Stránka 8 z 10
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: ned dub 20, 2014 19:42
od smire666
Asphalte, pri 3600 sa skracuje nasávanie, tiež to cítim
optimalizace motoru
Napsal: pon dub 21, 2014 22:45
od Asphalte
No a po mé instalaci se to právě projeví o hodně více, než v sérii. Původně byly v motoru svíčky NGK R, které jsou stavěné na dlouhou životnost.
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: pon dub 21, 2014 22:57
od Asphalte
Scorpion.11 píše:Pomaloučku, krůček ke krůčku až k dokonalosti
No v podstatě jsou v běžném sériovém autě použity vždy součástky, které jsou průměrné pro určitý segment. Nejdůležitější faktor pro výrobce je bezproblémový chod ( např. i při různé kvalitě benzínu atd.) a cena, aby mohl auto vyrobit co nejlevněji a co nejvýhodněji prodat. Například firma Eibach (výrobce tlumičů a pružin) udává, že sériové odpružení má v toleranci až 15% mezi jednotlivými kusy, což je poměrně hodně. Jejich, samozřejmě dražší a pro výrobce automobilů nerentabilní, mají toleranci do 2%. A tak je to se vším. Pokud vím, že tankuji nejkvalitnější benzín, o auto se starám nad rámec nutných prohlídek, tak si můžu rovněž dovolit použít i kvalitněji výrobky.
Samozřejmě je to každého věc, někdo bere auto jako přemisťovač z bodu A do bodu B, já zase rád hledám v autech rezervy, které byly pro výrobce nerentabilní a tím i auto následně vylepšuji a navíc mě to ještě baví
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: stř dub 30, 2014 11:26
od Laco71
Asphalte, velmi dobry pristup , k vylepšovaniu vlastnosti auta,
blahoželam
O niečo podobne sa snažím aj ja, len auto veĺmi nečačkam, snažím sa o vylepšenie
výkonu a jazdných vlastnosti ,
moje skusenosti s filtrom K&N , iridiovymi sviečkami , a ešte veľa dalšieho su zapísane TU:
http://forum.autobazar.eu/chevrolet-orl ... 69-45.html
čo sa týka Chiptuningu, od toho som po dlhej uvahe upustil, 1.8 ide dobre aj s tými mapami ECU
ktoré su tam od vyroby, len treba motor hnat do otáčok,čím viac ho budeš preháńať,tým lepšie pojde...
dalšia vec je,že ak by som dal motor nachipovať musel by som dat nastaviť aj LPG, a to by znamenalo
opatovne návštevy v servise,kde by museli inak nastaviť bohatost zmesi LPG
vzhĺadom na predpokladaný prinos chipovania +4-6 kW a +16 Nm ,to podĺa mna nema vyznam
Ale velmi ma zaujima ten koncový tlmič, s tým by bolo treba niečo urobiť, alebo nahradit ho nejakym priechodnejším,tiež by to pridalo nejaký ten kW
Inak motor 1.8 ma variabilne časovanie ventilov DCVCP , čo ma prekvapilo a pozorujem to pri prekročení otáčok cez 5000 , konkretne pri cca 5 200 nastane niečo ako turbo-kopanec ,rapidne zvýšenie výkonu v jednom okamihu
Charakteristiky motora 1.8 Eco-Tec su TU:
http://www.motor-talk.de/forum/aktion/A ... tId=722921
Instalace loketní opěrky spolujezdce
Napsal: úte kvě 06, 2014 16:23
od Asphalte
Zdravím,
cca po týdnu po objednání mi dorazila loketní opěrka pro spolujezdce. Objednal jsem si jí jak jinak, než u Servisu Nedvěd, kde servisuji své auto. Loketní opěrka, včetně montážního materiálu stála 3.557,-. Nabízenou instalaci za cca 1.500,- jsem s uctivostí odmítl, protože jsem si už předem z něměeckého Orlando fóra stáhl její postup, včetně fotodokumentace. Tu zde s dovolením použiji, protože nebyl čas na výrobu vlastní. Instalace je velmi jednoduchá, já jí zvládl za slabých 15 minut a to jsem nad vším raději 2x přemýšlel.
Kamera do auta TrueCam A5
Napsal: stř kvě 07, 2014 13:08
od Asphalte
Tak jsem finálně vymyslel umístění kamery TrueCam A5. Místo zůstalo stejné, jako na začátku, jen jsem změnil systém upevnění. Dodávaná 3M samolepka to po měsíci vzdala a tak jsem přistoupil k upevnění pomocí dvojice samořezných šroubů do plastového krytu zrcátka na předním skle. Nejen, že nyní kamera už nepadá, ale také se výrazně zlepšila její stabilita a tím i pořízený záznam. Nikterak se nehoupe a nekmitá. Takže i na hodně hrbolaté cestě dokáže zaznamenat perfektní obraz. Už jsem také vychytal všechno naladění, takže se záznam ve Full HD zaznamenává do smyčky, bez vedlejších krátkých uzamčených sekvencí, které následně plnily kartu a nemazaly se. Nyní mi velikost karty 32GB stačí na záznam 3 dnů a pak se následně od nejstaršího začínají záznamy přemazávat. Za mě opravdu spokojenost, podpořená bezproblémovým chodem a bez nutnost do čehokoliv zasahovat. Prostě dělá co má a já se o nic víc už nestarám.
