normy pro jednotlivé výrobce VW, Mercedes, Ford, Porche atd. to je dost finančně náročná věc...a nikdy nezvěřejní výsledky zkoušek ( dá je pouze tomu, kdo to zadal, zaplatil ) neexistuje proto objektivní srovnání...

Mějte se fajn

Napsal: pon čer 04, 2007 15:12
od Muco
Petr Soukup píše:
milosh píše:Ja bych rekl ze treba u SHELL atd... se plati jen za znacku, podobne jako u VW a tak dale...
Ne tak docela,ale něco na tom je... Tesco nemá potřebu nějak paliva ¨ředit,ale logickým myšlením je jasné,že když tam natankuju,tak už tam i nakoupím a z toho oni těží.
Tiež som toho názoru,i keď som už tieto slová počul viac krát...Im ide asi hlavne o ten nákup v TESCU

Napsal: úte čer 05, 2007 07:51
od kasma
Este raz za vratim k tej cene... Netvrdil by som ze sa plati len za znacku... VEc osobneho nazoru a tu je aj realny priklad... Vcera benzin 95 na Sovnaft-e v Brezne 38,7 SK. Siel som do Banskej Bystrice, na Shell-ke stal V-power 38,7 SK. Tak mi teraz vysvetlite za aky vyvoj sa plati, ked Slovnaft drzi cenu obycajnej 95-ky rovnaku ako Shell ma V-power s aditivami??? Otazka na zamyslenie. Nech si kazdy odpovie sam. Je to len a len o CENOVEJ POLITIKE A DOHODE s ostatnymi pumpami v okoli.

Druha vec, urcite sa benzin neskladuje 5 rokov v jednej cisterne /ak sa mylsi prepravna cisterna/, ta musi absolvovat skusku tesnosti a tlaku kazdy rok...a predpokladam ze aj skladovacia cisterna...

A hovorite o omyloch??? Pri plneni??? Ano, stalo sa to a kamararovi a vtedy pumpa platila cistenie a servis cca pre 20 aut? Dalsia otazka, dovoli si to po financnej stranke mala pumpa?

to PPP, myslis ze v rafinerkach su opity ludia, kde je bezpecnost na prvom mieste??? Viete ako sa tankuje napriklad cisterna v Slovnafte??? Asi by to bol potom saboter...

Vodici v cisternach???- su to najlepsi a najlepsie vyskoleny vodici, ktory striktne musia dodrziavat bezpecnostne prestavky a bezpecnostne postupy... Inak by sa tym vodicom nestal, nie je to vodic ako v ktorom kolvek inom kamione...

Napsal: úte čer 05, 2007 08:21
od Goose
kasma:Souhlasim s tebou...myslim,ze prace v tomto odvetvi je tak dulezita a rizikova,ze tam jen tak nejakeho Vencu kterej chlasta nepustej...chyba se stat muze,to je jasne,chybovat se muze uplne vsude...ale myslim si,ze velke znacky jako Shell,OMW atd. maji hodne prisne kontroly aby zamezily co nejvice chybam...tot muj nazor...jestli kecam tak me ukamenujte... :lol: :lol: :lol:
PS:Co ale nechapu jak je mozne,ze na dvou pumpach Shell,ktere jsou od sebe vzdaleny sotva 2 km jsou rozdilne ceny???Kdo zna Prahu tak jedna je na Balabence a druha na Proseku...na jedne stoji V-Power 32.10 a na druhe 32.20...je to zanedbatelny rozdil ale je tam...ja myslel,ze maj nastavenou nejakou cenu podle ktery se ridej vsechny jejich pobocky...chapal bych to v mensich mestech kde je treba benzin levnejsi a musi se trochu prizpusobit konkurenci...ale takhle nevim...jedna Shellka konkuruje druhe cenou...ale ono stejne skonci v kapse Shellu at z te nebo z te pobocky...jen by me ale zajimalo proc maji jine ceny...zvlast kdyz jsou tesne u sebe... ;)

Napsal: úte čer 05, 2007 08:37
od Ivoš
No pro příklad: Tady v Pardubkách stál asi před půl rokem V-Power 28,50 Kč a ve Vysokém Mýtě u hlavního tahu stál 31,90 Kč. Resumé zní.....nastavení cen podle provozu. Logická a běžná strategie firmy. ;)

Napsal: úte čer 05, 2007 08:47
od Goose
Obe benzinky jsou u hlavnich silnic kudy projede silene aut...tam kde je ten benzin levnejsi tam je provoz vetsi...