Stránka 8 z 8

Napsal: úte kvě 24, 2005 08:21
od Brainman
Ondras píše:Já to beru, já taky nemusím mít tu elektroniku všude, ale konkrétně příprava směsi pro spalovací motor je natolik delikátní, že se bez systému se zpětnou vazbou neobejde. Asi jsem toho sestudoval málo, ale není mi jasné, jak může karburátor spolehlivě připravit motoru stechiometrickou směs v tak širokém pásmu podmínek v jakých motor musí pracovat. Ale to už se nimráme v detailech.
.

ja myslim ze tohle je spis otazka ekologicka, nebo alespon se to tim smerem vyviji. Ja netvrdim ze karburator je dokonaly to ne, ale ze ho v podstate regulujes jen ty a nic jineho. Pro to jsem ziskal objektivni dojem ze s mim byvalym Racererem 1,5 ( karb) byla jizda daleko zivejsi nez z brachovou Nexii se stejnym motorem ale MPI

Napsal: úte kvě 24, 2005 08:24
od Ondras
Tomáš píše:Koukám , že se vyznáte !!!! Ale teď jen čistě lajcky , když začali dávat do Favoritů mono - vstřik , jelo to hůř než karbec ! Vícebod už je pochopitelně o něčem jiném . ;)
To je tím, že monovstřik je v podstatě takový lepší karbec se všemi nectnostmi. Hůř to jelo, protože ten motor začal plnit emisní limity, přidusili ho katíkem a lambda tam prostě nepustila moc bohatou směs atp.

Napsal: úte kvě 24, 2005 08:27
od Brainman
Ondras píše:
Tomáš píše:Koukám , že se vyznáte !!!! Ale teď jen čistě lajcky , když začali dávat do Favoritů mono - vstřik , jelo to hůř než karbec ! Vícebod už je pochopitelně o něčem jiném . ;)
To je tím, že monovstřik je v podstatě takový lepší karbec se všemi nectnostmi. Hůř to jelo, protože ten motor začal plnit emisní limity, přidusili ho katíkem a lambda tam prostě nepustila moc bohatou směs atp.
Tak tak

Napsal: stř kvě 25, 2005 21:53
od Vojta
Tak už mám po garančce. Samozřejmě CHECK nesvítil, tachometr ukazoval, Matýsek jel jak čert. V Hradci Králové (VK auto) napojili počítač, lovili v paměti a nestačili se divit (já taky). Ukazovalo jim to závady, že jsem s tím autem absolutně nemohl vyjet ani z garáže, natož přijet 130km do Hradce. Tak začali pátrat a objevili příčinu - okousané kabely (prý to dělají veverky a potkani). Čtyři kabely nahlodané, izolace v pr...., takže se občas potkaly živé dráty a bylo to. Vyměnili kabely a je po závadě. Poradili mi, že je dobré do motorového prostoru umístit plastovou síťku s mýdlem - to prý těm potvorám smrdí a nejdou na to. Už se stalo, uvidíme. Jen aby za mnou při dešti nebyla pěna.

Napsal: stř kvě 25, 2005 22:07
od Robert
chachacha :lol: :lol: :lol:

ALE HLAVNE ZE JE OPRAVENO ;)

Napsal: stř kvě 25, 2005 22:38
od Rado
a pozri ci ti neubudlo aj z oleja. ked to zapijali tie veverky :lol:

No , ale hlavne ze uz to je ok ;)

Napsal: stř kvě 25, 2005 23:56
od Habron
O okousaných kabelech jsem už leccos slyšel. Já má ožranej tapicírunk v motoru ....

Napsal: čtv kvě 26, 2005 00:32
od Docent
Vojta píše:(prý to dělají veverky a potkani).
Tak nevím, asi máme jiné zvířectvo než sousedi pár kilometrů na západ - tam totiž tvrdí, že to dělaj kundy, eh, co to plácám, samozřejmě kuny... Tady je třeba citace z katalogu Conrada na r. 2004: "Škody způsobené kunami jsou stále častější. Kabely zapalování, jiné elektrické kabely a hadice chlazení okusují kuny velice rády. Provoďte účinnou ochranu vašeho automobilu proti těmto šelmám, které se v tomto případě chovají jako hlodavci. Nabízíme Vám elektronická plašící zařízení, která se již "tisíckrát" osvědčila.".

A nabízejí - Přístroj k plašení kun, 322,- Kč; Chránič kabelů, 99,- Kč;, Vysokonapěťový odpuzovač kun, 1.283,- Kč.

Takže toho potkana bych ještě sežral, ale mírumilovnou veverku ani náhodou...

Re: Svítí mi check

Napsal: stř zář 20, 2006 12:27
od majk
Matýsek píše:Z ničeho nic mi v mém matízkovi začala svítit kontrolka "CHECK". Přitom motor nevykazuje žádný nepravidelný chod, teplota je v normálu, zvuk je přirozený. Matysek prostě jede bez problémů. Měli jste třeba někdo podobnou zkušenost? Co můžu asi tak očekávat v servisu?:? Díky za případné názory
to sem měl taky a byla to lambdasonda

Napsal: stř zář 20, 2006 14:09
od Habron
Záleží na tom, co řekne diagnostika.