Opravdu velkým pomocníkem je v případě, kdy je auto v servise a já mám tak zpětnou vazbu, co s autem prováděli.
Kamera je z 90% ukrytá za vnitřním zpětným zrcátkem a tak nikterák nepřekáží ve výhledu, což je důležité ve smyslu dodržení nařízení ze zákona.
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: stř kvě 07, 2014 14:08
od tomask
Když je auto v servise, tak stejně vidíš prd.
Většinou je otevřena kapota a tak máš s obrazu prd a když jsou i dveře auta zavřené, tak taky nic neslyšíš.
Jinak kamera OK, já taky používám kameru už dlouho a mám ji podobně upevněnou.
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: čtv kvě 08, 2014 23:56
od Asphalte
Mě to rozhodně k něčemu je, kamera je nastavená tak, že je vidět otvorem mezi spodní hranou kapoty a spodkem okna, co na motoru dělají. Rovněž vím, jestli dělají správně výplach při puštěném motoru a když dělají zkušební jízdu, jestli s tím nejezdí jako prasata. Navíc díky tomu vím, že díky tomu, jak mi odřeli všechny ráfky jezdí přezouvat pneu do specializovaného pneuservisu. To mi stačí
Up-grade
Napsal: stř kvě 28, 2014 13:52
od Asphalte
V současné době jsem se pustil do více projektů najednou. Ten hlavní je výroba podlahy kufru s boxy uvnitř. V podstatě je vše hotovo, jen se dolaďuje povrchová úprava. Původně měla být potažena kobercem, ale nakonec jsem se rozhodl pro mnohem luxusnější variantu. Bude totiž dřevěná po vzoru Mercedesu CLS Shooting Break, nebo lovecké verze Range Roveru. Bude to v profesionálnějším provedení - v případě zájmu by bylo možné asi udělat více kusů, ale musel bych zjistit cenu. Díky našemu členovi Dlabkovi rovněž předělávám osvětlení na LED a možnost osvětlení vpředu při otevření dveří. V plánu je už konečně nainstalovat to denní svícení místo mlhovek a mám rovněž už objednané distanční podložky pod sériové 17" ráfky, abych zlepšil stabilitu vozu (bylo to poměrně složité vykoumat tak, aby to bylo podle mých představ, ale myslím, že se to povede).
Samozřejmě o všem zde napíši report, případně i doplním nějaký ten fotonávod.
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: stř kvě 28, 2014 15:35
od JTR
jak by se na ty podložky pod disky asi dívala STK ?
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: stř kvě 28, 2014 23:15
od Asphalte
No jak, blbě by čuměli,
Ovšem, jestli by je tam viděli, protože budou ve stejném průměru i barvě jako nába brzdového kotouče, tedy přesně lícovat. Pochybuju, že znají všechna auta do puntíku, když jsem na STK prošel s podložkama na profláknuté Fabii.
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: čtv kvě 29, 2014 08:26
od JTR
No to že člověk projde STK není problém, záleží na jednotlivém pracovníkovi. Já jednou zažil situaci s Captivou: kontrola zrcátkem, čísla ALU disků, následná kontrola v techničáku...., nebo pohledem pokud je to dost vysazené. Osobně bych do toho nešel - šroub je namáhám na "střih" ve dvouch místech místo jednoho. Vše je předimenzované ale .... Asi jsem posera
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: čtv kvě 29, 2014 12:24
od Asphalte
O tom, že každá STK má své vlastní standardy je český folklór. Ohledně podložek je to tak. Záleží jak jsou vyrobené. Já zásadně používám ty, které jsou vyrobeny z automatového duralu (AlCu4PbMg Aw2030T4) chráněné vrchním eloxem, štefty ze zinkované pevnostní oceli (10,9) s vrchním zapečetěním (odolné proti chemikáliím zejména proti posypové soli v zimním období) a válcovanými závity. Sice nevím kolik má jeden šroub ve střihu, ale tím, že jejich je na autě 20 a váha se rozloží, tak by klidně vydržely i TIRák.
Re: BAD BAT by Asphalte
Napsal: čtv kvě 29, 2014 13:51
od JTR
zde vůbec nejde o hmotnost, ta je naprosto v pohodě. Jde o dynamické rázy. A nedej bože když se ten spoj nepatrně uvolní a hned je to o něčem jiném. Ale jak jsem psal prostě vše je předimenzované, ale já posera bych do toho nešel!! Nevlezl bych ani do výtahu, který by měl místo 4 lan 2, byť by to bylo odhadem stále min. 4x předimenzované.
LED osvětlení interiéru
Napsal: úte čer 03, 2014 13:41
od Asphalte
Na mém Orlandu proběhla další inovace, kompletní změna osvětlení intariéru na LED a přidání jednoho LED panelu do přední lampičky mezi mezi dvojici čtecích. Nyní se při otevření dveří rozsvicuje nejen lampičky na druhou řadou sedadel, ale také ta vpředu.