Ak máš na začiatok cca.60.000.-EUR /v menšom meste to znamená 3 izbový byt,alebo Mercedes v zľave
/a nič na robote,tak sa to dá stihnúť. To že sa tam dostaneš,ešte neznamená,že ti to lietadlo dajú do ruky
Čakajú ťa ďalšie nekonečné hodiny ako "pozorovateľ".
Poznám ľudí,ktorí zahajujú napr.základny výcvik rádiofonistu po 7 rokoch na nejakom lokálnom letisku-aeroklube.
Dnes je to ale ľahšie ako voľakedy-banky majú programy-úvery špeciálne pre pilotov.
Ja som vystihol najhoršie obdobie...už nebol komunizmus,resp.zvazarm,kde ťa zadarmo vyškolili a žiadna banka ti nepožičala. Ani rodičia nemali peniaze....
V každom prípade dnes už môžeš letieť aj na mesiac,alebo si kúpiť ostrov...stačí ti len maličkosť...peniaze.
Mňa to stálo celé od zapísania prvej vety do pracovného zošita až po prvú výplatu +/- 100.000.-EUR.
Od r.2002 som tak už neni v mínuse tak asi rok,dva
.
Preto "rád" počúvam st.pilotov /všetka úcta k ním/...čo vy...dnešná generácia? Bez ILS by ste už ani nepristáli. Áno-doba sa zmenila,aj keby sme chceli,tak predpis ťa nepustí,ale kto z nich by počas komunizmu,keď bol plat vo fabrike max.800.-Sk ukončil výcvik,keby to nebolo zadarmo. ...ale áno-doba bola iná