Stránka 8 z 9
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: ned lis 11, 2012 13:51
od Dimco Nubira 97
Koncern to má a práve naopak, má to trošku lepšie vymyslené. Nie je to vypaľovanie také citeľné. Na druhej strane na chevym sa mi nikdy nestalo že pri nedokončení cyklu by bol nejaký problém, čo pri koncernových motoroch občas spôsobilo problémy. Potom museli ísť do servisu na manuálnu regeneráciu (cez sw zapli regeneráciu na tvrdo a išli sa povoziť resp. tak nejako) každopádne filter pevných častí nie je nič, čoho sa treba obávať pokiaľ nejazdíte veĽa po meste. Ak po meste najazdíte viac ako 50% tak v žiadnom prípade nie auto s DPF, ale myslím si že to už ani nafta nemá zmysel do mesta a tým nám automaticky odpadá aj DPF. Filter pevných častíc je jednoducho jedna z vecí, ktoré požaduje legislatíva a určite kvôli nemu netreba nekupovať naftu. Ja sa skôr bojím naftovch motorov od chevy všeobecne, máme starý VCDI 150k z 2007 a to je strach a hrôza. I keď sa mu ešte nič nestalo, správa sa veľmi zvláštne. Každopádne dnešné naftové motory už sú zase o krok vpred. Ale osobne by som si od importéra požičal na jeden víkend naftový a na jeden víkend turbo benzínový cruze (za tých pár € to stojí) a vtedy reálne zbadáte ako sa jednotlivé motory chovajú, čo sa od nich dá čakať a aké spotreby robia. Čo sa spolahlivosti týka, je to kus od kusu. Poznám človeka čo si kúpil OPEL astra s 1.4T a 3x po sebe mu odišlo turbo cca po 10 000km. Každopádne nikto už nevie ako s tým jazdil (asi ako prasa)
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: ned lis 11, 2012 14:29
od chester172
no ja si chcem kupit cruze 2,0 diesel hlavne kvoli tomu vykonu..aj ked najprv som sa bal ze kratke trasy a takto...ale potom som sa tak na to kukol...a vpodstate moje kratke trasy su 20KM do roboty po okreske a 20km naspet...teda urcite idem do diesla
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: ned lis 11, 2012 22:18
od Dimco Nubira 97
na 20 km sa ti teplota oleja v zime nedostane ani na 70 stupňov, na takú trasu je nafta nie len zbyčná, ale bude trpieť
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: ned lis 11, 2012 23:08
od Poky Ul
Tak soudruzi z Německa už Orlando 1,4 prodávají Objem:1362 cm³
Počet sedadel:7
Počet dveří:4/5 Dveře
Spotřeba (kombinovaná):* 7.3 l/100 km
Spotřeba (město): 9.7 l/100 km
Spotřeba (mimo město): 5.9 l/100 km
CO2-Kombinované emise:* 172 g/km
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ch ... &usage=NEW
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon lis 12, 2012 08:13
od chester172
Dimco Nubira 97 píše:na 20 km sa ti teplota oleja v zime nedostane ani na 70 stupňov, na takú trasu je nafta nie len zbyčná, ale bude trpieť
Ja s tym pocitam a preto tam planujem dat nezavisle kurenie nech to auto az tak netrpi
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon lis 12, 2012 08:28
od Richard
a bacha na DPF běžně se vypaluje tak 15-20 minut, tak abys neměl víc problémů než radosti...... spotřeba jak tady lidi píšou je kolem 6-7 což není zrovna málo. Já osobně bych naftu s DPF nebral ani omylem. V benzínu pojedeš za 8 a než začneš šetřit posere se něco, takže 0 od 0 pojde...... Když šetřit tak benzín a dát do něj plyn......
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon lis 12, 2012 09:08
od Dimco Nubira 97
chester, nezávislé kúrenie, jako okej, ale nevidím pre naftu žiaden prínos, resp. žiaden dôvod prečo naftu kúpiť, nezávislé kúrenie ti ešte o niečo zdvihne spotrebu takže to bude dosť podobné ako keby máš benzín.Pokiaľ nekupuješ naftu za 1 €liter od kamionistov tak nepoznám dôvod prečo chceš ísť do nafty.
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: ned led 13, 2013 16:54
od jezevec
nevíte, kdy se chystá 1.4T do hatchbacku?
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon led 14, 2013 13:52
od jezevec
odpovím si sám
modelové řady 2013 budou mít všechny 1.4T (mluvíme o cruzovi)
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon bře 31, 2014 12:53
od odrifuk
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon bře 31, 2014 14:01
od Honza H.
Jde to do kopru, rychle prodat!!!
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon bře 31, 2014 14:23
od Joztar
pochopitelne ... to ze sa hovorilo ze predaj bude do 2015 neznamena ze vsetky modely .... proste koncia ....
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon bře 31, 2014 14:33
od Honza H.
To ne, ale řekněme si upřímně, do toho roku 2015, bude prodej Chevroletu v EU stagnovat, a pak, až nebudou v EU k dispozici, tak buď se začnou o něco více prodávat (mluvím o ojetinách, které už v ČR jsou) a nebo opravdu konec.
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: pon bře 31, 2014 17:57
od Krtek
No co, výběhovej motor tak ho utluměj a stahnou z prodeje.
Re: 1,4 TURBO 16V 140k
Napsal: úte dub 01, 2014 10:19
od Joztar
1.4t nie je vybehovy motor ... bezne sa pouziva u Opla ... skor to bude mat suvis s tym ze proste koncia v EU tak tu uz danu motorizaciu nebudu dodavat...